2011年4月27日星期三

4-27(wed) 同是天涯羅樂林

雖然過咗一個長假期, 但都未有時間追番d電視節目…"點解阿Sir係阿Sir"只係睇咗頭兩集…ok o既, , 輕輕鬆鬆…as expected, ,但又唔算話特別有驚喜! 不過呢d輕鬆校園劇一向都係我杯茶, 所以ok呀, 同埋d主角全部我都幾buy!

不過講到鬼馬校園劇, 始終都係當年亞視o既“點解阿sir係隻鬼”最經典…咁多年後大家依然可以一字不漏地rap出: “聖法蘭…亞根遜…馬可孛羅得勝會…亞洲至善堂…司馬昭昭博士夫人第一紀念中學" …hohoho!

亞視o係呢期又重播同“點解阿sir係隻鬼”差不多同期o既"大提琴與點38"…有日larp咗少少…雖然係第2000次睇, 但依然幾好睇! 又雖然睇咗n次, 但依然係唔多記得劇情…因為佢根本無咩具體劇情…haha!

呢首"同是天涯羅樂林"呢期都幾hit喎…估唔到佢真係因為一日死五次而"紅"咗!


"同是天涯羅樂林" (原曲:相逢何必曾相識) 重新演繹by N'Gine樂隊

o個日睇埋"隱婚男女"…嘩! 都ok悶, 有少少爛的感覺添呀…咁"單身男女"好睇好多囉!