2006年11月27日星期一

11-27(mon) 一周你估佢唔到娛聞回顧

嘩! 幾日無睇報紙…點知原來呢期有咁多你估佢唔到o既娛樂新聞!

首先係今日搭地鐵望到隔離個人o個份都市日報, 居然寫住“謝安琪未婚懷孕”…嘩! 真係你估佢唔到囉…至少係我估佢唔到!

1.“衛蘭不敢學謝安琪未婚懷孕

女歌手謝安琪未婚懷孕,其男友張繼聰昨日出席「黃大仙區節閉幕典禮」時笑容滿臉,問到女友懷孕一事,他就坦言十分開心,還說這是一件值得高興的事,不過因為安排了今日開記者會,所以詳情要留待今日才向各界正式交代。

雖然衛蘭對於謝安琪懷孕愕然非常,她大讚張繼聰是一個很專一的男人,也替他們高興。衛蘭說,自己沒考慮過未婚懷孕,現在60歲都可以生BB,若愛她的男人應該可以等等。她又謂,可能被前男友Gordon嚇怕了,所以要時間忘記。

另王菀之表示,早在一星期前已獲好友謝安琪通知喜訊,當時已恭喜了對方。王菀之說,其實他倆早有結婚念頭,相信懷孕都是在計劃之中。”


…真係恕我老套喇…未婚懷孕, 我始終覺得係一件羞家o既事多過係一件正如張繼聰所講什麼“值得高興的事”囉! 或者我個人真係out啦…普通人已經核突o架喇, 你仲要係娛樂圈o既偶像歌手(ok, 實力歌手啦佢算係…但肯定都係唔少青少年o既偶像…本來連我都ok buy佢)…你失唔失禮呀?! 仲要好多青少年係睇你頭o架嘛…有一個重大o既社會責任, 行為同埋道德標準應該比普通人高呀…依家仲要講到好似完全無o野咁, 今次就真係我估你唔到!

佢兩個仲要係同一間中學o既師兄妹…唔係因為佢o地我根本都唔知道有間學校叫恩主教 (又恕我孤陋寡聞囉…高主教我就識), 但佢o地依家咁公然未婚搞大個肚仲要懶光彩咁, 間學校都俾佢o地搞cheap晒, 真係戥佢o地間學校醜呀!

反而鬼妹仔性格o既衛蘭都話未考慮過未婚懷孕…咁當然, 到時佢會唔會講一套做一套你又唔知啦…! 但係謝安琪搞單咁o既o野, 仲要係咁後生又大好前途, 唔通真係唔想撈?! 我明白, 就算佢生o左都可以繼續撈, 日本呀, 外國呀d明星個個都係未婚懷孕, 根本無咩特別…都係o個句, 恕我老套囉! 但係我唔知香港個market係咪一樣呢? 你抱住個仔出o黎做偶像歌手, 我又真係唔知work唔work喎…或者都得o既, 周國賢都有個女…可能依家d青春偶像興呢…我老喇, 我唔知…

*************************************************

2. "遭 憶 蓮 重 創   搵 肥 谷 舊 愛 療 傷
陳 輝 虹 閃 電 娶 黃 丹 儀


林 憶 蓮 與 舊 愛 陳 輝 虹 在 情 路 兜 轉 20 多 年 , 經 歷 兩 度 離 合 , 二 人 於 今 年 8 月 再 次 緣 盡 甩 拖 , 當 時 男 方 曾 經 語 帶 哽 咽 地 訴 說 情 變 , 也 曾 揚 言 會 努 力 挽 救 , 深 情 得 令 人 動 容 。 想 不 到 陳 輝 虹 的 戀 事 突 然 迴 路 轉 , 上 月 仍 揚 言 望 與 憶 蓮 復 合 的 他 , 竟 光 速 搭 上 老 友 「 肥 谷 」 谷 德 昭 的 舊 愛 、 音 樂 才 女 黃 丹 儀 , 五 日 前 二 人 更 閃 電 往 婚 姻 註 冊 處 排 期 結 婚 。 沒 想 到 似 對 憶 蓮 一 往 情 深 的 他 , 竟 在 情 路 上 施 展 坤 大 挪 移 , 忽 然 愛 黃 丹 儀 愛 到 入 心 , 急 不 及 待 要 娶 她 做 老 婆 。”


…娛樂圈離離合合/閃電結婚其實好平常…不過見阿輝虹講到懶情深跟住又一個屈尾十唔夠幾個月就同第二個註冊結婚, 仲要係“歡樂今宵, 虛無飄渺…”o既黃丹儀…又係有d九唔搭八o者!

*************************************************

3. "呂晶晶與林韋辰發展中

04年亞姐冠軍呂晶晶,代替因簽證問題未能到福州的應屆亞姐冠軍達蓮娜.舒夫真高作親善訪問。呂晶晶談及父親反對參選時,忍不住落淚,當提到與有婦之夫林韋辰頻頻來往,她表示對方已離婚,並承認兩人有發展機會。"


…呢單新聞其實無咩新聞價值…只係咁o岩睇到, 又覺得佢兩個其實都幾九唔搭八…不過亞視d藝員炒埋一碟已經唔係咩新鮮o既事, 所以都見怪不怪! 可能杜挺豪同黃璦瑤又係未婚懷孕仲有新聞價值啦…不過佢o地兩個o係埋一齊咁多年, 反而無咁surprising囉!

*************************************************

4. “李 克 勸 唱 衰 天 水 圍   業 主 要 求 賠 償

元 朗 天 水 圍 位 置 偏 遠 社 會 問 題 又 多 , 李 克 勤 新 歌 《 天 水 . 圍 城 》 以 此 為 題 材 , 大 唱 社 會 弊 病 。 新 歌 受 歡 迎 , 天 水 圍 居 民 Maytin 卻 不 太 欣 賞 , 指 歌 詞 醜 化 及 抹 黑 天 水 圍 , 令 樓 價 驟 跌 , 在 網 上 號 召 天 水 圍 居 民 聯 同 區 議 會 要 求 立 即 禁 播 《 天 水 . 圍 城 》 , 要 求 唱 片 公 司 賠 償 。

《 天 水 . 圍 城 》 由 林 夕 填 詞 , Maytin 認 為 歌 詞 多 處 唱 衰 天 水 圍 , 如 「 圍 住 了 冰 雹 , 圍 住 了 刻 薄 」 似 誹 謗 居 民 都 是 刻 薄 的 人 , 用 不 久 的 濕 地 公 園 則 被 指 是 「 赤 地 太 濕 , 這 地 球 沒 芳 草 」 的 不 毛 之 地 , 學 生 只 能 在 區 內 「 圍 住 了 升 學 」 無 前 途 , 居 民 想 出 外 也 因 交 通 昂 貴 而 寸 步 難 行 , 「 要 見 步 行 步 , 無 車 票 又 怎 去 覓 去 路 。 」

天 水 圍 樓 價 多 年 來 無 起 色 , Maytin 指 現 時 更 無 望 返 家 鄉 , 「 天 水 圍 比 佢 咁 毒 唱 法 , 樓 價 立 即 急 跌 , 居 屋 、 私 樓 無 一 倖 免 。 」 他 又 解 釋 針 對 歌 手 而 不 批 評 填 詞 人 , 是 因 為 林 夕 有 情 緒 病 「 告 佢 唔 入 。 」

Maytin 怪 論 引 起 不 少 網 友 討 論 , 長 氣 妹 稱 , 「 真 係 乜 人 都 有 , 樓 價 急 跌 又 關 首 歌 事 ? 首 歌 有 冇 咁 大 影 響 力 呀 。 」

社 工 官 員 都 唔 高 興

元 朗 區 議 員 周 永 勤 透 露 , 有 些 社 工 及 官 員 對 歌 詞 負 面 描 寫 天 水 圍 「 唔 高 興 」 , 但 他 認 為 流 行 曲 令 人 更 關 注 區 內 問 題 也 非 壞 事 。”


…呢段就最九唔撘八喇…大佬! 係咪唱兩唱你個樓市會跌呀? 真係咩都有得你o翕! 有人唱o下可能反而仲令多d人留意天水圍, 或者會升番兩o下都唔定添!

不過最搞笑都係蘋果…真係日日都捕住d discussion forum, 有無料都照抄可也…依家做記者真係易, 連搵料/作料時間都慳番!