2009年11月28日星期六

11-28(sat) 野櫻花

Oh, 睇報紙話: “「大閆生」陳鴻烈大前日猝逝,其遺孀徐世榮昨日與子女及小姑到無綫開會商討烈哥後事。至於《畢打自己人》將安排烈哥飾演的大閆生在外地期間心臟病發離世,劇情還有追悼會,可謂戲如人生。”

-> 嘩! 劇情洗唔洗咁反映現實呀?! 現實已經夠殘酷, 點解戲裡面o既大閆生都要咁慘喎~~~?!

話咁快就“宮心計”就做到結局篇…其實我個人認為最好睇係中段…即係有太皇太后同埋一班aunties一齊大鬥法就最好睇…太皇太后仙遊之後就真係失色o左d囉! 佢死o左之後, 做得最精彩o個個…我覺得係李國麟…佢又真係綠葉王~!!! 反而"富貴門"近期的劇情真係爛o左…sorry, 係爛晒先o岩!


(太皇太后的 “問號髻”…雖然我個人認為此英文的引號多d!)

仲有, 之前鍾司制同布公公成日講“對食”…初時我真係以為佢講“對住一齊食飯”咁o既意思…但如果真係咁又無理由要成日mention o架…直至有朋友問我呢個詞語究竟點解, 我先的起心肝上網search o下…原來真係唔係咁簡單…根據wikipedia: “對食”,最早是指宮女之間的女同性戀,後來宦官與宮女的結合稱為對食。…嘩! 真係又上一課!!!

前幾日深夜4點幾睇到亞視重播一套由戚美珍同湯鎮業主演o既時裝劇“野櫻花”…我又真係聽/睇都未聽/睇過…唔知係咪想食住“富貴門”個勢重播o下阿戚主演o既劇呢! 佢o係亞視拍過o既劇, 其實我淨係記得“還看今朝”!

又search o下wiki, 原來呢套“野櫻花”係1989年o既昨品…睇番廿年前o既戚美珍, 真係幾靚! 搞到我即刻o係網上搵o左幾集“新紮師兄續集”o黎睇…事關呢套劇我其實鍾意睇佢同韓賓o個段多過張偉杰同葉巧兒o個段囉…奇怪呢~~~?!


(“野櫻花”主題曲…ok好聽喎!)

仲有前排朝早6點幾重播“茶煲世家”…我居然見到年輕的社長同埋老總…原來佢o地十幾廿年前都有合作過…睇番呢個又係廿年前後o既對比…都真係幾有趣o下~!