2012年11月19日星期一

11-19(mon) TVB最佳男主角 + tvb45周年台慶暨"芒姐日記"十周年blog慶

HAPPY BIRTHDAY YAY YAY!

11月19日係咩日子, 相信大家都知道...因為o黎得呢度o既, 某程度上都應該都係電視迷! 而我亦相信呢日應該係大好日, 咁多年來不停有朋友o係呢日結婚, 生仔, 喜事重重…而對我本人o黎講, 更加有個深層意義, 因為n年前o既今日, 我正式成為一個xx !

當年今日, 我幫yesasia寫咗一篇"38年人氣所在創新天, TVB精選台慶劇回顧"去賀賀38周年台慶...7年後o既今日, 我哋再度趕起咗一篇" TVB最佳男主角"去賀一賀tvb45周年!

而唔睇番呢篇blog, 我真係完全唔記得原來11月19台慶日仲有多一重意義, 就係我的blog慶(當年叫diary)…當年無無聊聊寫俾自己睇吓o既“芒姐日記”…居然話咁快踏入十周年! 真係要講聲"噢賣葛"!

十年前…我真係完全無諗過呢度會有超過100個讀者睇…而我亦都無諗過, 十年後我會仲寫緊!成件事真係好奧妙! 多謝大家十年來的支持與包容! 萬分感激!

TVB最佳男主角 (刊登於 2012年11月19日) (http://www.yesasia.com/global/yumcha/0-0-0-arid.450-zh_TW/featured-article.html)



芒姐x yesasia大事回顧:

TVB劇集─十大經典 重現眼前 (刊登於 2004年12月10日)

周星馳-喜劇之王的誕生 (刊登於 2004年12月20日)

八十年代的電視傳奇-TVB五虎將 (刊登於 2005年4月8日)

八十年代的美麗傳說-TVB當家花旦 (刊登於 2005年7月9日)

38年人氣所在創新天 TVB精選台慶劇回顧 (刊登於 2005年11月17日)

神鵰俠侶 (刊登於 2006年2月2日)

The Return of the Condor Heroes (Published February 6, 2006)

TVB 經典螢幕情侶-動人的愛情故事 (刊登於 2007年1月13日)

唱而優則演 TVB歌星演員crossover (刊登於 2007年8月11日)

TVB伴你成長四十年 (刊登於 2008年1月2日)

香港電視風雲十年 (刊登於 2008年10月30日)

因CHOK之名—林峯 (刊登於 2012年6月5日)

TVB最佳男主角 (刊登於 2012年11月19日)

我自己都乘機回顧一吓…如果你問我咁多篇之中我最鍾意邊篇, 可能係五虎將o個篇囉…o個期最得心應手, 又有passion, 依家睇番都幾鍾意! 仲有佢o既"姊妹作"tvb五美o個篇我都幾鍾意! 你呢?