2013年8月20日星期二

8-20(tues) 情逆三世緣

哈哈…“衝上雲霄2”我已經追唔切喇…正確d嚟講係我無咩心機追! 唔係話唔好睇o既, 但個人認為有少量悶, 同埋有得揀我會想睇咗第二套先囉, 可見呢套劇對我嚟講有幾吸引!

反而歐陽波比同關詠荷套“情逆三世緣”我幾like, 又係輕輕鬆鬆笑吓咪算囉…香港人係需要呢d嘢! “穿越”呢d橋段 (btw, 呢個term好似近十年先出現, 以前叫咩呢? 唔記得咗) 我係鍾意o既, 同埋歐陽波比同關詠荷 (雖然的確老咗好多) 睇咗廿年…係有感情o既! 由中學年代o既 “美味天王”, “醉打金枝”, “陀鎗”…到依家作為一個“老trainee”都仲睇緊佢哋…感覺好時光倒流囉…所以我係like o架! 呢套我已經追到第5集, 只係差一集啫! yay! 同埋蔣志光o既公孫先生都做得好好啊! 仲有苟姑娘配咗音之後亦無咁難聽…佢以後都係唔好用真聲吧啦!


嘩! 好彩有朋友提我, “歲月留聲”台原來剛剛做完”鱷魚淚”, 尋晚開始重播…新…變…色…龍! 又到每晚12:30同d frd一齊追陳年舊劇的日子…闊別了3個月…又嚟喇! 而居然…只係隔咗三個月, 上一輯某d劇情我已經忘記得一乾二淨! 人老咗真係會無晒d記性o架! 但見番阿立/財叔/嬌姐…仍然好有親切感!


同埋原來“歲月留聲”台重播完n屆亞姐之後, 仲重播咗“86電視先生”, 同埋…”未來偶像爭霸戰”…真係要唱番句: “唔該你啦張立基!!!” :p

嘩…收到呢份生日禮物…真係好啱所有電視迷呀! 正呀…勁袋推介!!!