2008年5月8日星期四

5-8(thurs) 光影流情2

呢排播好多上年收得o既節目o既“續集”, 好似“舞動奇跡”同“光影流情”…

不過兩個節目對調o左時間, “舞動”由7點調o左去11點, “光影”就反而由11點調o左去7點!

依家逢星期一晚11點播“舞動奇跡”第二輯…都幾好睇喎, 可以睇到d平時唔多點跳得o既藝員跳舞 (上一輯搵舞王謝天華去同d跳舞新丁鬥, 雖然佢跳舞係好好睇, 但係都幾唔公平o下, 有咩理由叫個老師同學生鬥?! 同埋個節目固名思義係“奇跡”嘛, 梗係要由完全唔識到跳到先算係奇跡呀嘛?!)…不過個節目真係短o左d囉! 應該播多d排練同埋比賽過程…半個鐘播十個人跳舞, 趕到呢…我知佢要留番個足本o係收費電視播…但係cut到咁真係唔湯唔水囉!

至於逢星期五晚7點o既“光影流情”…呢隻懷舊節目一向都係my cup of tea! 上一輯已經超鍾意睇, 好多精彩舊片段, 又講o下以前d人o既生活點滴…最鍾意! 同我一樣愛懷舊的“老餅”朋友們…千祈唔可以錯過! 不過佢由11點調o左去7點就真係錯晒! 11點先o岩我o地呢d夜鬼o架嘛…7點咁早邊有人睇o架?!

又係“經典再重溫”o既時候喇…

劉德華與兩女聲的第一次…



仲有…林志美 陳慧嫻 林姍姍 少女心曲 edit.1984