2006年2月27日星期一

2-27(mon) 神鵰俠侶/The Return of the Condor Heroes (下)

中文版:

In Association with YesAsia.com


大家睇完之後俾我o既feedback係…中文版實在太長…其實我自己都覺得係, 不過因為搵到好多精彩資料, 又唔想cut o左佢…反正長氣係我本色…算啦!

英文版:

In Association with YesAsia.com


英文版其實唔係太係我個style, 再加上editors加入o左佢o地認為配合外籍人士口味o既元素…咁我又確係唔知洋人喜歡咩style, 當然尊重佢o地o既決定! 但純屬個人意見啦o下, 有一樣我唔太明囉…翁靜晶依家做緊律師同篇o野o既內容有咩關係呢? 尤其如果個"作者"係我, 就會顯得有d核突囉!

Image hosting by Photobucket

亦一如以往, 大家例牌俾面會讚下, 讚完又補充一句: “不過我都係鍾意你日記o個d抵死尖酸刻薄style多d…”

我自己又何嘗唔係呢?! 因為呢個先係最typical o既芒姐! 不過寫呢d介紹產品o既稿, 少不免都要讚o下, 如果唔係搵邊個買?! 有鱔稿之嫌係無可避免…就當係我除o左尖酸之外o既另一面囉…我有時都幾好口o架 (不過你要時運高先會遇到)! 但係“神鵰”確係經典中o既經典…係抵讚o既!

Image hosting by Photobucket

tvb新聞稿…依家post o係度, 唔知會唔會遲o左d呢?!
劉德華、陳玉蓮《神鵰俠侶》
足本特別版DVD情人節感動全球

情人節將至,TVB特別安排於佳節前(二月十日,星期五)推出《神鵰俠侶》足本特別版DVD,與全球觀眾一同回味神鵰大俠和小龍女的愛情故事。首批DVD更會隨盒附送精美珍藏劉德華(楊過)、陳玉蓮(小龍女)書籤,一套三款,美觀實用,極具收藏價值。

由影帝劉德華和氣質至今無人能及的陳玉蓮所主演的《神鵰俠侶》改編自金庸同名小說,播出時曾觸動無數觀眾的心弦。痴情的楊過、不食人間煙火的小龍女堪稱神仙眷屬,他們的愛情故事至今仍叫人回味不已。要選TVB的經典劇集,《神鵰俠侶》一定榜上有名。

將於情人節推出的《神鵰俠侶》足本特別版DVD將附送製作特輯,並配備英文字幕以照顧不同觀眾的需要。以下為劇集故事內容:

南宋年間,郭靖(梁家仁)與黃蓉(歐陽珮珊)一家在桃花島上過著寧靜的生活。靖重返中原,巧遇故友楊康之子楊過(劉德華),靖見他年幼乏人照顧,把他帶回桃花島撫養。其後,靖將過送到重陽宮拜師學武。一日,過誤闖入後山禁地,被孫婆婆救入古墓,還得古墓主人小龍女(陳玉蓮)收他為徒,授以古墓派絕學,並與她研習《玉女心經》。二人漸生情愫,可惜這段師徒之戀卻為世俗所不容,二人更因迭生變故而被迫分離……