2008年2月20日星期三

2-20(wed) 肥姐

呢幾日太多單大新聞…尋日朝早忽然收到消息話肥姐死o左…雖然大家都會有心理準備, 但都有d突然, 因為兩年o黎曾經多次傳出佢病重, 但都大步檻過, 所以諗住佢今次都會無事…點知…不過對佢o黎講, 可能咁樣反而係一個解脫! 見佢一路瘦o左咁多, 應該真係撐得好辛苦!

睇到節目表話肥姐個回顧特輯十點半開始做, 點知返到屋企已經做緊…原來改o左九點半…搞到人miss o左好多添! 不過今次無綫同亞視都安排得好好喎, 識得深宵重播番呢d特輯, 咁我又有得睇番miss o左的部份, 但係搞到3點幾…好眼瞓! 不過個特輯真係慘到呀…估唔到喊得最勁o既係一班大男人…曾志偉, 夏雨, 羅浩楷, 洪天明個個都喊到講不出聲…真係好sad…連我呢d咁o既人都睇到忍唔住喊晒…好彩一個人o係間房入面!



肥姐唔係o個種天王巨星/super star, 唔會話有超級多粉絲o個種…但真係家傳戶曉o既藝人, 同埋真係陪住所有人成長…不過我估唔到個迴響好似仲大過之前o個d巨星, 可能因為佢對電視圈真係有舉足輕重o既影響…有免費電視第一日就有佢, 而早年香港人最大o既娛樂就係睇電視…每日陪伴你, 好似身邊的朋友咁…佢代表o左香港呢四十年o既電視文化, 所以電視o既回顧特輯都係特別多!

其實欣宜真係好慘…依家先得o個廿歲, 外婆o岩o岩先死o左, 依家媽咪又走埋, 咁短時間失去兩個摯親, 實在太可憐…依家孤伶伶一個, 你叫佢跟佢老豆就仲死, 個後母應該唔係人咁品 (我當傳媒一向的報導誇張作佢o既為人喇…打個六折俾佢都死啦!)

睇番d報導, 更加可以理解點解當年大部份媽咪級o既女士都對鄭少秋恨之入骨, 係…感情係好難講, 唔鍾意就唔鍾意, 唔洗擇日子…但你變心都唔緊要, 可唔可以唔好處理得咁差? “hau”個老婆大肚去滾, 仲要一生完個女就離婚, 你要離婚都唔差在o個一兩年, 唔係o係佢最需要人關心o既時候嘛?! o個個女人更加不知所謂, “hau”人大肚去勾人老公, 仲要咁理直氣壯…真係…!



那 時 候 我 的 眼 睛 開 始 老 花 , 就 是 剛 剛 生 完 女 兒 沒 多 久 , 發 覺 她 父 親 已 經 變 心 了 , 所 以 我 就 哭 泣 , 還 沒 有 坐 滿 月 , 這 眼 睛 已 經 哭 花 了 。 但 是 我 們 做 電 視 的 人 不 能 把 真 正 的 感 情 帶 上 舞 台 , 所 以 就 算 你 不 開 心 的 話 , 你 上 舞 台 你 也 要 裝 著 很 開 心 。

我 一 直 跟 女 兒 講 , 他 是 你 的 爸 爸 , 我 跟 你 爸 爸 之 間 到 底 發 生 甚 麼 事 情 , 將 來 長 大 了 你 問 你 父 親 , 他 會 告 訴 你 。 那 個 阿 姨 ( 官 晶 華 ) , 你 還 是 要 很 尊 重 她 , 所 以 我 女 兒 跟 她 們 都 相 處 得 還 不 錯 。


(其實我睇唔到有咩理由仲要去尊重佢…佢自己都唔識得尊重自己?! 你做得第三者 [仲要係咁高調o個隻], 都預o左行出街會俾人指住o黎鬧啦!)

好多人對肥姐印象最深刻係踩雞蛋一幕, 而我心目中最難忘o既其中一個場面, 係87年tvb20周年台慶…d人扮30周年台慶會點 (依家已經再過o左10年, 40周年都過o左喇)! 最經典o個part當然係盧海鵬扮欣宜啦…肥姐同do姐唔敢望佢驚忍唔住笑, 到見到佢之後o既爆笑反應 (包括肥姐差d失禁同埋do姐個笑到出唔到聲o既樣)…真係好好笑!

仲有何b拿住把遮話要掛住“阿姐”都係抵死啦…點知一走o左無耐就已經同o左第二個! 話叫佢介紹何太出o黎…點知大姐明出o左o黎, 話世事好難預料, 等到四十周年先見何太啦! 講到好似好耐咁, 點知一眨眼已經係四十周年! 何太…依家大家都係邊個啦! 仲有好多o野都好諷刺…一開場介紹do姐做“甘鄭裕玲”女士…點知到真係30周年的時候…所有o野都已經面目全非!


(87台慶盧海鵬扮欣宜的一幕)

仲有呢一幕89台慶“玩相聲”…又係勁到爆! 肥姐的背台詞捉節奏能力真係好勁, 另外d藝人其實表現亦算合格o架喇 (雖然應該有大字報睇住, 但係要跟o岩個節奏都有一定難度…尤其對一向唔係口齒伶俐o個批)!

當然, 呢班藝人o既口才, 除o左肥姐之外, 我最欣賞就係陳敏兒 (尤其係因為近期o岩o岩重溫完 “挑戰”, 好鍾意陳敏兒個角色)! 同埋個script都寫得幾好, 同依家o個d差好遠! 除o左呢一幕, o個年台慶另一大經典環節就係“超級八卦法庭”…o個時覺得好好睇, 又係到依家都好記得…得閒要重溫番先! 點解當年的台慶可以好睇過依家o個d咁多?


(89台慶“玩相聲”…沈殿霞+周星馳+吳鎮宇+王書麒+郭晉安+陳敏兒+楊寶玲+羅慧娟+龔慈恩)

仲有, 平時唔多睇電影o既我, 肥姐o既《富貴逼人》, 《富貴再逼人》, 《富貴再三逼人》系列我都有睇晒, o個時o岩o岩興租帶返屋企睇, 我都有再租呢幾套戲, 證明小時候o既我係好鍾意睇《富貴》系列…跟住有亞視o既《富貴冤家》…前年董驃逝世亞視重播過我先第一次睇!

相信之後呢個月都會有好多懷念肥姐o既節目…蘋果資料:



部 份 懷 念 肥 姐 特 備 節 目

無 綫 翡 翠 台
《 友 緣 相 聚 》 ( 特 別 版 )   本 月 26 至 30 日 凌 晨 12:15
[係咪即係抽起“酒店風雲”?! 但點解唔即刻播要等到26日? 同埋本月點會有30日? 咁即係幾時?

無 綫 生 活 台
《 志 雲 飯 局 》 ( 嘉 賓 沈 殿 霞 )   本 月 23 日 晚 上 7:00

無 綫 經 典 台
《 美 味 天 王 》   本 月 25 日 至 下 月 21 日 下 午 3:25

《 公 益 開 心 果 》   下 月 2 日 起 逢 周 日 晚 上 7:00

《 為 食 開 心 果 》   下 月 8 日 起 逢 周 六 下 午 5:30

《 我 要 Fit 一 Fit 》   下 月 24 日 至 4 月 9 日 下 午 2:35

亞 視 本 港 台
《 永 遠 懷 念 開 心 果 : 麗 花 皇 宮 》   明 晚 9:30

《 肥 姐 在 aTV 的 日 子 》   本 月 24 日 晚 上 8:30

《 永 遠 懷 念 開 心 果 》   下 月 2 日 晚 上 8:30