2011年6月18日星期六

6-18(sat) 林子祥Vintage Lamusic Concert 2011

嘩! 第一次去睇林子祥演唱會…完全無expect可以咁好睇…連encore都可以有高潮位…真係薑愈老愈辣!

雖然我唔太屬於佢個年代, 但原來佢d歌真係首首都耳熟能詳...仲要係超級好好好聽! d慢歌勁冧, d快歌又真係令人勁興奮...好驚喜! 成個演唱會完全無花巧嘢...齋唱已經好掂! 睇完之後成晚俾佢d歌螢繞住我腦海!

佢啲慢歌固之然得…"千憶個夜晚", "最愛是誰", "似夢迷離"…好多好多隻都好好聽…但啲快歌仲掂, 好有感染力, 簡直想彈起身一齊跳,真係好驚喜囉!

呢兩首我都好鍾意...簡直聽到人想聞歌起舞...yay!!!


(成吉思汗+海市蜃樓)

同埋佢真係好中氣十足囉….六十幾歲人, 唱足三個鐘都完全無甩一粒音, even我哋呢代最唱得的eason都做唔到…直頭係驚為天人…同埋我真係無諗過會咁好睇, 就算我唔太屬於o個個年代都唔覺悶!

呢首我又係好鍾意…返到屋企要即係摷番晒阿lam啲歌出o黎聽!


(千億個夜晚)