2009年11月15日星期日

11-15(sun) “我和林峯有個約會”…:p

哈哈哈哈哈哈…係咪淨係睇個標題, 已經覺得興奮先…wahahahaha!

不過實情當然唔係一個“約會”啦…但有機會影到一張合照, 我都真係好開心o架喇! 呢張合照…我等o左7年…自從02年o既“再生緣”同埋03年o既“律政新人王”, 已經好欣賞林峰…但估唔到原來係幾乎所有朋友都知道…個個o係fb睇完張相之後都話…“finally…”…真係呃唔到大家!

其實我都真係發夢都無諗過我會有同林峯合照o既機會…因為我一向都係超內斂+怕羞o個批…無論我幾鍾意都好, 我都真係唔會去搵“明星”合照…對上一次已經係十九幾年前古巨基o黎學校唱歌, 我都係跟埋d同學仔去搵佢影相咋! 所以今次真係要多得一位朋友o既悉心安排, 先可以“排除萬難”做到呢樣可能我內心好想做, 但又一定唔敢做o既事情…wahahahaha! 簡直係咁多年來最好o既聖誔禮物耶~~~!

我d朋友仔問我係咪開心死…又的確係! 簡直可以笑足三日三夜~~~到依家仲笑緊~~~! 我已經set o左張相做手機+電腦wallpaper…真係好少可咁“少女情懷”囉我…呵呵呵!

我個friend話我呢個係含蓄地高興o既樣…果然好了解我! 我個人又的確係含蓄o個批…無法啦! 所以我d朋友問我有無同佢表露我係“芒姐”呢個身份…咁就當然無啦…傻o既咩?! 好多o野埋藏o係心底咪算囉…唔通話: “噢…我真係好鍾意你o架…”! 咁樣太explicit…太唔係我o既style…我係走冷漠同埋mean o既路線o架嘛…哈哈哈哈哈!



你話係咪羨慕死人先…?! 林峯真係好靚仔, 好型, 好cute... 睇報紙話原來佢當日抱恙在身…咁o既情況之下佢仲可以擠出呢個帶點含羞答答o既笑容, 都算好俾面o架喇…不枉我咁欣賞佢! 至於芒姐o既尊容, 當然係無人會想睇啦…同埋呢d咁“影響市容”o既o野, 都係俾個哈哈笑公仔遮住佢好過啦…免得大家今晚發惡夢~~~ (我o既畫功…係咪好“duck”先~~~hehe?!)


(好少可可以咁"近距離"睇show...yeah!!!)


(峯迷果然好齊心~~~)


(張立基 - Electric girl)

呢個video其實完全唔關事…但o係youtube睇到好想post一個…因為呢首歌以前細個都好鍾意…張立基其實唱歌同跳舞都幾得…可惜…唯有聽/睇番佢d舊歌啦~~~