2007年8月13日星期一

8-13(mon) 2007香港先生選舉

話咁快“香港先生”又去到第三屆, 每年個setting同埋節目內容都一樣, 真係慳水慳力, 不過最緊要反而係d女士o既表現!

呢個節目基本上除o左“騎呢”, 都無第二個詞語更適合去形容! 雖然好騎呢, 但又好好笑…睇得人好開心, 最開心係睇d女人笑到碌地個樣! 仲有d香港先生o既核突動作, 真係睇到全家都笑到碌地!

好少見d人開心成咁…每年令d觀眾咁開心一次, 都係好o既! d女人直頭癲晒咁, 其實係乘機大解放發洩o下o者, 同埋乘機恥笑o下d男人…宣洩o下對於男女不平等的不滿…難得d男人又自己報名o黎俾你笑喎! 你鍾意對d女人評頭品足呀嘛…依家咪評番你囉!

d三/四線女藝人有得出o黎睇o下show出o下鏡又開心, 咁咪大家都開心囉! 最正係年年都有伍姑娘, 因為佢表現最出位, 每年都好落力, 好識俾反應…之後十年都應該搵佢o黎! 不過最搞笑係連平時好正經o既向海嵐都好似癲o左咁…呢個節目o既吸引力真係大喇!


(好騎呢啊!!!)

仲有阿袁彌明, 呢期以“敢言”出o左位, 依家講親咩意見都係要彈彈彈, 平時無藝人夠膽咁講o野得罪人, 佢就有吉士! 咁又係, 佢如果“正路”地靠樣靠演技真係出唔到位, 唯有靠第二樣o野…咁都好o既, 起碼搵到自己條路, 做藝人寧願多人講 (無論好定唔好), 都總好過一池死水, 無人知係邊個! 佢要o係陸詩韻, 葉翠翠, 麥雅緻o個堆同屆港姐暨“娛樂直播”主持中突出自己, 又係要殺出另一條新血路o既…雖然真係得人多稱呼人少…不過我都幾欣賞佢o既guts…起碼夠膽殺出另一條新血路!

至於其他o個d評判, 寇鴻萍個大女唐貝詩又好似真係靚o左, 幾似佢個樣, 早幾年睇報紙見佢奇裝異服, 又整埋d smoky eyes, 好怪咁, 依家正常番咪靚d囉…不過都係佢阿媽個樣好d, 佢就唔知點解勁似羅明珠!

主持方面, 張可頤久休復出, 但仲係有d腫, 個妝又太濃, 仲要其實無咩發揮…佢都係做戲好過做主持喇!

d香港先生依舊笑爆嘴…質素一年比一年差, 真係好騎呢…反而當年亞視“港男”d質素仲好! 仲要個個都咬字不清咁! 到依家都唔明點解d男人會肯參加呢d選舉…需知道男人參加選美比起女人參加選美需要多10倍勇氣…性別歧視呢樣o野, 你唔係想話俾我聽無呀?


(報紙話呢位先生個動作似鹹蛋超人…笑死我!)

最老o個位叔叔, 43歲…其實年紀又唔係真係好大, 但個樣真係好老囉…諗o下劉華都已經45going to 46, 三哥都48啦…但個look都後生過佢好多…同埋佢作為人生閱歷咁豐富o既人, 點解講句o野都無咩point, 仲要口窒窒? 太可憐喇!

最細o個位18歲“小朋友”, 其實都唔細, 但唔知點解好似未發育咁?

o個個什麼翻版阿rain…對眼好似有事咁, 仲有個嘴更加唔知想點…本來阿rain我都唔覺得佢得o架喇, 但俾個咁o既人話似佢, 我真係feel so sorry for阿rain!

至於o個個tum得d女士好開心o既女人湯丸六號李豪…都好厚粉o下, 差d厚過張可頤…最怕d人厚粉, 女人已經好驚, 仲要係男人!

o個個拍過“少年古惑仔”o既維他奶仔袁偉豪先輸後贏, o黎一個反高潮, 好明顯有舖排…搞一個“失而復得”等大家“驚喜”o下…雖然又真係好expected! 其實呢d大家understood o既遊戲規則, 咩投票打電話, 大家都明o架喇…一場遊戲o黎o者!

佢都算最好樣o個個, 雖然阿北京人都幾出位, 但無理由俾佢做“香港先生”o架? 同埋由細睇到佢大, 細個仲睇o個本教壞人雜誌“yes!” (唔係話佢意色不良o個part, 而係佢利用雜誌去抹黑“毒瘤明”的手法…我真係超鄙視! 人o地想追你女友o者, 仲要都未追…洗唔洗好似殺你全家咁呀? 呢d人實在太無品) o既年代, 佢已經走去選校草…10年喇, 佢居然仲樂此不疲去選香港先生…真係好熱衷於娛樂圈囉!

香港先生回顧:

2006香港先生

2005香港先生