2006年3月31日星期五

3-31(fri) happy90000+八十年代的邵美琪

哈哈! 不經不覺又到o左happy90000 o既日子, 今次我自己記得cap喇 (當然都要人為地click多幾下), 上次happy88888咁好意頭諗住都cap下啦, 點知miss o左! 呢d好意頭o野都係無我份!

Image hosting by Photobucket

(happy89999 to happy90000)

Image hosting by Photobucket

如果唔係讀者shaw_mag講我知, 我都唔知原來內地讀者係入唔到o黎blogspot, 因為呢d site居然俾政府block左…我知內地不嬲都有censor新聞, 但估唔到連呢d site都會禁, 但奇又奇在禁d唔禁d? diaryland又唔禁, 反而blogspot又禁…雖則話blogspot多人用d, 但係敏感話題o係邊度都寫得o架啦…係block就應該block晒所有啦!

應讀者要求upload左當年蔡楓華經典名曲“愛不是遊戲”tvb版mv, 因為有青春無敵卜卜脆o既邵美琪做女主角!

有八十年代o既pizza hut啦, 有仲未癲o既紅唇王子啦, 仲有靚到爆o既邵美琪添! 同埋呢首歌又確係經典之作…就係因為哥哥o係演唱會唱o左佢呢隻歌 (好似仲直播埋), 而作為勁歌主持o既蔡楓華仲發現呢隻hit歌居然入唔到季選, 一時有感而發講出o左傳頌一時o既“?那光輝”言論, 令佢由萬人敬仰o既白馬王子一夜間變成過街老鼠…後尾仲癲埋! 相信呢首都係佢一生難忘o既歌曲!

好! 如果你都仲係從來都未睇過呢段片…唔該你去補習番先啦!

不過“愛不是遊戲”呢隻歌仔好長, 唔知點解我部半壞o既相機錄唔到成隻歌, 咁就分part 1+part 2咁upload啦…不過咁都好, 因為我拿住部相機幾分鐘手都累埋, break一break都唔錯! 但大家要開大聲d個volume, 因為餅帶都幾舊, 同埋翻dup左好多次, 所以會唔係太清!

既然都upload左, 咁就順道公諸同好俾所有八十年代又好/蔡楓華又好/邵美琪又好/愛不是遊戲又好…o既fans一齊睇啦! (直頭放埋o係度逼大家一齊睇)






“愛不是遊戲”mv-part 2請自行進入


既然講開邵美琪, 再順道送多篇舊明周報導俾各位fans! 其實好似係上年明周其中一欄“明周開倉”登番廿年前o既舊訪問, 多得獎門人留起俾我作珍藏…因為係攝於我個相機未壞時, 所以都影得幾清…依家個相機影親d相都一係朦, 一係就反晒光! 激死人!


Image hosted by Photobucket.com
(按圖放大)


呢幅相個look同“愛不是遊戲”個look差唔多, 應該係佢初出道o個兩年! 大家仲記得邵美琪一出道有“小甄妮”之稱嗎? 睇落又真係有d似! 同埋睇佢張童年相, 佢同佢媽咪簡直一樣樣!

呢篇文章仲講番佢廿年o黎o既心路歷程, 同戚其義, 傳聞o既邵頌衡 (講真, 唔睇番都差d忘記o左邵頌衡呢個人…但呢排睇番好多舊香港電視, 發現佢當年真係做好多男主角, 仲力捧過吳鎮宇! 但紅o左幾年又唔見o左! 我當年覺得佢同劉美娟真係幾襯o架喎!), 仲有同鄭伊健o既“不認不認還衰認”, 再到“奪面雙琪”事件…真係廿年人事幾翻新!


Image hosted by Photobucket.com
(按圖放大)


睇完今日o個集“娛樂直播”訪問班馬戲團演員…見到楊施肥小姐, 真係睇極都唔到佢有咩好?唯一可以講係: 身材真係幾好! 如果我係男人, 我都會覺得佢幾吸引o既…哈哈哈!

更加唔明點解o個套"鏢局"會有咁多人睇, 話好收得喎! 我嘗試叫自己睇番一兩集…點知都係完全提唔起任何興趣…仲要有d“咁吸引”o既cast…居然收視高企, 真係匪夷所思!

其實大家知唔知鏢局係做咩o既呢? 幾年前已經同d frd講過呢個話題, 但係都唔夠今日有朋友咁一矢中的=COURIER!!! 即古代的fedex! Bingo晒!