2011年8月5日星期五

8-5(fri) 陳展鵬

終於有時間睇番最後一個禮拜o既真相! 呢套真係幾好睇…係近期o既佳作! 雖然唔係o個d咩劇力萬鈞大製作, 又或者似當年的”刑事偵緝檔案”咁, 但各方面都幾平均吓…唔錯!

唐詩詠同馬國明o個段幾好睇, 大c死o個段真係睇到人個心都la住晒! 同埋最後講馬明o既報應係失去咗身邊最愛o既人然後一世內疚都好警世! 仲有就係帶出人在江湖, 身不由己, 千祈唔好行錯第一步呢個message亦都好入腦! 同埋做殺唐詩詠個兇手o個個演員都做得好好囉我覺得!

仲有後尾田蕊妮同阮兆祥o個段又係幾好睇…輕鬆得o黎都幾sweet…但陳芷菁做大塊田個阿姨, 感覺有d怪…佢哋個樣好似差唔多大咁!

呢套又有”同事三分親”o既marco同gary…呢兩個名真係好深入民心, 永遠都會覺得佢哋係叫marco同gary! 但係gary做唐詩詠個細佬又係略欠說服力囉, 似佢大佬多好多!

噢! keith同wallace都咁好真係好難揀, 但我估唔到mavis最後真係會兩個都唔揀囉 (我指作為一套戲)!

因為陳展鵬呢期太熱, 連帶連呢個十幾年前的陳曉東"心理遊戲"mv都大熱起來...話說我當年其實幾鍾意阿”陳東師傅”, 而呢個mv亦都睇+唱過無數次, 不過個搞笑程度都幾高...係睇一次笑一次, 完全唔知佢想點?! 不過個story同成個setting都好深刻!

Wow, 呢個十幾歲o既陳展鵬對比起依家三十幾歲o既陳展鵬即刻高下立見…男人真係要去到三十幾先開始散發魅力! 同埋呢個mv除咗東東同陳展鵬...其實個女主角都有段古…話說幾年後去某大律師樓聽d trainee講座, 見到佢係其中一個講者, 原來佢都係讀law…真係又讀得又睇得…咁講佢拍呢個mv時應該已經讀緊hku llb, 可能同張燊悅係同期! 所以話呢個mv都可算經典!

(oh btw, 結他"...oh, 其實東東o個期d歌全部都好好聽, 同埋幾有趣味...仲有"結他劇烈帶引我倆快脫軌, 舞姿彷彿似兩個急轉硬幣~~~"都係超級like!)



新o個套"潛行狙擊"都ok, 不過只係睇咗少少…laughing一日到晚o係度唱”小明上廣州”真係好難頂!

至於"紫禁驚雷"真係一d都唔係我杯茶…雖然o個日都larp咗少少…又有馬明同唐詩詠一齊, “真相”時裝完又古裝, 呢期佢哋變咗螢幕情侶? 仲有呢排d cast真係成日都overlap囉!

哈哈, 之前咁o岩同朋友講開, 即刻search番呢個"絕代商驕"超經典"扮公室四大絕學"o黎睇…幾年後睇番依然咁好笑, 仲要充滿智慧! 咩"hea做,虛應,假度,陪笑"...仲有"頭七尾七"…印尼report vs印尼resort…笑死! 如果可以靈活運用, 在吹水唔抹嘴的職場上包保無往而不利...wahahaha! 子華真係好有計…好少可以有d劇輕鬆搞笑得o黎仲有咁多大智慧…真係幾時睇番都咁警世!

呢套劇簡直係辦公室智慧天書...要得閒重溫吓先學到嘢…:p