2006年5月4日星期四

5-4(thurs) 霑前顧後流行樂

上個禮拜日睇o左一個唔錯o既節目, 係tvb播o既港台特備節目“霑前顧後流行樂”, 以黃霑o既博士論文去講番香港樂壇三十年來o既轉變…呢個係我一向好鍾意o既topic…所以大學年代都特登每個禮拜走去上王志淙o既“香港流行文化”課程…佢d資料幾豐富, 又講得幾好, 仲要堂堂都有嘉賓…有一個禮拜佢仲請o左霑叔o黎講, 同埋派o左一份霑叔寫關於流行樂壇o既文章…好精彩囉! 今次呢個節目又搵王志淙o黎做主持, 我覺得最適合不過! 仲有霑叔個女黃宇詩做旁白, 又係搵得好!

我講過我好鍾意睇呢d documentary形式o既節目, 仲要係分析樂壇多年來o既變化…更加o岩我口味! 而由霑叔呢位經歷樂壇三十多年興衰o既老行尊去評論, 亦係最有資格! 仲要訪問埋何韻詩呢位現今樂壇小天后+80年代瘋狂小歌迷 (大家都知佢對偶像梅姐有幾咁狂熱), 由佢現身說法, 亦係不作他人選!

Oh, 仲有播番好多舊片段, 港台確係最resourceful! 睇到80年代最興旺o既樂壇, 到90年代開始出現翻版, 依家就網上下載…以前d歌手閒閒地都賣到三, 四白金 (50000張為一白金), 知道松松姐姐91年出o個隻“月兒彎彎照九州”銷量係幾多嗎? 係六白金! 依家? 賣到六萬張應該開番個千萬記招去大肆慶祝啦!



忽然想post一段片, 係1990年港台搞o既“香港心連心凝聚每分光音樂會”(類似啦…2003年sars後個感謝大會都好似用番呢個名!)…主題係叫大家唔好移民留番o係香港! last一part所有星聚埋一齊合唱呢隻點題歌曲“凝聚每分光”! 每次聽到呢隻歌都好感動…仲有另一隻80年代中期有隻“地球大合唱”又係集合眾星…好多人, 好眾志成城, 好我愛香港o個隻…我最鍾意! 所以近年o既“同步過冬”都一度係我o既favorite…雖然程度上差好遠! 每次聽到呢首歌都會有一陣感動, 諗番起踏入九十年代o個一期!


其實呢隻歌o係“凝聚每分光vs選民是你”o個篇日記已經談論過…大家想搵番歌詞可以睇番呢頁


呢隻歌得梅艷芳/葉蒨文/林子祥/許冠傑/徐小鳳/羅文有份合唱…雖然o個時學友, 劉華, 憶蓮都有出席呢個show, 但仲未夠班去唱…不過之後o個年, 樂壇已經青黃不接到連relatively新o既劉華都可以成為最受歡迎男歌手!

呢個show仲見到梅姐帶埋一班徒弟 - 草蜢, 許志安同譚耀文出o黎表演! 亦都larp到仲係dancer o既陳小春同埋謝天華…佢o地o個期真係好紅喎, 咩show都見到佢o地…仲記得“忘情森巴舞@91忘我大匯演”嗎?! Oh仲有我最喜愛o既鄧靄琳姐姐做司儀呢…好耐無見過喇! 佢真係有大將之風過淑梅姐好多!



hoho, 原來依家深夜“無間音樂”有個新環節叫“點藏點樂點唱榜”…有得投票聽番d舊歌 (雖然大部份都不太舊)…不過有d都幾吸引呀…我最鍾意聽舊歌o架嘛! 以前“翡翠音樂幹線”都係每星期有一晚係齋播舊歌, 所以我先可以錄番咁多舊歌mv…依家終於有番呢個“舊歌之夜”lu…逢禮拜二呀! Yeah!


點藏點樂點唱榜


呢排睇d音樂節目, 見到Shine出番o黎, 仲有首新歌叫“鼎鼎大名”, 真係久違了! 原來佢o地不經不覺已經出o左道四年, 但點解呢兩年消失o左? 其實佢o地開頭開得好好…橫掃晒所有新人獎, 同埋d歌真係做得幾好 (唱就仲有好大o既進步空間喇!)…好有gimmick, 亦幾好聽! 點會無啦啦唔見o左咁耐? 依家見番佢o地, 好似大個o左好多咁!