2011年9月15日星期四

9-15(thurs) 林峯@lam fung street

”潛行狙擊”終於都大結局咗…到呢幾日先有時間睇番! 結局篇我又反而覺得無之前咁好睇, 最後仲要d主角幾乎死晒又係慘絕人寰咗d…雖然咁樣o既結局係會令人印象深刻好多! Madam jo死得會唔會有少少無謂? 係要令大家記得一個淒美的結局? 有遺憾先會深刻? 咁佢個咩電影版甚至續集可以點搞呢?

雖然無一開始咁好睇, 但都算係今年比較可觀的劇集…又臨近台慶, 都應該有d機會攞獎o既!

接佢o個套"不速之約"雖然d人我ok, 但套劇其實我唔係好知佢講咩! 反而再下個禮拜上的"福祿壽"我就幾有興趣! 雖然福祿壽應該係做綜藝節目好睇d, 但係呢套都應該可以睇吓o既…佢套電影都出奇地比我想像中好笑好多, 所以都應該ok!

嘩…d網友真係好眼利…林峯@臨豐街…:p



我諗我有十年無睇過商台d拉闊音樂會…前幾日去咗睇"阿LAM X HACKEN拉闊音樂會"...一次過滿足晒兩個願望...呢個組合真係超正囉!!!!



阿lam真係好勁! 六十幾歲依然中氣十足,佢唱"30624700~~~"係好似不費吹灰之力咁, 克勤咁好氣面對佢都明顯有啲吃力, 把聲仲俾阿lam蓋過左…我第一次見克勤係唱唔過個對手囉! 不過呢個組合真係喪正!多謝晒攞飛請我睇的朋友!