2007年7月20日星期五

7-20(fri) 芒姐@蘋果 (7月號之三) + 強劍泰文版@JSG

電 視 撈 飯 (2007-07-20)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070720&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7344078

《 歲 月 風 雲 》 兩 地 不 討 好

為 慶 祝 回 歸 10 年 , 無 綫 與 內 地 中 央 台 首 次 聯 手 製 作 的 60 集 重 頭 劇 《 歲 月 風 雲 》 , 本 周 終 於 「 係 威 係 勢 」 地 在 香 港 推 出 。 事 前 在 香 港 及 內 地 足 足 一 個 月 的 龐 大 密 集 式 宣 傳 攻 勢 , 成 效 有 多 少 暫 未 看 到 , 能 否 掀 起 如 兩 個 月 前 的 「 溏 心 風 暴 」 , 更 加 是 一 個 謎 ! 不 過 周 一 播 映 的 製 作 特 輯 《 歲 月 是 怎 樣 煉 成 的 》 , 看 罷 能 否 真 的 知 道 「 歲 月 是 怎 樣 煉 成 的 」 其 實 並 不 重 要 , 最 重 要 是 能 否 吸 引 到 你 去 追 看 此 劇 。 坦 白 說 , 我 看 後 並 沒 有 增 加 追 看 此 劇 的 興 趣 , 反 而 比 預 期 感 覺 沉 悶 。



大 香 港 主 義

儘 管 無 綫 正 路 地 只 報 喜 不 報 憂 , 每 天 在 宣 傳 片 中 講 述 此 劇 在 內 地 有 多 受 歡 迎 , 收 視 如 何 創 新 高 , 視 已 先 睹 為 快 的 內 地 網 民 的 批 評 如 無 物 , 彷 彿 以 為 全 香 港 的 人 也 不 懂 上 網 。 其 實 就 算 真 的 不 懂 上 網 , 香 港 各 大 報 章 已 相 繼 報 道 內 地 觀 眾 對 此 劇 的 失 望 , 嫌 戲 味 不 夠 濃 及 悶 場 連 連 … … 或 許 是 一 開 始 期 望 太 高 , 因 此 失 望 更 大 。

其 實 內 地 與 香 港 的 文 化 有 很 大 差 異 , 頭 幾 集 著 墨 描 述 劉 松 仁 與 弟 弟 因 爭 落 香 港 而 反 目 , 成 為 往 後 兄 弟 不 和 的 導 火 線 。 這 種 「 大 香 港 」 心 態 , 內 地 同 胞 不 會 認 同 , 香 港 人 看 這 種 劇 情 又 會 感 到 老 套 , 加 上 香 港 人 看 內 地 、 跟 內 地 人 看 內 地 的 觀 點 與 角 度 均 大 不 同 , 這 樣 只 會 兩 頭 唔 到 岸 、 兩 邊 不 討 好 ! 這 套 集 無 綫 全 台 老 、 中 、 青 最 強 勁 卡 士 的 大 製 作 , 原 本 是 近 期 較 令 人 期 待 的 劇 集 , 但 看 罷 頭 幾 集 感 覺 頗 沉 悶 。 當 然 , 60 集 長 劇 少 不 免 有 悶 場 , 尤 其 頭 10 集 要 用 來 交 代 人 物 及 劇 情 , 單 看 頭 幾 集 即 下 定 論 未 免 言 之 尚 早 , 且 看 往 後 能 否 令 觀 眾 改 觀 。



《 強 劍 》 無 厘 頭

而 另 一 線 的 《 強 劍 》 收 視 亦 高 開 , 首 周 平 均 達 31 點 , 但 同 時 亦 惹 來 很 多 批 評 。 網 上 討 論 區 更 發 起 「 一 人 一 email 」 要 求 無綫 腰 斬 此 劇 , 投 訴 劇 情 胡 鬧 兼 欠 缺 主 線 、 對 白 粗 鄙 教 壞 細 路 、 特 技 超 假 及 太 多 無 聊 爛 gag … … 看 了 數 集 雖 然 感 覺 有 點 不 倫 不 類 , 似 乎 想 走 當 年 周 星 馳 的 《 蓋 世 豪 俠 》 無 厘 頭 古 裝 劇 路 線 , 但 又 欠 缺 那 種 功 力 ; 而 黃 宗 澤 、 鄭 嘉 穎 及 廖 碧 兒 幾 位 「 時 裝 人 」 演 古 裝 , 感 覺 也 有 點 怪 怪 的 , 但 又 未 至 要 腰 斬 那 麼 嚴 重 。 加 上 此 劇 集 合 了 多 位 很 受 年 輕 人 歡 迎 的 青 春 偶 像 演 出 , 相 信 可 招 攬 放 暑 假 的 學 生 , 不 愁 沒 有 收 視 , 無 綫 又 怎 會 腰 斬 它 那 麼 傻?

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

上回睇完“強劍”泰文版主題曲…已經笑爆嘴, 尤其係睇埋o個位翻譯成廣東話拼音朋友整o既字幕…實在太好笑! 依家直頭連聽到每晚播“強劍”前o既廣東話版主題曲都想笑…! 跟住第二日上youtube, 已經有人擺o左前一晚勁歌“JKB”(james+kevin+bosco喎) 上去唱live o既version上youtube…呢個版本真係更好笑! 睇到黃宗澤同鄭嘉穎好緊張+肉緊咁背晒d歌詞出o黎個樣...真係好搞笑! 鄭嘉穎唱到“帶森仔…”仲要望o下阿泰國人o個個眼神, 好可憐…仲有mk wong咪晒眼咁o係度“can cool仔…”, 又係超頂癮…! 依家呢首歌已經成為我同身邊朋友o既賣飛佛...每日都要聽番兩次先安樂! 真係聽得人好開心…簡直係成套“強劍”唯一可取之處!



JKB@JSG vs JKB@強劍泰文版mv



睇o左一個禮拜“歲月風雲”, 暫時仲係幾悶…不過第四, 五集開始好o左d…希望遲d會緊湊d啦! 仲有, 不停咁有一半係配音, 其實幾係怪o架!

林峰個鬈髮好肉酸呀, 尤其係前面o個“汁”“音”…可唔可以拉番直佢呀?!

仲有, 點都要講多次…我真係唔明tvb點解要安排林峰同佘佘做一對…真係太姊弟戀feel, 仲要係差好遠o個隻! 本身年齡已經差一截, 仲要佘佘個樣呢幾年老o左好多, 將佢o地配成一對簡直係玩佢…顯得佢好老! Tvb點解要咁對佢呀? 佢配馬德鐘會o岩d, 林峰同胡杏兒就幾好!