2007年4月22日星期日

4-22(sun) 芒姐@蘋果 (4月號之二) + 港姐回顧

電 視 撈 飯 (2007-04-13)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070413&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=6997015

千 嬅 森 美 《 叮 》 唔 出 默 契

全 城 盡 興 , 殘 酷 一 叮 ! 2005 年 全 城 熱 爆 的 節 目 《 殘 酷 一 叮 》 , 今 年 終 於 載 譽 歸 來 。 口 號 依 舊 , 但 主 持 人 卻 由 李 克 勤 及 最 佳 拍 檔 梁 榮 忠 , 換 上 了 06 年 台 慶 頒 獎 禮 奪 最 佳 主 持 的 森 美 , 及 剛 簽 約 新 公 司 、 打 算 在 樂 壇 再 次 大 展 拳 腳 的 楊 千 嬅 。 若 沒 有 年 前 發 生 的 「 車 震 事 件 」 , 梁 榮 忠 有 機 會 「 翻 叮 」 做 這 輯 的 主 持 嗎 ? 不 過 節 目 做 到 第 三 輯 , 也 是 時 候 要 換 一 換 主 持 找 點 新 鮮 感 。

森 美 不 拍 小 儀 改 配 千 嬅 , 新 鮮 感 是 有 了 , 但 默 契 尚 待 培 養 。 要 在 現 今 樂 壇 找 到 一 位 像 克 勤 一 樣 轉 數 快 、 說 話 抵 死 啜 核 的 歌 手 , 難 度 極 高 。 鄭 中 基 是 不 錯 的 選 擇 , 而 他 的 舊 愛 楊 千 嬅 尚 算 稱 職 , 至 少 她 的 觀 眾 緣 不 俗 , 嘻 嘻 哈 哈 又 可 以 帶 動 到 一 點 氣 氛 !

當 然 , 《 殘 酷 一 叮 》 最 重 要 的 成 功 元 素 是 參 賽 者 。 上 一 輯 「 叮 」 紅 了 六 歲 的 情 歌 小 王 子 莫 凱 謙 、 有 「 拉 丁 霍 啟 剛 」 之 稱 的 關 浩 揚 、 還 有 已 被 無 綫 羅 致 成 為 全 職 藝 員 的 印 裔 諧 星 喬 寶 寶 ; 他 們 肯 豁 出 去 , 便 成 功 博 得 全 港 觀 眾 的 掌 聲 , 更 為 自 己 找 到 一 份 好 工 。 可 惜 今 輯 的 參 賽 者 表 現 未 見 突 出 ; 儘 管 無 綫 已 找 來 一 班 過 江 龍 加 入 戰 團 , 但 仍 無 法 達 到 前 兩 輯 每 集 均 有 驚 喜 的 效 果 。



《 周 身 法 寶 》 舊 酒 新 瓶

現 在 要 加 入 娛 樂 圈 , 除 了 參 加 藝 訓 班 、 港 姐 、 新 秀 等 途 徑 外 , 又 多 了 一 條 另 類 的 捷 徑 , 就 是 參 加 遊 戲 節 目 。 《 殘 酷 一 叮 》 成 功 捧 紅 了 多 位 參 賽 者 , 想 不 到 參 加 巨 獎 遊 戲 節 目 , 即 使 贏 不 到 千 萬 獎 金 , 也 可 以 換 來 一 份 藝 員 合 約 。 在 《 一 擲 千 金 》 節 目 中 , 因 為 最 終 只 得 到 一 元 獎 金 而 在 數 百 萬 觀 眾 面 前 流 下 男 兒 淚 的 游 冠 一 , 可 謂 一 夜 成 名 。 雖 然 節 目 播 出 後 被 人 笑 到 面 黃 , 但 卻 成 功 出 位 , 成 為 無 人 不 曉 的 「 一 蚊 Joe 」 。 無 綫 見 他 的 出 位 言 行 引 來 極 大 迴 響 , 迅 速 給 他 演 出 機 會 , 與 米 雪 及 港 姐 呂 慧 儀 合 作 主 持 周 六 的 《 周 身 法 寶 》 。

《 周 》 基 本 上 是 數 月 前 被 指 抄 足 亞 視 《 開 心 大 發 現 》 的 《 新 春 豬 事 町 》 延 續 篇 , 再 加 上 《 冷 知 識 衝 動 》 的 元 素 , 可 說 是 亞 視 資 訊 性 節 目 的 大 雜 燴 。 這 類 換 湯 不 換 藥 的 節 目 , 可 真 欠 缺 誠 意 , 幕 後 製 作 人 員 如 此 替 無 綫 慳 家 , 不 知 道 高 層 可 會 考 慮 加 他 們 人 工 呢 ?

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

前幾日睇報紙話適逢回歸十年, 無線搵o左一班呢十年o黎o既港姐出o黎大晒冷宣傳…雖然大部份出席o個d都唔係十分有名o個d, 紅o左o個批反而無o黎! 報紙形容97年港姐冠軍翁嘉穗算係元老級…哈哈, 咁又係…估唔到話咁快就十年! 但係對於我o黎講, 佢算係好近期o個批…o個幾年開始港姐已經唔多好睇, 除o左99年比較精彩之外! 唔知翁嘉穗個“死敵”兼“情敵”李明慧依家o係邊呢? 其實我buy佢多過翁嘉穗好多…雖然d人話佢個樣邪+姣…但係我覺得佢幾醒, 做主持都做得幾好添…可惜發生佢兩個同屆港姐冠, 亞軍爭仔事件 (當年真係十分轟動, 日日上頭版), 之後兩個都退出o左娛樂圈…!

講開港姐, 基本上我屆屆都有睇…唯一無睇過o既係90年港姐準決賽, 因為撞o岩去o左旅行…睇唔到最經典o既“佳麗於宣佈分數暈低”事件…好可惜, 好想睇番!

咁o岩o係youtube居然見到“1990年香港小姐競選總決賽”…不過只係嘉賓表演o既環節…都好呀, 反正未睇過! 有克勤、學友同埋鄺美雲…仲有唱o個期最應景o既hit歌“同舟共濟”…都幾好睇!



又見到一段楊寶玲代表香港參加“1988年環球小姐”o既片段…咁都有, 真係勁! 但更勁o既係佢o個時得到第五名…嘩! o係國際性選美, 亞洲人有咩可能可以入到top5呀? o個時直頭覺得佢靚過李嘉欣添! 好似話因為o個年環球小姐係o係亞洲舉行…但都無理由因此俾晒d獎亞洲佳麗o架…不嬲亞洲人參加國際性選美都係蝕底d o架啦! 仲要top 5四個都係亞洲人添…實在太匪夷所思喇!




香港小姐網頁: http://www.misshongkongpageant.com/nowthen1.htm