2011年3月19日星期六

3-19(sat) DEEP V.25周慧敏演唱會

正所謂: “著deep v去睇deep v”…hohoho!

3月確係一個"來忘掉錯對~來懷念過去~~"o既月份...枕住去睇"懷舊"演唱會! 周慧敏雖然係我哋個年代的其中一個icon, 但芒姐又真係一次佢o既演唱會都未睇過! 今次呢個我哋名為"著deep v去睇deep v"演唱會…比我想像中仲要好睇...事關都係o個句: 回憶返埋o黎! 震撼的感覺就好似09年第一次去睇鄭伊健演唱會咁...真係好感動! 直頭係回到中學年代...又見番"少女芒姐"...簡直睇到想喊囉...hoho!

同埋佢真係好好好好好靚...keep得超好!!! 你話佢當年迷倒萬千少男時, 我又真係唔覺得佢特別靚, 事關當時o既佢有d厚粉 (which is我最怕o既嘢)! 同埋廿幾歲靚係應份架嘛(…:p), 但係佢依家四十幾歲仲可以keep得咁好, 簡直係我新偶像囉! 樣靚身材正(係真係好正...最多係瘦咗d啫!)不特止, 皮膚仲要又白又滑, 原來講嘢仲ok幽默添...同埋多咗一份成熟女人味同埋高貴氣質...呢d真係d後生女完全無得比! 雖然我從來都唔係玉女掌門人o既fans (當年我喜歡sammi o架嘛!), 但都要讚嘆佢真係超”索"! 我終於明白點解d男士會封佢做"女神"...我係女人, 都要封佢做"女神"囉! 真心索!!!!!!!

一定要以佢為榜樣...keep到自己樣靚身材正仲要又白又滑又高貴! hohoho! 同埋d衫年年都好靚…佢又carry得好好睇…嘩, 簡直目不暇給!!!



Vivian d歌又係好大部份都耳熟能詳…不過個演唱會個flow有d問題…就係一開場已經唱晒最hit嗰d歌咁滯 (“天荒愛未老”呀, “孤單的心痛”呀, “感情的分禮”, “自作多情”呀, “萬千寵愛在一身”呀, “流言”呀咁)…係帶起咗高潮, 但中段有d後勁不繼! 應該幾隻勁hit夾幾隻無咁hit咁樣會好d! 同埋其實佢仲有幾首hit歌好似”情未了”, “真愛在明天”, “可知我想他”(呢首有無唱呢?)可以唱…不過整體都算ok, 因為真係好帶到我哋返九十年代…一切又回到最美好的年代!

同埋d嘉賓都真係唔錯…一開始有o係寶麗金年代同佢合作無間, 當年成日傳佢o地係一對o既李克勤…嘩! 聽番佢哋合唱“萬千寵愛在一身”又係吸引!!! 仲有張敬軒都有驚喜…同埋佢唱歌真係好好聽!

至於柏原芳惠呢…雖然佢係一個好難得o既嘉賓…但佢唱o既日文歌又真係唔多覺有太多人識, 嗰段時間個個變咗o係度玩iphone…keep唔到個高潮位! 同埋原來佢同vivian差唔多大…咁阿deep v又真係keep得超超超好囉! 一拍埋我以為佢係大周慧敏一代o既歌手添!



不過成個演唱會略為慳皮…舞台設計無咩, 連pong pong棒都無派…係d dior衫好靚囉!

um…特登要點番呢個tbb版”感情的分禮”mv…事關原來呢首歌大家(包括我)最記得係件宮廷裝, 而唔係首歌點唱 (因為去卡拉ok唱不停咁甩)…同埋卡拉ok版完全唔係咁…不過有另一位視帝陳豪做男主角囉…hoho!

嘩! 不過唔睇番都唔知道原來件衫真係咁噴血…細個唔識睇, 唔知點為之身材好…嘩...依家睇番…真係難怪迷倒萬千少男…呢d真係天使面孔魔鬼身材…無得講!!!



我諗諗吓我細個其實都有一期鍾意過周慧敏o既…係90年佢做“烏金血劍”時…嗰時好buy劉錫明添o架!