2008年10月21日星期二

10-21(tues) 珠光寶氣

嘩! “珠光寶氣”原來真係好勁o個隻…成82集, 做足4個月…分分鐘做到農曆新年, 都好似幾有氣勢咁…雖然, 呢d大製作都有唔少仆直的例子! 不過d演員我都ok, 戚其義o既既定班底大家都睇慣晒...“妙手2, 3”, “金枝”, “火舞”, “烟脂水粉”等…全部都係呢班人! 睇得多都有感情o既…不過我仲想講係佢同92年"龍的天空"同埋93年"天倫"都有好多重疊的cast…前者有李司棋, 黎姿同埋邵美琪, 後者有關禮傑, 蔡少芬同埋黎姿…好有15年前後對比的感覺!

尋晚睇o左“東張西望”個特輯…d主要演員上晒去, 見佢介紹有法國, 西藏, 泰國, 青島, 上海咁多外景...都幾吸引o下! 原來呢部係黎姿最後一部電視劇咩? 點解會咁? 雖然話要幫佢細佬打理生意, 但真係咁決絕以後唔拍劇?!

劇情未睇, 只係臨尾larp o左15分鐘, 所以唔講住…不過首主題曲幾型, 我幾鍾意…好配合呢套劇個感覺, 關淑怡都唱到o個種幾grand o既feel出o黎…相反鍾嘉欣首插曲真係完全唔得, 我聽o左少少都聽唔出係邊個唱, 只係覺得完全唱唔出o個種味道, 到上字幕先知原來係于素秋…!


(珠光寶氣主題曲…幾型!)

至於“與敵同行”, 結局晚o係酒樓larp o左少許, 其他劇情就只係睇到第三個禮拜, 又係慢人十拍…不過其實都睇得幾辛苦, 因為個劇情都幾慘o下…戥鄭嘉穎好無奈, 想揭發郭晉安又揭o左十幾集都未揭到! 其實套劇個名真係改得幾好, 名副其實與敵同行…戥個主角好難受囉!

上個禮拜lunch time o係中環見到蒙嘉慧…喂! 原來佢真人真係幾好樣喎, at least好過上鏡好多囉我覺得! 唔係太老仲幾sharp添…真係估唔到!

禮拜六6點鐘唔覺意睇到電視, 居然見到有“真人版小丸子”電視劇, 又幾得意喎…尤其係我一向都幾鍾意睇小丸子!

仲有, 我想問袁彩雲究竟係邊台o既呢? 點解台台都見到佢? 無綫“與敵同行”又有佢, 亞視奧運又有佢, 連有線宣傳片都見到佢…?!