2008年9月14日星期日

9-14(sun) 馬敏兒

呢期因為繼續中o左“變色龍”毒, 真係好有衝動去買番件“變色龍”tee事關之前報紙話G.O.D.會出一系列以經典劇集logo作圖案的T恤…不過我上次去又好似唔見有, 等我得閒再去睇o下先!



仲有, 呢期真係好欣賞馬敏兒…其實不嬲都幾欣賞, even係以前randomly睇過佢一兩套戲o既時候都已經覺得佢幾型, 事關佢係我不嬲buy o個隻style, 唔算話好靚, 但真係好有格! 我之前講過覺得佢個樣有d似陳慧琳, 依家睇o左咁多集感覺依然不變, 只係佢個感覺好似無陳kelly咁悶! 同埋當時佢作為新人, d演技都算係唔錯!

因為中o左毒, 所以走去search埋佢近年o既演出睇兩下, 一search先知原來亞視2003年o既“萬家燈火”係有佢同埋潘志文再度合作, 不過今次唔係演一對!

嘩! 25年前後佢個樣無咩變過, 咁多個佢反而係keep得最好, 潘翁就真係老o左好多! 咁又係, 通常後生時個樣好成熟o個d, 反而係最“kum”老, 因為老極都仲係差唔多樣! 身型亦都keep得好好, 好過依家d女星瘦蜢蜢!

原來馬敏兒係1960年出世, 同劉華差唔多大…佢做阿妹呢個角色時只係得18/9歲…嘩! 二十級匪夷所思呀! 你話佢o個時有30歲我都信! 潘志文大佢十年, 睇“變色龍”又真係睇唔出, 不過睇“萬家燈火”時, 你話佢o地相差15年我都信! o係萬家o個堆“阿姐”裡面, 佢都算keep得幾後生, 不過唔知係咪好耐無演戲, 反而好似後生時做得自然d!

來一個廿五年前後的對比…好鍾意睇呢d對比, 馬敏兒個樣真係無咩大改變, 係把聲沉o左少少...


http://v.youku.com/v_playlist/f2315923o1p11.html



(“新變色龍”第12集…呢集幾好睇!)


(“萬家燈火”潘翁vs馬敏兒, 可惜佢o地唔係做一對…)

講番呢個禮拜o既“新變”…讚完依然要再讚…阿嬌姐李月清真係做得超正, 好好笑…做張瑛個新老婆o個位都好抵死! 其實劉翁都做得好好呀!

不過鍾意阿立o個位姐姐真係好煩…每一集我都keep住問佢: “你究竟幾時死?”

同埋太慘喇...無啦啦做咩要整死全嬸? 仲要係因為搭飛機返o黎參加阿妹個婚禮…其實又唔洗太煽情o架, o下嘛? 同埋其實我都唔係好明, 雖然我係幾buy馬敏兒or even阿妹呢個角色, 但又真係有無咁多人品又好家底又好咩都好似好好o既人對佢咁死心塌地? 上一輯又係咁, 今一輯又係咁…好明顯係用o黎影襯出阿立的衰, 但偏偏佢又真係最鍾意阿立!

仲有首主題曲, 聽聽o下都算唔錯, 咁當然就唔及得上一輯o個首咁經典啦…o個首真係一聽即刻會諗起“變色龍”!

如果想網上重溫番“新變色龍”, 可以去呢度…

http://v.youku.com/v_playlist/f2315923o1p11.html