2007年9月28日星期五

9-28(fri) 舞動全城

Oh…點解個地鐵有史以來最肉酸o既“小心梯邊夾腳仔”口號又出番o黎??!??!!??!?!! 真係每次聽到都毛管棟…點解cut左又整番? 真係好核突…抽起咪好囉! 邊間廣告公司幫地鐵諗出o黎o架?! 應該永不錄用囉!!!

睇o左幾個禮拜套“舞動全城”, 我又真係覺得幾一般喎…完全無咩衝動去追…好過後段o既 “歲月風雲”少少, 但都係ok悶!

雖然我幾鍾意廖碧兒, 不過又唔覺得佢o係呢套劇個角色特別吸引, 同埋佢同馬浚偉真係…一般啦! 跳舞係好睇, 不過正如我上個禮拜o係蘋果所講…“連場歌舞都係放o係台慶/港姐/東華等大騷比較適合”, o係一套劇裡面不停有d跳舞場面, 仲要係斷斷續續咁, 其實唔係太吸引! 仲要間涼茶公司的員工個個被逼學跳舞, 真係十級九唔搭八囉! 仲要騎呢到d主角無啦啦o係街會跳, 傾傾o下心事會跳, o係屋企又跳…真係好趣緻o下! 雖然話係 “舞動全城”…但咁樣未免太點題喇!

而呢套劇同近期無綫其他劇一樣, 又係為o左賣廣告而賣廣告, 一日拿住支涼茶o翕三o翕四, 但呢d劇情又勁牽強…tvb幾時先可以停o左佢?! 點解…真係點解…d高層講極都唔明, overdose of一個藝人或者一樣產品, 係會令人由唔反感都睇到反感…仲要咁九唔搭八咁加落去, 就更令人反感…對於該藝人或產品都係有百害而無一利…d廣告商都應該會明白呢個道理啦…點解仲要咁樣落廣告法?! 真係太突兀, 太over, 好肉酸的手法!

我就比較buy廖碧兒, 但係聽聞全線網民 (應該係男士o卦) 都係為o左睇阿法拉先睇呢套劇, 話廖碧兒係“大隻妙”喎…但係, 我見過佢真人幾次, 真係靚爆鏡, 幾討好啊! 可能呢d又係男女大不同! 正如女仔無一個會buy一級豬楊c琦小姐, 但好多男仔都覺得佢超正…哈! 唔緊要, 各花入各眼, 家家有求o者! 我就真係暫時未游說到自己去buy阿fala小姐喇!

反而最大o既謎係點解另一位女角徐子珊小姐做電影時俾杜琪峰, 梁家輝, 任達華個個力讚佢, 捧到上天, 又話係最有潛質新人, 演技自然到不得了etc., 但睇佢做電視又真係唔覺喎? 唔通電影同電視的要求真係差咁遠? 點解d comments會有咁大分別? 今次特登留意佢, 係比起上次“學警出更”好o左少少, 至少無咁浮誇 (雖然上次話係角色需要…但真係over o左!), 同埋佢個樣真係靚o左d…但上次係底線之作, 今次無上次咁令人反感唔代表係做得好好…究竟係咪我唔識欣賞呢?!

反而葉翠翠今次有d驚喜喎, 雖然只係客串幾集, 不過做得幾好, 演技進步o左好多! 同埋佢o係近期咁多是非之下都無咩出聲, 反而覺得佢幾有風度…呢樣我欣賞! 本來佢選完之後一路都覺得佢真係唔多ok, 唔應該拿冠軍, 但呢期感覺好o左…有時人真係品緊要過樣o既…至少我個人係咁認為!