2011年8月10日星期三

8-10(wed) 唸你(父子情深版)


嘩哈哈哈哈…王祖藍呢d真係神級! 笑死我! 賤到無朋友…似到無朋友! 救命! 實在係太精彩, 笑死烏~~~

唸你(父子情深版)【Daddy】- 王祖藍
作詞:王祖藍
主唱:王祖藍


我的字典裡沒有Daddy
不用說對不起
我從不拍恐怖的MV
MV裡全是你
眼見著兒子"I am SORRY!"
又見到Daddy "Do you LOVE me??"
多得你紅過了頭
多得你多了人氣
你做什麼我都愛你
Daddy~~



嘩! 有日放假居然見到朝早十點重播朝偉版”鹿鼎記”! 好勁喎! 之前咁o岩先同人講開呢套”鹿鼎記”, 事關之前摷番d資料, 見到一篇”鹿鼎記”…心諗d文筆係有d似我, 睇睇吓原來真係好寫, 點知我真係完全無印象…原來我呢d咩都忘記唔到o既人, 都有機會失憶! 哈哈!

跟住11點幾又重播”尋秦記”…o個時o既林峯真係好得, 同埋作為新人真係做得好好, 仲有成套戲都好好睇…真係d重播劇精彩過d黃金時段劇好多囉!

點解今次”潛行狙擊”用咗咁多歌星…除咗有MC JIN, 又狄易達, 仲有埋一班超級巨聲...又周志文周志康, 連陳康健都有…好特別! 同埋我以為真係好似舊年套電影”inception”咁, 但原來只係竊聽吓啫! 不過套劇都幾好睇! 同埋原來劇情真係同”學警狙擊”&電影”laughing哥之變節”有啦間o架喎…仲要係拍咗無幾耐就播…好少何!

嘩! 終於有人upload呢個"共享陽光"mv...勁正! 真係童年回憶返埋o黎! 呢d先係我哋個年代o既夏日回憶…仲正過"夏季shalala"!!!!

曾華倩同藍潔瑛都好靚囉…仲有周星馳, 譚玉瑛, 張國強…以前d兒童節目主持真係強! 仲有以前o既尖東海旁, 依家o既星光大道…好令人懷念的回憶啊!


共享陽光 (蔣慶龍)