2011年8月7日星期日

8-7(sun) Miss HK Pigeon 2011

Hohoho, 又o黎喇又o黎喇…又到一年一度的miss hk pigeon! 今年無咗amigo, 又無咗福祿壽…換o黎森美…都ok呀!

噢! 今年居然downgrade到無咗紅館, 走番入電視城…點解搞成咁呀?

港姐呢十年o黎已經完全做唔起, 不過作為一個由細睇到大的show, 都有d情意結, 點都會繼續睇吓o既! 今年仲加入咗呢個由兩個選美experts: http://miho0311.blogspot.com/and http://missmuthongkong.blogspot.com/合辦的”MISS HK 2011 BLOGGER’S CHOICE”…所以都有好落力咁去睇呢個show, 仲做番細個成日同d表兄弟姐妹一齊做o既嘢…排排坐o係電視機前面俾分! 我諗呢樣嘢我都成廿年無做過咁滯! 以前會推晒所有節目特登趕返屋企睇港姐的時光己不復再喇!

一如近幾年, d評判都靚過晒d佳麗…尤其係周慧敏, 真係愈老愈高貴, 43歲o既佢雖然生得d妹妹仔出, 但係絕對靚過晒佢哋! 點解今年d佳麗可以醜樣成咁? 係得3號一個靚d…係咪真係無晒靚女會參加港姐?! 仲要個個身材都唔多掂…一開始件泳衣著到個個都有肚腩, 點解唔keep吓先參加? 真係好有勇氣! 定係件泳衣本身有問題? 反而之後八強件泳衣都好d!

同埋丁子高真係夫憑妻貴…居然會搵佢做評判…雖然我呢兩年係buy咗佢, 但呢個係事實! 如果佢唔係楊千嬅老公, 點會搵佢做評判?

個女強人環節好九唔撘八, 唔知做咩…同埋d衫好肉酸, 求奇去boutique買件都靚好過佢! 但都唔夠d咩中古衫核突, cutting又唔得,好似平時去石板街買o黎玩o個d, 好慳水慳力, 仲要唔稱身, d佳麗本身身材已唔多好, 著到個個身材更差, 就算cut budget都唔駛咁粗製濫造呀! 畢竟都係年度大show呀!

今年連表演環節都無埋…好慳水慳力, 不過咁都可以拖到兩個半鐘都算勁囉! 尾段d媽咪上o黎講鼓勵說話o個part做得幾好, 好感動, 睇到人喊晒! 其實d人真係講得無錯, 有其母必有其女, 你想知個女係點, 睇個阿媽就知…呢個真係好準確!

今年同上年一樣選4強出o黎再宣怖3甲, 又係for the sake of foul而foul…有d無謂!

Oh, 今年居然無咗d歷屆港姐出o黎撐場的環節…又係失色!

好啦, 講番個賽果…都尚算合理! D評判揀o個幾個基本上都係我揀o個幾個…但名次上有d分別! 其實論樣3號許亦妮真係拋離幾條街, 超晒班! 其實佢今晚表現都ok, 不過可能真係負面新聞未免太多, 唔得評判歡心!

14號朱希敏後段感覺好咗…口材都算幾好, 不過態度有d寸! 唔知點解我覺得佢有d似以前有線娛樂台個女主播鄭文! 俾我可能會揀佢做亞軍!

至於5號朱晨麗…又唔係唔好, 感覺平平淡淡, 同埋仲有d鄉音…我會俾佢攞季軍…不過你話評判揀佢做冠軍我都唔覺得出奇!

9號麥美恩其實就樣貌身材無咩特別, 又係好平淡但唔知點解睇到中段感覺幾良好, 其實如果俾佢入三甲我都唔會覺得出奇!



至於另外d佳麗呢…

1甄敏婷…把聲唔得, 個樣有d莫可欣! 不過overall感覺都可以!
2 關曉琳…個樣有d怪, 同埋好有老態…o個件什麼中古服式真係玩死佢, 件衫映得身材勁唔掂!
4林慧倩…身型ok, 但個樣又似容祖兒又似麥皓儀…可惜兩個都咁唔靚…真大鑊!
6梁麗翹…個樣有時都唔錯, 但一日瞪大對眼同埋講嘢個嘴有d”meh”仲要寒背就唔多掂…佢入唔到圍都好合理!
7 胡中慧…唔知點解我覺得佢有d似邱月清…哈哈! 但牛高馬大bb聲仲要黐脷筋, 有d難受!
8 蘇文…其實談吐幾得體, 身型都ok, 但個樣未免太似auntie…可惜咗!
10李天縱…唔得, 個樣太~~~整容feel…眼都”meh”埋咁…仲有d亞姐口音, 個感覺勁似89年亞姐李其鈞, 點解港姐會俾佢入到圍? 明明佢就係亞姐才料!
11劉思希…哈哈, 四眼廖安麗! 其實俾起一開始感覺好咗o架喇, 口才都幾好, 不過個樣又真係差d!
13蔡慧欣…樣ok, 但未免太矮, 同埋把聲好難聽, 仲要完全唔知佢講咩?
15梁蔚翎…態度幾好, 不過個樣真係好醜 人妖樣, 同埋個肚腩想點? 哎…

最後, 我想話: 六叔真係好好嘢…成一百零幾歲仲可以咁精神…好犀利!

都係o個句, 為免過一年會唔記得晒d賽果…都係link to蘋果: 無綫破格執二攤 落選亞姐朱晨麗港姐奪冠
•冠軍  5號朱晨麗
•亞軍  14號朱希敏
•季軍  3號許亦妮
•最上鏡小姐  3號許亦妮
•國際親善小姐  6號梁麗翹(圖)
•旅遊大使  6號梁麗翹
•最受歡迎大獎  5號朱晨麗


又到一年一度ms hk piegon回顧@芒姐再現:


Miss HK Pigeon 2010



Miss HK Pigeon 2009



2008香港小姐



港姐回顧



2007年度香港小姐



2006香港小姐



2005港姐謝師宴



2004香港小姐



2003給香港小姐



1994年度香港小姐選舉



1993年香港小姐



1991香港小姐選舉