2006年10月12日星期四

10-12(thurs) 八/九十年代亞視青春劇…一幽風飛散髮披肩…

weekend終於有機會睇番期待o左十幾年o既亞視經典青春劇“藍月亮”…哈哈…其實又無咁誇o既, 不過因為多年來大家講起亞視經典青春劇, 除o左會提到“大提琴”, “點解阿sir係隻鬼”(但係呢套又not exactly係呢個範疇) 之外 (咁仲有七/八十年代o既麗的o既青春劇“IQ成熟時”, “青春三重奏”, “甜甜廿四味”, “驟雨中的陽光”等)…一定會講到呢套曾經都幫亞視吸納o左一班年青捧場客, 搶到少少收視o既“藍月亮”…因此作為一個資深電視精, 尤其有時都幾挫強扶弱地喜歡睇亞視, 學況天佑話齋: 會欣賞亞視o既誠意o既電視迷…未睇過呢套劇的確係一個遺憾!

多得亞視o係17年後終於肯重播 (我唔排除o係十七年裡面佢係有重播過但我miss左…咁只可以話我o地係無緣份…永遠我都只係睇到“大提琴”同埋“q表姐”)…等我可以還o左呢個心願!

依家只係睇o左頭幾集, 仲係講緊羅頌華哥哥o係街上邂逅o左驚為天人o既潔儀姐姐, 視為夢中情人…萬二蚊亦都出現o左, 佢飾演依家癲o左o既容錦昌哥哥o既夢中情人…咁故事發展落去我諗會係容鍾意萬, 萬又鍾意羅, 羅就鍾意袁…愛情十角錯咁囉…咪就係青春劇o既typical劇情…無無聊聊, 好“荳芽夢”o個隻…但唔知點解又幾好睇喎?!

其實點解叫劇名叫“藍月亮”呢? 純粹係因為當時呢首歌hit呀? 定係另有別情?! 不過就算係純粹因為隻歌hit而改呢個名都無壞o既…起碼可以引起大家注意嘛! 同埋克勤o個期又真係紅透半邊天o既! 至少一響起主題曲個音樂, 都會引起到大家注意…成套劇暫時最搶o既, 我覺得真係首主題曲囉! 一開始o係度“一幽風飛散髮披肩…”已經令你望去個電視度…經典o既歌, 始終都係經典, 尤其係我o地成長階段o既經典歌…難怪克勤可以不停咁唱舊歌, 開佢d “食老本”concert都長賣長有, 仲因此而鹹魚翻生…因為喜歡“老本”o既大有人在…我都係“老本”界o既一大支持者!

多得讀者m o係youtube搵到o既“藍月亮”片頭…估唔到真係有人有keep呢d片仲keep左咁耐…但點解唔早d放上o黎呀? 等到重播呢套劇前先upload…我o地實在係等得太久喇!!!



哈哈哈…個片頭係一張張定格o既相…唔知點解好有當年大紅組合夢劇院o既feel! 真的好八十年代啊! 就咁睇個片頭, 呢套劇裡面又好似真係潔儀姐姐吸引過萬二蚊...唔怪得知劇中羅頌華哥哥情傾佢啦!

同埋, “一生不變”真係好好聽, 好o岩做呢種青春劇o既主題曲…克勤o個期真係好多呢d大熱歌, 熱足廿年…唔睇番都唔知當時佢隻歌真係咁hit…唔怪得知o係十幾年後九唔搭八o既“酒店風雲”, 都要一連幾個occasions唱呢隻歌, 令佢十幾年後無啦啦又熱播過…我記得舊年仲有好多人因為search呢首歌而進入o左我o既日記添!

呢套“藍月亮”仲要突破到每集開場前都搵個不同o既少女出o黎講o下o野, 講o下d少女情懷, 再relate落劇情度…幾騎呢, 但幾得囉! 同埋會扮到好似d點唱環節咁, 懶係點o下歌, 好似話當年仲令到有好多少男少女寫信去亞視點唱添…都幾成功o下!



當年無線就每年有青春劇, 八十年代尾至九十年代初幾乎套套都由克勤擔正…當時o既佢又真係幾適合做呢d青春劇o既主角o既…88年o既“不再少年時”, 89年o既“淘氣雙子星”, 91年o既“浪族闊少爺”, 之後o個d雖然唔係青春劇, 但佢以歌星身份都幾乎每年有一套劇上, 係威囉…果然係無線契仔! 咁佢又青春活力, 又幾精靈, 做戲又唔差, 唱歌又得, 個樣其實都唔錯 (我唔明點解大家唔認同囉…objectively, 我真係覺得佢以前幾靚仔o架喎!)…

tvb 青春劇就俾克勤包辦晒, atv就幾乎係羅頌華o既天下! 雖然佢同克勤無得比…但o係亞視o黎講佢都真係幾適合做呢d青春劇男主角o既! 當年亞視一連幾套青春劇, 都係有羅頌華+袁潔儀+萬綺雯…羅頌華哥哥同潔儀姐姐直頭係螢幕情侶添啦!

睇番呢d“陳年”青春劇都幾搞笑…好typical o個種八十年代feel…亦都同tvb同年代o既“不再少年時”感覺有d相似! 最鍾意就係有好多當年o既街景睇 (呢個亦都係我深夜時份好鍾意睇粵語長片o既原因…但只限時裝o個隻, 因為有好多六七十年代街景)…睇到d舊街道, 商舖十七年後o既變化 (真係估唔到咁就十七年…好恐怖!)…仲見到我成日行o個條中環通去上環o既橋! 同埋仲可以睇番當時個trend…例如d少女會送幸運星俾心儀o既男同學…因為1989年o岩o岩播完“義不容情”, 掀起o左個摺幸運星熱潮!

跟住又會搞o下d聖誕舞會, 影o下d聖誕燈飾…感覺好festive囉! 你知我最鍾意睇呢d校園戲…仲要有埋歌聽o個o下抵死! 除o左好配合個feel o既主題曲, 仲有每集都配好多歌落d劇情度, 好似音樂特輯咁…好o岩年青人! 仲發覺原來o個期好興郭小霖d歌…“夢中見”都播o左幾次!



潔儀姐姐當年個感覺真係好純潔, 好天真瀾漫…萬二蚊塊面包包o地咁, 都幾可愛! 羅頌華同容錦昌哥哥都ok o既! 仲有一個做羅頌華個妹o既細路, 好熟口熟面, 仲有做邊套戲呢?! 嘩, 佢真係超老績, 成個八婆仔咁…但係d戲都做得幾好, 幾自然!

呢套咁係我杯茶o既劇…真係點解當年我無睇過o既呢?! 聽金美姐姐講, 呢套劇係同無線“天涯歌女”打對台…咁唔怪得知啦! 我o個時又好似真係掛住睇松松姐姐o既 “天涯歌女” , 唔怪得知連同時段有套潔儀姐姐o既 “藍月亮”我都唔知啦!

睇睇o下原來呢幾個主角都曾經係兒童節目主持…潔儀姐姐唔在講啦, 容錦昌哥哥我都有睇過佢主持“500飛虎隊”(同“430穿梭機”打對台o既節目)…咁究竟羅頌華哥哥係咪都曾經主持過同一個節目呢?! 我好似有d印象…有無人記得呀?!



好勁呀…o係youtube“藍月亮”o既相關片段之中, 居然見到連我之前提過又無人睇過o既"四驅橋聖"都有...真係令人振奮! 睇睇個片頭, 原來除o左羅頌華同袁潔儀, 仲有張錦程…佢應該又係同羅頌華爭潔儀姐姐啦! 仲有王艷娜同埋仲係童星o既李泳漢添! 哈哈! 睇番呢d片段…真係回憶返晒埋o黎!

初時睇以為upload o個位仁兄係亞視fans, 點知睇埋佢o既其他片段…又"藍月亮", 又"四驅橋聖"又“八婆會館"…仲要全部都係揀o左有羅頌華哥哥o既片段…原來佢係羅頌華fans先o岩!

“藍月亮"真係ok o架喎…如果你係同我一樣鍾意睇青春劇o既朋友…不妨都錄幾集o黎睇o下! 一齊懷緬o下八十年代嘛!