2010年2月26日星期五

2-26(fri) 娛樂/樂壇插班生

因為上個禮拜睇完“情人眼裏高一D”…令人諗番起當年的“娛樂/樂壇插班生”…即刻上youtube搜尋o下d精彩扮o野片段…我覺得最得o既真係阿梅小惠扮sammi囉…笑死…當年未睇呢個劇之前真係諗都無諗過佢可以扮得咁似, 明明兩個人風馬牛不相及o架嘛…真係好邪~~~



仲有呢段…



今個禮拜又有新處境劇做…雖然好似已經拍好成大半年! 套“女王辦公室”出奇地幾好睇喎…個個都做得幾好! 杜汶澤做o個個浮誇sales好配合佢本人, 幾好笑! 阿姐個大秘角色都恰如其分o既...暫時最搶係吳唱k o個個巴士狂迷角色…真係好typical的電車男…做得幾好, 繼“巴不得爸爸”之後又有進步! 其他秘書仔阿長腳蟹同馬賽都做得唔錯…仲有金剛都做得好好笑!

至於9幾半o個套“老公萬歲”…都ok胡鬧! 苗僑偉同張可頤o個段主線我反而麻麻, 但係謝天華同李綺紅&曹敏莉o個段ok喎…幾好睇! 曹敏莉扮晒日本妹tone, 又要以為佢拍av o個段都幾好笑…同埋佢真係幾靚…佢個妹曹敏寶個樣又真係一d都唔似佢喎!

李綺紅o個段又係唔錯, 同埋佢真係幾有觀眾緣, 由選港姐出道到依家出番o黎都ok, 同埋個外型都算keep到…張可頤就慘d, 大病完真係殘o左! 佢當年做寶珠真係靚絕成個tvb o架嘛!

終於我真係去睇多次“72家租客”…係我繼"1996年的coca cola"之後第二次入戲院睇兩次同一套戲...真係好瘋狂! 不過頭5分鐘真係好"crucial"...又真係唔可以miss o架嘛! o係一個禮拜內睇第二次都無[界刂]櫈的感覺, 證明套戲真係唔太爛...今次仲有人拍手掌同埋成場無停過笑添...都好誇o下! 不過可以入戲院數tbb星星, 又確係盞...:p

仲有, 點解鄭艷麗同劉少君忽然會出返o黎o既…定係佢o地一直都o係呢個圈只係我無留意到呢…?!