2007年10月7日星期日

10-7(sun) 1990電視先鋒群星會

前陣子講開邵仲衡, 睇睇o下就睇到去佢參加o既“1987超級新星大賽”…只此一屆, 大家記得嗎?! 真係咁就已經整整二十年!!! 仲要係d罐頭掌聲…都真係久違了!

好似話黃子華都有參加, 不過入唔到決賽! o個期佢拍男親女愛”大紅, 仲播番一d呢個比賽的片段, 話原來佢當年同do姐已經有一面之緣, do姐做主持, 佢就係參賽者! (更正: 黃子華參加o個個比賽, 好似應該係叫“全能司儀選拔賽”!)

邵仲衡…係幾英! 同埋又真係佢做得最好, 抵佢掂! 仲有彭文堅, 梁珮玲 (一比賽完好似即刻開o左套“書劍”俾佢兩個擔正), 劉秀萍 (當年佢做“娛樂新聞眼”主持, 劉德華仲點名加讚佢靚女! 所以之後次次都係搵佢訪問劉華!), 葉碧雲…呢幾個我都記得! oh, 1號楊小揚…呢個名好得啊! 佢o地d武術比賽, 真係做得好過d香港先生好啦…不過無咁搞笑囉!

咁但係我記憶中又係參加呢類比賽o既林文龍, 黃子揚, 王綺琴呢?! 定係有第二個比賽? 咁“銀河十星” 又係咪大部份都係from呢個比賽?


(1987超級新星大賽)

internet真係好勁…真係咩節目都有得睇!!! 最impressed係連"TVB1990電視先鋒群星會"都有得睇番…我屋企仲有呢餅帶, 但係花晒跳晒差d睇唔到lu...依家連呢d重無機會重播或出vcd的一千零一次大show都有得上網睇番…真係好感動!

o個時呢個節目都算幾有新意, 幾突破! 無啦啦全台藝員大晒冷, 好威水囉…其實係為慶祝咩呢? 唔通真係只為o左慶祝踏入九十年代?



呢個係個show的第二part, 講茄喱啡的苦況, 細個睇o既時候覺得好好笑, 依家睇番都ok好笑…
由當年的紅小生演出, 周星馳, 吳鎮宇, 張兆輝, 劉青雲, 郭晉安, 仲有溫兆倫…成part都幾抵死!