2012年9月24日星期一

9-24(mon) 程若真

"巴不得媽媽"終於做完, 真係算係近期最好睇o既劇集…有d笑位你真係估佢唔到…尤其係程若真同馮恨晚o個段真係一大亮點…完全out of expectation!

連年青版o既程若真都出咗少少位喎…朱婉儀都做得幾好…同埋真係有d似朱咪咪囉! 哈哈!

同埋搵king sir演古明華一角o個段亦都幾好笑!


仲要佢每一段戀情都有首主題歌配合…呢個安排又係幾好o既…即係一聽到"情若真~~~"就會諗起king sir同朱咪咪…一聽到"can't take my eyes off you"又會諗起羅仲謙同黃智雯!

香香公主岑麗香係幾cute o既, 樣都幾sweet, 最緊要身材好…難怪可以成為新一代高登女神! 不過佢講對白真係好似好辛苦囉!

大隻謙同黃智雯o個段其實真童話故事得太交關, 無咩說服力…同埋黃智雯個造型真係有d肉酸! 同埋死啦…我依家每次見到佢哋o係架車度都想笑…尤其我一路其實都覺得黃智雯有d似楊怡!



跟住楊怡同羅仲謙單新聞爆咗出o黎之後, o個晚"東張西望"即刻搵阿查小欣做個咩大龍鳳訪問…又進一步示範多次咩叫愈描愈黑! 楊怡又長又冗咁講d咩食麵又嘔落o個碗麵啲九唔撘八嘢…其實真係唔講好過講…我信佢哋可能真係無做…不過個解釋又係牽強咗d…點解想嘔仲會伏落大隻謙大脾度? 難道係想嘔落佢大脾? 同埋其實成個flow我有d lost! 咁樣烏o係度…又真係俾到位人入...騎呢咗! 不過阿大隻謙o係成段訪問表現得異常癡情囉…好似真係好冧阿楊怡咁喎!

呢單嘢真係勁好笑…d報導同埋之後d 討論同follow up比起件事本身好笑多百倍! 蘋果d記者真係應該一功...段動新聞我俾10個like佢!


嘩! 今年班亞洲先生參賽者…真係好有娛樂性! 見到咁情況, 其實我覺得我下年可以積極考慮參加港姐囉…哈哈!


weekend去咗睇葉蒨文演唱會! 佢果然有心有力…五十一歲又唱又跳都唔喘氣…但最感動嘅係可以o係廿年後現場睇番佢同杜德偉喺台上又唱又跳"信自己"...真係"say go sally go sally go~~~" 不過杜德偉雖然個樣keep得ok, 跳亦跳得十分好, 但把聲弱到幾乎聽唔到...唔知佢搞咩?