2009年10月14日星期三

10-14(wed) 吳少芳@FACE TO FACE

話說前兩年曾經提及 “face to face”的新聞, 同埋成員吳少芳o係17年前發生o既嚴重車禍…基本上呢幾年成日都會有網友因為search “face to face”已入o左o黎…

多得近期有讀者留言, 話我知原來上年我好想睇但撞o左期無得去睇o既“十大過二十音樂會”裡面face to face o既片段, 已經有朋友upload o左上youtube!!! 睇番d片段…真係好心o翕, 又好感動…連我呢d“冷血”o既人都睇到想喊囉!


(今日世界-吳少芳(jodi) @ face to face)

睇呢段片見到吳少芳上台講o野+唱歌…真係好感動…其實我初時以為佢直頭講唔到o野添o架…依家見到佢仲可以咁堅強咁生活, 又唱到歌仲識講笑添…真係好難得! 雖然把聲有少少唔同o左, 但係仲唱得好好, 比我想像中好好多添...

我見youtube d片佢仲有自己留言安慰番d fans (好似…“請不要為我傷心。人生本來就是變幻無常,我選擇接受不能改變的現實,所以快樂。多謝你所提供。大家加油!” 應該真係佢自己留言啦!), 嘩…仲可以自己打字覆留言, 真係好犀利…佢o既堅強同埋永不放棄精神, 真係好值得我o地學習!

睇番jodi以前個樣好似有d似方曉虹, 可能因為大家都係短頭髮啦! 同埋佢同佢拍檔蔡惠玲應該感情真係好好…唔係好多組合可以咁好感情…睇o下同期o既echo或者後期o既cookies…可能因為佢o地真係共過患難啦! 同埋以蔡惠玲呢個年紀真係算keep得好好, 仲靚過以前添呀!

FACE TO FACE-“一些”@十大過二十音樂會…



睇完呢d片段, 再睇番接近廿年前o既舊mv…真係睇到更加想喊…

FACE TO FACE廿年前的mv…“一些”…



仲有呢首…係我最熟悉o既face to face經典金曲, 亦都係當年買o左隻karaoke碟返屋企第一首開o黎唱o既歌...基本上係一聽個前奏已經好興奮...但興奮之餘又夾雜個心la住la住的感覺….聽呢首歌真係聽到毛管棟囉…

FACE TO FACE - “情迷MILANO”…

7 Comments:

Anonymous i-Joel said...

其實芒姐妳不需要哭。
畢竟吳小姐仍活得很好,也讓我們再次目睹 Face to Face 的風采。
我自己倒也明白吳小姐遇事後最初幾年,蔡小姐不肯再唱歌,寧可在嘉音做職員的原因了。朋友如此境況,如何單飛呢?
又有題外話:還記得 Sunny 哥哥嗎?
http://hk.myblog.yahoo.com/michaeluncle/article?mid=2458

7:33 下午  
Blogger Miss M said...

I can't thank you more for sharing. I love '一些' and have the song on the computer. I play it every now and then and sing along to cheer myself up! Thx v.v.v. much!

12:18 上午  
Anonymous 匿名 said...

re: "佢o既堅強同埋永不放棄精神, 真係好值得我o地學習"

好同意,佢面對咁大嘅挫折、突變,都仍然可以笑住接受、積極生活,真係 set 左個好好嘅 example 俾我地。希望大家都懂得活在當下,珍惜自己所有。

9:34 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

jodi的積極人生觀真係好難得, 我相信佢都用o左好多時間去接受呢個殘酷o既現實同埋勇敢面對呢d挫折, 重新過新生活!

3:11 下午  
Blogger 芒姐 said...

Miss M,

oh you are welcome! in fact the songs of face to face were all quite good...too bad that jodi met such an accident and put an "end" to the face to face's career in the singing biz...:(

3:13 下午  
Blogger 芒姐 said...

i-Joel,

能夠再次睇到face to face o既演出真係令人好感動!

Sunny 哥哥當然記得啦...不過我又真係唔屬於佢o個個年代, 所以較少共鳴囉!

3:14 下午  
Blogger Unknown said...

求主耶穌基督保守吳少芳姊妹喺將來嘅生活,雖然依家佢唔能走動,但祢仍然愛佢,佢仍然以積極態度去面對現在,求主俾佢一個神蹟就係可以唔用輪椅正常行路,求主成全,Amen!

12:59 上午  

發佈留言

<< Home