2010年11月19日星期五

11-19(fri) 萬千星輝賀台慶2010

今年台慶遇啱星期五, 當然要出街一邊食飯一邊睇盡興吓啦! 特登揀間有電視o既…一邊打邊爐, 一邊睇"萬千星輝賀台慶"...正!

印象中無咩見過陳芷菁做台慶司儀, 今年有佢做都幾好呀! 佢個位以前應該係顧老闆或者丘凱敏做啦…咁芷菁都做得好好! 仲有巴斯光年鄧梓峰都唔! 同埋無咗amigo加陳敏之或者應屆港姐冠軍之類反而ok!

今年成個節目最好睇依舊係一班甘草演員唱歌跳舞o個part...其實呢幾年個trend都係! 最經典係舊年謝雪心+程可為+雪妮幾位auntie crossover鍾嘉欣+楊思琦+陳茵媺o個part…十個驚喜! 仲好好笑添…到一年後的今天仲好記得! 今年雖然無咁爆…但幾位甘草一齊扮lady gaga都係抵死! 點解陳安瑩同馬蹄露都已經列入甘草行列o架? oh, 不過心姐真係依舊咁迷人! keep得好好囉佢! 直頭可以用“索”o黎形容! mary姐就真係依舊勁力十足…dancer一樣!!!

男甘草方面就個個都好落力…石修依舊獨有的浮誇表情, 但幾有戲劇效果! 夏雨都好落力, 秦煌又好cute...仲有艾威都跳得幾好添呀! 呢part真係值得推介!



跟住個flow其實每年都大同小異…d後生仔女o個part “let’s get wet”舞蹈…又係睇得出有put effort o既, 不過跳得有d亂…laughing哥+王君馨+胡定欣的確係跳得比較好! 但係呢d舞蹈環節無咗徐子珊又真係失色不少! 佢每年都係一到呢d台慶performance我就覺得佢最掂, 出過佢做戲好多添!

今年“福祿壽”由表演變咗以棟篤笑形式做o既“頒獎典禮”, 都唔錯o既…因為o個d表演做咗幾年, 第一年係驚喜, 第二年都keep到, 第三年真係有d悶…舊年已經提議佢見好就收…今年轉咗形式的確係好咗!

最後當然係要講壓軸“超級巨聲”o個part啦…d巨聲又真係睇到有d膩喇, 連我呢d“支持者”見到個個節目都係佢哋都覺得好悶…同埋太過力捧阿mag…佢唱好爆o個d歌 (好似a.i.n.y)係好掂, 但係一要唱d要深情d細聲d o既歌又唔算太突出!

而今次一定講o既就當然係商天娥o既靚聲演出啦!!! 雖然n年前睇佢o係亞視做"我和春天有個約會"度自己演繹番d歌, 仲出埋原聲大碟已經知佢幾唱得...但今次係live performance有咁o既水準對一個藝員o黎講真係一大驚喜! 當然佢o既合唱對手…我呢期好buy o既胡鴻鈞亦都唔錯, 唱女仔key可以唱成咁都算係咁啦!

又當然不能不看youtube d comments啦…有一個係話: “311位喜歡是因為娥姐令人驚嘆的歌聲, 6 位不喜歡是因為娥姐點解唔唱A.I.N.Y”…又係抵死!


(胡鴻鈞+商天娥-聽海@萬千星輝賀台慶2010)

其實整體都算唔錯o既…不過都係舊年好睇d (主要係心姐+程可為auntie o個part令人至今難忘…hoho)! 仲有, 唔睇番之前d blog entries都無留意到今年無咗“翡翠歌星賀台慶”…咁又係, 同四大唱片公司搞咗成年都搞唔掂, 無理由又係一班“超級巨聲”做晒o架嘛…因為咁樣基本上同其他大show完全無分別…!

最後, 當然係…tbb台慶@芒姐再現:

2009:

http://hejnom.blogspot.com/2009_11_07_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2009_11_19_archive.html


2008:

http://hejnom.blogspot.com/2008_11_14_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2008_11_17_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2008_11_19_archive.html


2007:

http://hejnom.blogspot.com/2007_11_17_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2007_11_19_archive.html


2006:

http://hejnom.blogspot.com/2006_11_09_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2006_11_13_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2006_11_19_archive.html


2005:

http://hejnom.blogspot.com/2005_11_19_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2005_11_20_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2005_11_21_archive.html


2004:

http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_19_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_23_archive.html


2003:

http://hejnom3.blogspot.com/2003_11_17_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2003_11_19_archive.html


2002:

http://hejnom3.blogspot.com/2002_11_19_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2002_11_20_archive.html


另外, 呢段娛聞真係不得不提…wahahaha! 尋日好多人同我講…笑爆嘴! 差d唔記得咗黃日華當年o係化妝間打爆玻璃事件…真係同80年代靖哥哥個形象大相脛庭! 不過佢講嘢真係夠guts, 又抵死…我欣賞囉…尤其係“tvb= totally very bad”…好有創意…笑咗!

仲有蘋果幅圖又係笑爆嘴…救命!

黃日華昨日在微博開火轟無綫重《義海》輕《刑警》,令《刑警》在台慶夜銷聲匿迹,還發揮「噴火華」本色,寸無綫 totally very bad。


大前日黃日華還是靚靚心情在微博恭賀無綫生日說:「娘,今日是您 43歲生日, HAPPY BIRTHDAY。離家多年,去年回家短聚數月,仍感『親情』存在。祝愿您生產的『節目』叫好、所有『仔女』都成材。離家出外的黃華……敬賀!」

豈料昨日華仔態度卻 180度轉變,他中午時分忽然在微博開火說:「有人話:一部叫好叫座的劇集,不獲重視、缺宣傳(靠演員自己去做)、屢遭打壓、台慶劇在台慶夜被迫隱形。被……何來公平、公理、公正!我黃華好想問是那間公司?(憤怒、噴火)。」之後華仔繼續在微博發火說:「結果有人告訴我是這間公司: totally very bad。我頂!」( totally very bad英文簡寫為 TVB)