2009年10月14日星期三

10-14(wed) 吳少芳@FACE TO FACE

話說前兩年曾經提及 “face to face”的新聞, 同埋成員吳少芳o係17年前發生o既嚴重車禍…基本上呢幾年成日都會有網友因為search “face to face”已入o左o黎…

多得近期有讀者留言, 話我知原來上年我好想睇但撞o左期無得去睇o既“十大過二十音樂會”裡面face to face o既片段, 已經有朋友upload o左上youtube!!! 睇番d片段…真係好心o翕, 又好感動…連我呢d“冷血”o既人都睇到想喊囉!


(今日世界-吳少芳(jodi) @ face to face)

睇呢段片見到吳少芳上台講o野+唱歌…真係好感動…其實我初時以為佢直頭講唔到o野添o架…依家見到佢仲可以咁堅強咁生活, 又唱到歌仲識講笑添…真係好難得! 雖然把聲有少少唔同o左, 但係仲唱得好好, 比我想像中好好多添...

我見youtube d片佢仲有自己留言安慰番d fans (好似…“請不要為我傷心。人生本來就是變幻無常,我選擇接受不能改變的現實,所以快樂。多謝你所提供。大家加油!” 應該真係佢自己留言啦!), 嘩…仲可以自己打字覆留言, 真係好犀利…佢o既堅強同埋永不放棄精神, 真係好值得我o地學習!

睇番jodi以前個樣好似有d似方曉虹, 可能因為大家都係短頭髮啦! 同埋佢同佢拍檔蔡惠玲應該感情真係好好…唔係好多組合可以咁好感情…睇o下同期o既echo或者後期o既cookies…可能因為佢o地真係共過患難啦! 同埋以蔡惠玲呢個年紀真係算keep得好好, 仲靚過以前添呀!

FACE TO FACE-“一些”@十大過二十音樂會…



睇完呢d片段, 再睇番接近廿年前o既舊mv…真係睇到更加想喊…

FACE TO FACE廿年前的mv…“一些”…



仲有呢首…係我最熟悉o既face to face經典金曲, 亦都係當年買o左隻karaoke碟返屋企第一首開o黎唱o既歌...基本上係一聽個前奏已經好興奮...但興奮之餘又夾雜個心la住la住的感覺….聽呢首歌真係聽到毛管棟囉…

FACE TO FACE - “情迷MILANO”…