2012年11月2日星期五

11-2(fri) Ben哥哥姑姑配

"雷霆掃毒"其實初段幾好睇…但後段真係太heavy, 又吸毒, 又係咁死人, 又人人都係黑警! 有無咁多黑警? 搞到呢個世界真係好邪惡咁! 同埋點解近年有咁多劇要宣傳禁毒? 上次"美麗高解像"又係…有d太刻意囉!

不過話實我覺得林峯呢套做得幾好喎…係咪fan屎都係咁講…! 而徐子珊其實都ok…不過佢細佬死咗之後d劇情我已經唔係太頂得順…飛住o黎睇!

d風吹得咁行…大家又覺得今年應該會係徐子珊定楊怡拎視后呢?!

嘩! "名媛望族"d鄉音人真係去到一個太over的地步…尤其朱晨麗同周志文o個段…真係睇得人好辛苦好辛苦! 唔睇字幕係完全唔知佢兩個講緊咩! 同埋我再一次要強調朱晨麗o係呢套劇個look好恐怖! 我諗佢做完呢套都應該可以返去香港舞蹈團跳舞…其實佢跳舞應該真係好過做戲好多!

同埋搵阿ben哥哥同姑姑做一對…都真係十分唔襯吓! 我唔係好接受到囉!

Ben哥哥個樣同我哋廿幾年前睇"閃電傳真機"認識佢時無咩點變…但姑姑比起三十年前"神鵰俠侶"的姑姑, 的確老咗唔止三十年! 我唔明點解要咁cast佢哋? 呢套角色設定唔係講忘年戀呀? 點解要咁玩姑姑?

d人話tbb呢期興玩姊弟戀…之前"巴不得媽媽"又gigi姐同李成昌…又有"愛回家"o既林漪娸同徐榮…但呢兩pair外型上的差距好似都無咁誇張! 其實本身佢哋有年齡差距都唔係問題, 外型先係關鍵所在! 即使林漪娸同徐榮o既真實年齡相差成15年, 但係睇落都無真實年齡只係相差9年o既姑姑同ben哥哥差咁遠! 可能除咗因為林漪娸keep得好之外, 亦因為徐榮一向個樣都比較成熟…原來佢只係三十有八, 細過鄭嘉穎5年, 仲細郭晉安10年添!

姑姑其實可能應該唔好出番o黎, 令人留下一個美好o既回憶咪仲好…佢依家拍埋白茵姐度, 其實似兩姊妹多過兩母女! oh…一search之下, 原來白茵姐已經70歲…真係keep得幾好啊!

而原來53歲o既林漪娸有港產美魔女之稱…我真係唔知道…


上星期睇咗一套歌舞劇…叫"彩色青春a-go-go"! 幾好睇喎! 好明顯係"難兄難弟"d friend…呢d亦好明顯係我杯茶…因為我最鍾意睇歌舞連場! 估唔到睇呢d歌舞劇都有好多fans尖叫…原來係為咗"同事三分親"個marco趙永洪! 咁佢做奇哥都做得唔錯! 而梁小冰又真係好犀利…真人的確幾靚吓! 同埋四十幾歲可以keep到好似廿幾歲咁…仲好嬌俏吓…拍埋marco度都ok襯添! 所以都係唔好成日話女人唔kum老…其實有好多keep得好好的童顏例子!

另外兩個男角…港男白健恩同埋之前做咗n場"喝彩"舞台劇o既陳健豪都唔錯! 仲有做肥姐o個位演員都好得! 反而焦媛近年好刻意好刻意去表現+突出自己就好over, 吃力不討好! 以前佢反而幾得!

Oh…同場仲見到真正的胡楓o黎睇呢套影射佢o既舞台劇…其實粵語片年代的歌舞片我都好鍾意睇的…而修哥本人我亦好like! 佢係一個好有親和力o既長者!