2011年7月25日星期一

7-25(mon) 李克勤.香港小交響樂團演奏廳2011

克勤x小交x葉詠詩x趙增熹 = like x 100000000000000000!!!

四樣我都咁鍾意, 成個combination簡直係perfect! 克勤d歌已經夠好聽, 加埋交響樂團更加grand, 仲有葉詠詩都好型...更正係原來有埋趙增熹囉囉囉囉囉...我真心覺得成件事都好型! 真係好睇到不能相信!

好耐無睇過咁好睇o既演唱會, 如果話係近十年我睇過最好睇o既演唱會都不為過! 近年芒姐俾最高分o既草蜢演唱會, 就係會令你好興奮一齊跳一齊跳o個隻, 而克勤x小交就係好型好grand好high卡咁囉! 各有各好…但今次我居然即興睇多兩場, 即係合共睇咗成三場! 咁大個人都未試過…真係癲咗! 可見呢個演唱會有幾咁震撼我的心靈!!!!

當然, 我承認我自細都係好buy克勤的…以前細個d人成日問我我鍾意邊類型的人, 我一定答話李克勤, 因為佢轉數快, 口才好, 鬼馬, 唱歌好聽, 寫字靚, 英文好...仲有靚仔...wahahaha! 但唔知點解, 我一話佢靚仔就成日俾人笑我癲, 話我bias…但我係真心覺得佢算靚仔o架喎...由廿幾年前o既"不再少年時", "淘氣雙子星", "浪族闊少爺"開始已經係咁覺得...一路無變過 (um...留鬚o個期係衰咗少少…:p)! 佢一出道明明係偶像派, 只係so happen佢唱歌又咁好聽咋喎…算啦算啦…大家又話我係真心癲! 呵呵!

pit開靚唔靚仔o個part喇…我o係一整晚度真係講咗廿九幾次好好聽/好震撼/好靚仔…我d朋友話從未見過我呢個雙眼發亮的冧樣…但唱得好聽成咁,真係可以點樣?真正feel到咩叫好聽到喊! 原來好o既音樂同動人o既歌聲真係可以震撼人o既心靈同埋感動到人想喊…一d都無誇張! 我有幾個位真係literally感動到想喊...成件事好grand囉!



克勤d經典歌本身已經係百聽不厭 (你話佢狂食老本都係咁話…但老本的確多人buy, 又真係唔怕食!),,,再配埋交響樂團又有另一番景象! 10年前睇完佢同hkphil已經驚為天人...抵佢做完o個次演唱會之後鹹魚翻生足十年! 佢唱live真係好得, 同埋同orchestra配合得好好! 我一直都覺得佢係咁多個流行歌手之中, 其中一個最夾到交響樂團o既一個!

同埋個演唱會真係好多variety, 又口琴五重奏, 又三重唱, 又三弦琴…個中樂叔叔真係好得, 好識搞氣氛, d戲好掂...當然, 佢技藝亦都好高超! 成晚真係絕無冷場囉…值回票價!

我好耐未試過睇一個演唱會三個幾鐘無望過個電話...仲要不停咁話: "真係好好聽囉!"...好似癲咗咁! 我呢幾日已經係咁loop緊克勤d歌...演唱會症候群!

仲有趙增熹真係好charming…可惜佢無咩講嘢!

呢首"瀟瀟颼颼悄悄夜靜無人伴我行是寂寥~~~"係廿年前佢親自填詞o既作品...小時候的我, 已經覺得佢好有才華...wahaha! 仲有譚詠麟前歌迷會會長暨88年港姐入圍佳麗暨"今生無悔"黎明個妹楊美儀做mv女主角…oh, those were the days! 又係回憶返埋o黎!



克勤@芒姐再現:

李克勤

李克勤n年前音樂特輯之...熱浪迷情

李克勤06得心應手演唱會

"真相"大家都一致話好睇…oh, 我追得好辛苦, 依家只係去到陳茵媺同印度人o個段多少少…呢段幾好睇喎! 仲有好少可會有劇情係講陪審團的故事…幾特別!