2006年3月22日星期三

3-22(wed) 八十年代的回憶…三哥+etv

終於upload左少少舊日記上"芒姐日記之...舊日的足跡", 其他舊日記仍然係...不日刊出...多謝捧場!

o岩o岩睇完一連兩集苗僑偉o既訪問...佢確係一個好男人啊 (就算佢真人唔係佢present到咁好, 咁都要讚佢口才好, 同埋形象超好囉!)! 聽番佢講同翁美玲拍戲d o野, 講佢離開電視圈之後做o左d咩, 同埋五虎將八十年代o既軼事...真係好令人懷念光輝o既八十年代...確係經濟起飛, 電視行業蓬勃, 人人開心, 咩o野都好...所以個個都懷念! 亦令人好希望可以睇番有五虎表演o既"星光熠熠競爭輝"...雖然成日都有播番d片段, 但永遠都無足本o既! 佢o地o個時d高難度動作確係勁!

仲有, 乘呢期重播"楚留香"個勢訪問三哥, 都係安排得好!

終於套"楚留香"已經去到尾聲喇...呢幾集比較好睇, 尤其係胡鐵花同高阿嵐部份, 真係精彩過香帥&co.好多! 我終於記得原來我當年係力追後面呢十幾集...唔怪得知o個時印象中好睇咁多啦!

Image hosted by Photobucket.com

都睇o左少少新o個套"人生馬戲團", 無我想像中咁差...雖然d人無一個係我buy o既, 仲要大部份都係我唔多鍾意o個d...但個動物園主題都幾新鮮! 不過楊思琦小姐主唱o個首主題曲真係嚇死我...懶係cutie細路聲仲要扮到好似講唔正中文咁...想點呀?

依家宣傳緊下期套新戲, 點解又係講律師o架?! 呢個topic係吸引, 但隔幾套就做一做會唔會太overlap呢?! 好心呢d o野見好就收啦, 仲要套"識法代言人"都好似唔多收得添...咁你仲唔識收? 同埋又係有陳鍵鋒...雖則佢今次好似唔係做律師!

無意中又係網上面睇到一d從前大家睇 etv 的共同回憶,以下幾個我都有d印象…你呢?!

1)英文科開頭,由三年班到六年班都係 hello hello hello…[芒按: 呢個肯定大家都記得啦, 唔知依家仲係咪咁呢?]
2) 小學三年級社會科,有集講社會保障,片尾唱《一點燭光》,當時覺得十分感動.[芒按: 呢個都有印象]
3) 英文科有集請 citybeat 唱歌. [芒按: 我記得…後期仲成日o係屋企睇添!]
4) 鄧一君同江麗娜﹝唐寧﹞[芒按: 鄧一君真係幾乎隔幾個節目就見一次]
5) 社會科有集找當時好型既張立基主持,介紹香港繁華既經濟,十五分鐘入面不段播改篇歌,如大陽星晨、神仙也移民等 [芒按: 有少少印象]
6) 有骨子的洋娃娃 {個o靚妹收到個洋娃娃後真係拆散佢,睇下入面有幾多骨) [芒按:都有少少印象]
[7) 芒按: 呢個我自己諗起o既…有一集教負數, 用潛水艇做場景, 我覺得幾好, 起碼活學活用! 仲有, 成日都有買個餅返o黎分教fraction!]