2011年9月5日星期一

9-5(mon) 朱咪咪vs G.E.M.

呢個世界真係never say never...估唔到因為一句戲言, 我會去咗紅館睇朱咪咪吾會玩嘢演唱會2011, 莫講話你估我唔到, 我自己都覺得好匪夷所思…正如我估唔到少女咪咪姐會同金魚G.E.M.咁似樣囉, 仲要某程度上, 我覺得咪咪姐仲靚d+對眼仲大d添囉! d人成日話gem樣靚身材正唱歌又好聽...但我相信mimi姐後生係有過之而無不及...hoho!

至於個演唱會呢…喺從未睇過呢一類演唱會之下, 都算幾有新鮮感o既! 同埋好多嘉賓囉! 又小明上廣州的李家仁醫生, 又視帝柴九, 又黃俊棠…連楓華都再現紅館…都幾目不暇給!



噢…志雲案個結果…其實坦白講都有少少出人意表! 但我好高興見到志雲大師無事, 因為tbb無咗佢的確失色不少, 應該話成個電視圈無咗佢都有d令人無所適從! 係佢先搞得掂tvb…同埋睇吓佢有無機會拆掂埋四大唱片公司!

呢篇又係寫得幾抵死…

游清源 頭文字Y
香港視帝陳志雲


「我想藉此機會感謝上帝對我一直以來的關懷和照顧;我特別感謝王喜、林以諾牧師、方逸華小姐和梁乃鵬博士;我亦要感謝上帝給我這樣好的律師團隊,他們給了我法律意見,也給了我無限量感情上的支持。」

這番話若非出現於亞視、有線、now的電視新聞,我真的以為陳志雲在發表得獎感言,以至原裝足本可能是如此這般極具詩意的:

「我今次做到因為難能所以可貴的視帝,做到真的假不了的視帝,我真的感到好開心,開心到喜極而泣,多謝!多謝!多謝大家!……我想藉此機會感謝上帝對我一直以來的關懷和照顧,我特別感謝王喜的不離不棄、林以諾牧師的莫失莫忘、方逸華小姐的疼我愛我,以及梁乃鵬博士的扶我持我。我亦要感謝上帝給我這樣好的律師團隊,他們給了我法律意見,也給了我無限量感情上的支持,實在貴得有道理。最後,我想重申,如果你都遇上了一些變化,一些莫名奇妙的變化,請你不要驚,不要亂,不要放棄,更加不要放屁。因為,輸的贏不了,贏的輸不了!多謝大家的支持、關懷和鼓勵。」

由此可見,志雲大師的最強項,其實是以名人或藝人的身份做節目,所以方逸華小姐實在好應該繼把《荃家福祿壽》搬上大銀幕,升呢為《勁抽福祿壽》之後,再把《志雲飯局》搬上大銀幕,升呢為《志雲皇家飯局》,而且還提供3D版、IMAX版,以至「豪情版」任君選擇。

關於志雲那場官司,有趣之處實在多過熱氣仔口中的痱滋。比方說,報道指志雲一眾親友一聽到無罪釋放,即時集體動L彈起身拍手掌,儼如得悉法官宣布「今屆奧斯卡最佳影片是──《志雲皇家飯局》」一樣,十分之感人屁股蕩氣蛔蟲。

再來,報道亦指王喜和陳永孫都喜極而泣。我真的很想知道,那些記者是憑什麼說二人是喜極而泣,而非悲極而泣的呢?

王喜先天上「喜」字當頭,勉強還說得過去,但陳永孫明明要自掏腰包付堂費,實在不能排除他知道陳志雲和叢培崑都毋須付堂費後,感懷身世悲從中來,而忍不住「流馬尿」呢!須知道,悲的喜不了,喜的悲不了啊!

********************************************************************************

"潛行猎擊"真係近期最好睇o既電視劇, 至於"九江十二坊"larp咗少少其實都可以接受o既, 不過呢d古裝劇又的確唔係我杯茶! 反而"誰家灶頭無煙火"何傲兒同陳智燊o個段又都幾好睇喎!