2008年5月10日星期六

5-10(sat) 原來愛上賊

前幾日終於睇睇o左一集“原來愛上賊”, 其實個故事都ok喎, 雖然係估到佢下一步想點o個隻, 但係都算幾緊湊, 都埋d人都做得ok好…不過如果大家係為o左再次一睹陳玉蓮o既小龍女風采而睇呢套劇, 相信會幾失望o下! 年紀大o左個人老o左係好正常不過o既事, 只係大家無諗過佢會走樣走得咁交關 (雖然又無忽周話: “如果過兒見到佢依家變成咁, 會寧願揀鵰兄”咁誇張…不過呢個comment mean得o黎好搞笑, 勁抵死!)…尤其係唔明佢點解把聲會“拆”晒?!

好彩我唔係姑姑/神鵰fans, 否則可能會同其他人一樣有d失望! 其實如果姑姑唔出番o黎, 留低一個美好回憶俾大家咪仲好! 不過唔知點解, 我覺得姑姑o係呢套劇個感覺有d似馮寶寶, 除o左把聲沉沉o地, 仲係做一d有d神經質o既角色! 同埋其實齋講演技, 佢都做得唔錯o既! 仲有, 劉松仁真係幾型…依家tvb都係d年過四十o既中生先殺晒!

呢期tvb係咪捧“認字特警”李天翔哥哥呀? 套套劇都有佢o既? 真係literally每套都有…雖然佢都做得唔錯, 尤其係做壞人 (前兩日仲無意中睇到“銀樓金粉”佢同胡定欣o個段…佢做呢d帶點輕佻又賤格的角色, 做得幾好喎)! 仲有陳茵媺呢? 又係忽然間咁多套戲都有佢o既! 我反而覺得同佢同屆o既季軍“謎女郎”呂慧儀做得ok喎!

跟住仲睇埋抄外國節目o既遊戲節目“亮相”…其實ok悶, 同埋我真係唔明佢o地點會估到邊個係做邊樣職業?! 定係個節目中間cut o左好多對話無播呢?! 就咁睇真係好似一味靠估咁喎! 不過個節目最醒係搵到阿葛o黎做主持, 又真係令到成個節目生鬼好多 (雖然佢都唔係太多發揮)…仲有何b師傅做第一集嘉賓都幾吸引呀!

原來做完”賭場風雲”會做“全院滿座”, 而唔係“風雲三部曲”之中最唔掂o既”歲月風雲”…好彩o者! Tvb果然係最愛關詠荷, 黃金時段”同事三分親”無o左佢, 都驚d fans會唔習慣, 俾套舊戲大家吊住癮先…都好!