2007年7月26日星期四

7-26(thurs) 斷背版“強劍”

繼“強劍”泰文版主題曲笑爆嘴之後, 又一力作…“斷背版《強劍》”!!!

前幾日睇蘋果, 有一段網友自製o既短片…“斷背版《強劍》”! 兄弟情變o左斷背情, 雖然有d九唔搭八, 但係真係幾鬼馬!

“佢 將《 強 劍》 跟 《 天 幕 下 的 戀 人 》 部 份 情 節 剪 輯 一 起 , 配 上 側 田 主 唱 的 《 命 硬 》 , 把 兄 弟 之 情 扭 曲 成 一 段 感 人 的 斷 背 情 。

說 的 就 是 Bosco 跟 鄭 嘉 穎 一 段 超 越 時 空 的 斷 背 之 愛 , 在 古 代 因 戀 情 受 到 不 少 阻 撓 , 令 兩 人 決 定 不 顧 一 切 私 奔 , 但 可 惜 因 Bosco 遲 到 令 鄭 嘉 穎 以 為 他 失 約 而 傷 心 得 要 殉 情 , 最 後 Bosco 趕 到 並 將 瀕 死 的 愛 人 救 起 , 然 後 兩 人 穿 越 時 空 再 續 戀 情 , 與 歌 詞 中 「 二 百 年 後 在 一 起 」 相 當 配 合 。

網 友 更 揀 選 了 《 天 幕 下 的 戀 人 》 延 續 兩 人 私 奔 後 的 故 事 , 該 劇 同 樣 由 Bosco 跟 鄭 嘉 穎 做 主 角 , 更 恰 巧 都 有 羅 冠 蘭 跟 李 思 捷 , 令 故 事 就 更 順 理 成 章 。 片 段 把 二 人 在 《 強 劍 》 中 的 「 親 密 」 鏡 頭 盡 收 錄 , 配 上 由 網 友 重 新 設 計 之 對 白 , 與 《 命 硬 》 歌 詞 描 述 為 世 不 容 的 愛 情 意 思 不 謀 而 合 。

網 友 製 作 的 這 個 故 事 情 理 兼 備 , 剪 接 流 暢 精 采 , 不 少 網 友 都 大 讚 浪 漫 搞 笑 , 對 這 段 短 片 擊 節 讚 賞 。 “

…真係好抵死, 剪片剪得幾好, 仲要用“命硬”做墊底音樂, d歌詞好配合, 咩“二百年後在一起, 應該不怕旁人不服氣…”,“換個時代在一起…”…真係笑死人! 好有心思, 好creative, 好好笑! 值得推介!



另外, 蘋果依家加o左一欄“狗仔出沒注意”…都幾抵死!

呢個禮拜“歲月風雲”好睇o左, 劇情開始幾緊湊…唔錯! 另外, 黃柏高力捧o個個美女廚神新人唐素琪, o係呢套劇度做少女陳美琪…都幾靚女喎! 至少靚過今屆d港姐! 仲有, 我發覺王敏德其實係幾唔識做戲o架! 上次“創世紀”又係咁…不過“創世紀”佢做得幾好笑, 呢套就好似呆呆滯滯, 唔係好得咁!

嘩! 今集“唔使怕醜”o個位本來做三四線藝員+話以前d人話佢似關之琳/陳玉蓮o既姐姐…真係好sorry, 坦白講, 我覺得佢真係未整之前仲好樣d…之前o個幾個都係整完之後無咩分別, 只係個樣“假”o左, 但佢係唯一一個最顯著整完醜o左, 個樣好怪, 好似抽住抽住咁…我懷疑有無人睇完呢個節目會吸引o左去整容? 本來都好似無咩核突, 呢個節目直頭有“趕客”o既效果!



oh…仲要多謝朋友送我一個tvbuddy…真係好能夠代表到我!