2012年8月26日星期日

8-26(sun) 一人一票選港姐@2012 miss hong kong piegon

今日的heading無可能唔叫"一人一票選港姐"啦…咁點題! hahaha!

因為我去咗睇3年內睇第4次o既鄚伊健演唱會 (唔知點解無啦啦變咗忠粉…其實我從來都未試過係佢fan屎…而睇到第4次, 亦的確係有d悶, 雖然佢d歌真係可以帶你回到過去, 重拾少女情懷…但我諗真係要見好就收! 我係指我本人, 唔係佢, 佢可以每年繼續開, 因為錢的確無人嫌多的!)…搞到我miss咗tbb自編自導自演的鬧劇…嘥晒! 早知咁精彩…我應該留o係屋企現場睇"一人一票選ms hk piegon", 好過去紅館睇第n次鄭伊面! 不過有早知, 就無乞兒啦! haha!

唔係呢次down server事件, 都唔知道仲有咁多人睇港姐, fb係忽然被一遍恥笑聲洗版…本來覺得今年個搞手應該炒得, 但諗深一層, 咁o既宣傳橋都諗到, 應該升佢職都o黎唔切! 港姐40年, 本來話要搞大佢, 又咩學"超級巨聲"每集淘汰一個, 等觀眾認識d佳麗多d, 入屋多d…點知最終係"雷聲懶大, 雨點極小"…一遍混亂! 仲因為倫奧停播咗幾個禮拜, 根本大家就以為港姐已經選完咗! 到選o個日, 都無咩人理…就係因為呢招反宣傳…依家A1都應該上到囉! 仲可以為港姐40周年寫下光輝的歷史添! 贏哂! (個人認為呢條橋比之前王晶同阿叻夾埋扮鬧交高好多!)



仲要佢之前三句唔埋兩句就係sell"一人一票選港姐"…點知最終搞成咁…真係鬧劇中的鬧劇! 其實我喺度諗, 佢唔公布都未必有人知道個sever壞左, 10分鐘內咁多人一齊投票, 遇到down server其實係好正常, 到時求其搵個人去影相攞咗架車咪算囉! 所以可能呢招真係用心良苦的宣傳橋o黎o既…haha! 同埋我都記得一開始明明係羅兵咸去監察投票…點解後尾會變咗黃龍德去核實個server down咗?

有人話tbb今次係話俾香港人知: 你哋連"一人一­票選港姐"都無資格, 仲講咩"一人一票選特首"丫...哈哈! 好抵死!


fb page可以有polling等我都整個先: "一人一票重選miss hk pigeon, 你會揀邊個?"
http://www.facebook.com/hejnom
 
既然無得全民投票, 我地自己都可以玩吓當然, 我哋無名車送但有芒姐的簽名相…haha! 不過應該無人會想要, 所以個結果會同部名車一樣石沉大海! 但個投票依然可以玩至少唔會down server…hoho!
  2012 港姐黑暗之七分二十秒…wahahaha…


To be fair, 其實今屆d佳麗比前幾年算靚咗, 同埋到決賽都真係修咗身…上屆d得獎佳麗比起佢哋仲醜好多 (同埋依家連我呢d電視精都o翕唔出上年三甲係邊幾個)! 但整咩d 歷屆港姐雖然做得佢哋阿媽, 都仲靚過佢哋咁多? 今年第40屆, 趙雅芝係第一屆, 即係39年前選, 到今日可以依然咁靚...真係好鬼驚囉! 不老的傳說! Oh, 仲有我前偶像陳妙瑛…同埋向海嵐呀, 楊婉儀佢哋呢d年過/近四十o既十九幾年前港姐冠軍…居然靚過選嗰時…好神奇! 反而d當家花旦暨港姐就失色咗d! 陳茵媺同高ling個look算ok, 但胡杏兒個仿容祖兒燒鵝湖造型想點? 仲有黃智雯件衫真係最唔掂…著到零身材, 同埋個妝好醜樣! 我不嬲好buy佢, 但佢尋日個look真係好令人失望! 仲有, 620點解老咗咁多? 個look有d似太后!

至於個節目本身, 其實唔計down server鬧劇o個part, 算係ok的…o係電視城搞都可以搞得幾grand算係咁! 一開始播"air in g"進場…跟住跳舞環節d佳麗都算跳得ok…個"華麗明星賽"食嘢環節幾新鮮又幾得意…又真係可以睇到d佳麗o既談吐同manner喎! 金剛同李渼琦呢pair幾好笑!


阿melanie本身幾靚, 不過佢d對答真係唔知講咩, 仲衰過當年o既阿wood同左慧琪…六強止步都算合理! d人話曾明俐似馬蹄露…又真係有d, 不過佢elegant少少! 湯侄女阿roxanne其實係輸硬o架喇…通常一開始就跑出o既大熱門好難撐到尾! 同埋佢全晚個樣都好攰, 仲要好老咁…25歲點會搞到45歲咁? 所以其實佢入到六強已算超額完成! 林泳淘睇睇吓個樣有d似陳妙瑛…其實都算幾靚…但感覺有d市井, 唔夠高雅! 入唔到六強好合理! 至於個人微妍希, 佢唔開口都ok, 一開聲真心驚!

黃心穎睇睇吓好似陳雅倫! 我最like都係朱千雪同岑杏賢, 唔係話真係好靚o個隻…但兩個都笑容可鞠, 幾sweet…好討好o個隻…至少女人一定like…男人我唔知喇, 你話我聽! 我一路tip朱千雪孖岑杏賢攞冠亞軍o架嘛! 至於一開始被喻為翻版戴夢夢o既張名雅…其實佢答吐係幾ok, 靚就真係唔太靚…你話佢入三甲我覺得ok, 但攞冠軍真係over咗! 睇到有人話既然佢個樣強國味極濃…如果佢叔公張堅庭開拍"表姐妳好嘢"第n集…應該搵張小姐大取代dodo姐演表姐一角! 我笑咗…

都係o個句, 貼一貼賽果先…
冠軍: 張名雅
亞軍: 黃心穎
季軍: 朱千雪
最上鏡小姐: 岑杏賢
國際親善小姐: 張名雅

最後當然係…ms hk piegon回顧@芒姐再現:

Miss HK Pigeon 2011

Miss HK Pigeon 2010

Miss HK Pigeon 2009

2008香港小姐

港姐回顧

2007年度香港小姐

2006香港小姐

2005港姐謝師宴

2004香港小姐

2003給香港小姐

1994年度香港小姐選舉

1993年香港小姐

1991香港小姐選舉