2008年11月10日星期一

11-10(mon) 香港電視風雲十年

呢期d電視話好好睇又唔係, 話好唔得又唔係…一般啦!

“珠光寶氣”已經好o左d, 但要睇o下o個集係講邊段同埋咩場口…畢竟八十集超長劇都係慢熱d!

“東山飄雨西關情”其實可能幾好睇, 有日唔覺意larp o左少少其實都幾ok, 可惜唔係我鍾意睇o既劇種…

“畢打自己人”有時好睇有時麻麻地…點解勇少同文丞君仲未出? 好期待睇佢o地! 有一集講金燕鈴同何守信加埋“楚留香之蝙蝠傳奇”個胡鐵花-陳榮峻o個集幾好笑…同埋阿吳君麗auntie做電視劇o既感覺都幾趣緻…事關佢依然用番當年“青青河邊草”o個隻tone…我o地個年代o既朋友好少會聽到…除o左我呢d細個時都成日睇粵語長片o既小朋友…!

原來Yesasia已經不經不覺十周年, 剛剛出o左篇慶祝十周年o既文…大家有空可以睇o下俾d意見…其實呢十年tvb都有唔少好戲o既, 所以都唔好講到電視行業真係好沒落咁…當然比起最全盛時期o既八十年代就係遜色o左少少o既…

仲要特別鳴謝抽空幫我proofread o既雙面伊人aka李阿婆夫人…佢雖然“日理萬機”都即刻抽空仲好快手咁幫我搵到好多甩漏…認真程度簡直令人好感動…通常d人幫我proofread都係hea住睇o下算數…李阿婆夫人果然係對電視有熱誠…今年台慶應該由你代替利孝和夫人出o黎切餅!


“香港電視風雲十年”
http://www.yesasia.com/us/yumcha/0-0-0-arid.221-zh_TW/featured-article.html



(送多段舊片俾大家…之前咁o岩睇到, 幾好睇o下…令人懷念的美好時光…beyond放暑假!!!)