2006年4月15日星期六

4-15(sat) 我的兒童節目

雖然我係一個“少年早熟”o既小朋友, 但我都會睇卡通片, 更加會睇兒童節目…仲要係愈大愈睇得多, “少年早熟”o既小朋友大個o左反而“返老還童”!

最應該睇兒童節目o既階段應該係“430穿梭機”, 但我反而睇得最少…到“閃電傳真機”就係我睇得最多o既年代…而最估唔到o既係到“至net小人類”年代, 我有時都仲有睇, 讀大學時偶然都會錄幾集兒童節目睇o下…因為成日會有d舊兒歌/舊片段回顧…最鍾意睇呢d! even“放學icu”我都睇過幾集o架…不過d主持人同小演員都已經唔多吸引喇! 以前o既“430”或者“閃電”直頭係一個年青版o既“EYT”, d扮o野環節都幾精彩, 所以d兒童節目主持個個d戲都唔錯, 受過訓練出到戲劇組都完全無問題…除o左做o左廿年o既譚玉瑛姐姐一路都要留o係度 (不過佢都拍過“律政新人王”呀!)

o係我d珍藏中, 又搵到幾段不同年代o既兒童節目片頭…o黎一個經典兒童節目主題曲回顧:

八十年代初至中期…“430穿梭機”!!! 呢個片頭應該係八十年代中後期o既片頭, 我都有印象睇過…d小演員同d環節我都記得d…哈哈! 最精彩係最尾o個幕鄭伊健同佢舊情人芷珊姐姐共舞啊!



到1989年轉o左名叫“閃電傳真機”, 由元老級o既譚玉瑛姐姐同埋舊主持芷珊姐姐帶住一班新主持阿jay姐姐, 麥包哥哥, ben哥哥 (黃智賢呀!) 同埋駱俊文哥哥…當然之後就不停咁換主持啦, 不過譚玉瑛姐姐依然地位不變!



呢個節目我睇得最多喇, 直頭由第一集開始已經有睇, 所以最有感情! 呢個片頭唔知係咪第一代呢? 我都唔記得! 但係佢o地拿住o個“舊”道具“閃電”o係度接力我就好有印象…而克勤呢隻親自填詞o既主題曲亦都記憶猶新…我記得佢o個時話過因為填o左呢個長壽節目隻主題曲, 所以年年都有版稅收, 都不知幾和味! 雖然我個人認為“430”隻主題曲好聽d囉!



以下呢段唔係主題曲, 而係九十年代尾o既“閃電傳真機”?面一個環節…o個時我都好大個o下, 但唔知點解反而鍾意睇番兒童節目…尤其呢個“咕啦咕啦開心樂園”環節o個段又唱又跳o既主題曲, 都幾趣怪o下…好開心好得意…直頭想跟埋一齊跳! 特別要留意呢一集係由當年仲係做緊兒童節目o既patrick哥哥 (鄧健泓) 同佢當時個女友lulu姐姐 (蓋世寶) 主持…佢仲要跳得超落力…扭晒腰咁! 後來佢o地分o左手之後仲爆出o左話唔知係男打女定女打男o既傳聞添…所以佢o地依家再見不是朋友!



有讀者留言要求我post馮曉文幅相…本來想搵o下沖天小子o既劇照, 等大家睇o下搵佢做萬人迷女主角有幾咁嚇人! 但係search極都唔覺有…最詳盡o既馮曉文資料都算係銀姐姐o既“我們的老友記”…第三位就係馮曉文喇!