2011年3月23日星期三

3-23(wed) 方中sir

大家知唔知呢個字點讀? Hahaha!



睇完前幾日o既“華麗明星賽”…見到benz雄…又諗起”方中sir”…真係笑死! 立刻要再post番呢段…真係活到老學到老喇…hohoho…:p



真係忍唔住要讚第十次…十年前o既郭羨妮真係好靚!! 雖然我一向都唔太buy佢, 但一睇呢套"駁命老公追老婆"見到佢真係驚為天人, 睇到我目不轉睛咁望住個電視...真係好耐都無試過! 難怪佢當年可以攞多料冠軍…仲係繼李嘉欣之後第二個港姐攞埋華姐冠軍…真係有道理囉!!! 同埋o個d雜誌o既用詞又真係不能再抵死…咩"殘妮回春", "幼齒唐寧"...不過又真係好準繩...hohoho!

同埋套劇又真係出奇地幾好睇, 好過黃金時段d劇好多添...唔怪得知都引起ok多迴響! 又可能因為放o係呢個時段播, 無黃金時段咁高expectation, 反而好有驚喜! 頭先仲見到"藍月亮"同埋"500飛虎隊"o既羅頌華哥哥添呀...oh!

下個禮拜做 “七號差館”, 都有d興趣睇吓…反而黃金時段套”女拳"同咩"洪武三十二"就真係呢…可以令我慳番好多時間喇...都好!

今個禮拜開始做o既“誰家灶頭無煙火”, 有d“天天天晴”feel…連一開始個“野餐”背景都一樣, 同埋個班底都有d似! Marco呀, 田蕊妮呀, 陳智燊呀! 睇落都係o個隻feel…不過感覺好過 “依家有喜”好多…呢套真係底線!!!

嘩! 睇番“博愛歡樂傳萬家”…娥姐一開聲真係…wow! 今次唱“後來”仲動聽過上次台慶的“聽海”囉…勁!!!



嘩! 又有新相...真係源源不絕..."奇拿"一樣! 今次啲封面相又真係激過上次嗰啲喎! 雖然其實不能稱為"激", 不過俾人出賣仲要個個禮拜係咁放新相又係灰o既...