2008年4月6日星期日

4-6(sun) 梁政珏

早排忽然有好多人search “梁政珏”(定係“梁政玨”呢?)呢個名入o左o黎…印象中我好似淨係上年“同事三分親”播映初期提過o下佢. 同埋無啦啦點會咁多人search佢個名呢? 八卦click入其他search results度睇o下, 先知原來佢前兩個禮拜o係“獎門人”著三點式玩遊戲, 大家“驚為天人”, 跟住就變成各大討論區o既熱門話題, 連yahoo人氣榜上埋第一位…真係估佢唔到!

我諗大家咁“驚為天人”主要係因為同佢o係“同事三分親”裡面個乖巧小妹妹形象太唔同, 如果係官恩娜或者梁靖琪著三點式, 大家都唔會有咁大反應…又係expectation的問題…因為真係太估佢唔到! 其實我不嬲覺得佢個樣幾ok (雖然好多人都唔認同, 話佢個樣好“土”)…只係佢o係“同事”入面個look, 尤其係後期個“頭盔look”真係好唔得…但一開始o個個“清純look”其實我覺得ok喎! 其實“同事三分親”應該襯佢呢期人氣急升安排番佢出o黎, 好過加陳茵媺入去做搶奪陸哲o個個角色…真係未免太姊弟feel喇! 就算本來話搵徐淑敏做呢個角色, 都好過依家o既陳美媺…佢同陸哲做情侶真係唔太ok!

多得讀者留言, 先得悉原來有個咁特別o既音樂會…叫“十大過二十音樂會”:

節目詳情:
二十年前,一班來自不同背景的年青人,有緣在香港電台舉辦的「88新星英文歌曲歌唱比賽」的舞台上大展歌喉。
自始,這班志同道合的人便成了深交摯友,「十大」的情誼由此產生。
在二十週年的今天,憑這份難得的音樂情誼,以我們的歌聲和你們的掌聲,共渡一個愉快又難忘的晚上,一起與「十大」渡「過二十」年的「音樂會」吧!

日期:2008年4月12日 (星期六) 晚上7時30分
地點:葵青劇院演藝廳
表演:簫綺雯(Joanne)、李志剛(Alex)、吳少芳(Ugee)、馮佩芬(Heidi)、何德強(Dick)、李伊琳(Elaine)、蔡惠玲(Connie)、張樹強(Frankie)、孟耀祖(Angel)及陳啟泰(Ken)。
主辦機構:葵涌及青衣區文藝協進會有限公司主辦;康樂及文化事務署贊助場地及售票服務
票價:HK$100 / HK$80
售票:各城市電腦售票網發售
票務查詢及留座電話:2734 9009
節目查詢:9688 6517




特別在居然有face to face的兩位成員…係咪真係會有佢o地演出o架?! 咁就真係好難得喇! 我前兩日先好辛苦搵到face to face首同名歌曲“face to face”…開心了好一陣子, 估唔到呢d歌都可以o係網上搵到…internet真係犀利! 可惜我發覺我o個日要去“hum”囉…oh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

而我o係執拾家中雜物時, 居然摷到呢份報紙…裡面有講當年face to face成員吳少芳的車禍 (咁絕對唔奇)…奇就奇在我當年係有睇呢份報紙, 但就真係完全唔知道有呢單新聞…但係o個年我已經開始o左每日睇報紙 (包括娛樂同港聞) o既習慣好耐…點解, 我真係會無留意到呢單新聞呢?哎呀!


(92年)


(91年)