2007年8月25日星期六

8-25(sat) 2007兒歌金曲頒獎典禮

嘩…真係好感動呀…好多年無睇過咁好睇o既“兒歌金曲頒獎典禮”!

之前十年o個d都係好悶好求其 (雖然我年年點都會俾面睇o下…但我都唔記得我舊年有無睇到…因為我只係搵到前年o既“2005兒歌金曲頒獎典禮” 同埋後記:“觀眾不滿鄭欣宜吻吳卓羲投訴破今年紀錄” , 舊年就真係搵唔到), 但係今年居然主力回顧番好多精彩環節 (好似auntie烏卒卒, 殭屍爺孫, 麥偵探, 吱吱鼠…), 仲叫番好多代o既兒童節目主持出o黎…真係好經典啊! 好多年無keep兒歌金曲o既帶喇…不過今年真係好有意思…我決定要keep起佢! 勁!

今年個節目大部份內容都好精彩…除o左d得獎歌曲真係完全唔得, 只係sell旗下藝員o既一個機會, 全部得獎o既都係tvb d藝員…d cast基本上係一個年青版o既台慶, 而d得獎歌曲真係一d都唔好聽…同以前d完全無得比!

仲有, o個段港男+港姐舞蹈都好難受…請問同兒歌金曲頒獎禮有咩關係呀? 同埋安排個極高港姐周美欣配極矮港男胡志偉pair up跳舞, 令佢o地跳得極leh heh…係咪玩o野呀? 阿胡生極落力, 可惜佢個拍檔太高頭大馬…搞到佢o地真係好leh heh! 反而王君馨同袁偉豪o個pair就跳得幾好!

另一度玩o野o既就當然係搵貽興王做兒童節大使…真係唔知點解要咁玩佢? 係咪想玩死佢? 佢仲要懶cutie咁o係度“jip jip jip”...我真係戥佢難受, 亦戥所有觀眾難受! 仲有佢個好拍檔沈卓盈又o係度…真係最緊要進步! 我相信呢期鄧健泓都步向做王貽興第二, 崔建邦第三喇…又係咩節目都有佢份! “廣告頒獎禮”, 接“最緊要進步”o個個“味分高下”, 跟住“兒歌”又有佢, 好似“勁歌優秀選”都會有佢, 仲話佢會踢走amigo做“勁歌”主持添…tvb捧人真係永遠都用o個套…就係夾硬食滯你!


(嘩! 超勁呀…youtube已經有人將開幕o個part post o左上去…!)

不過唔緊要啦…佢搵番好多闊別螢光幕多年o既兒童節目主持出o黎呢個舉動我真係好欣賞…好難得, 好感動! 仲要最後一part係回顧番咁多年o既兒童節目…跳飛機, 430穿梭機, 閃電傳真機, 至net小人類, 同埋依家o既放學icu…仲要唱晒咁多首兒童節目主題曲 (仲有原唱者松松姐姐唱番佢首 “閃電傳真機”…但真係好可憐, 佢o地仲要一齊唱番依家首騎呢“放學icu”主題曲…相信除o左莫生之外, 松松姐姐, 朱茵同sunny哥哥聽都未聽過首歌…點解唔叫番原唱者patrick哥哥唱?! 反正都要力捧佢咯! 更騎呢o既係…我都識唱少少呢首歌…哈哈哈!)…真係回憶番晒埋o黎!

譚玉瑛姐姐o既auntie烏卒卒 (嘩…佢個樣真係完全無變! 但係點解唔搵番麥包哥哥做矇查查…明明佢都o係度o架嘛?!), 麥包哥哥啦, 芷珊姐姐啦 (又點解芷珊姐姐o黎到, 都唔扮番殭屍孫女? 我很喜歡佢同殭屍爺爺的殭屍操…“嗚嗚鳴…捐山窿…時時做…骨都鬆”…不過佢o地今次都有跳番殭屍操頭十式…雖然跳得十級混亂, 但依然好經典! 唔得…我一定要寫多篇 “我的兒童節目” 啊!), 笨哥哥 (ben哥哥黃智賢), “兒歌兒歌”o既吳晶晶姐姐同POLLY姐姐 (佢仲要做o左警察喎!)…佢兩個真係保養得好好…10幾年前佢兩個又係同阿旦一齊做兒歌金曲主持 (當時我頂多係初中), 個樣同依家完全無變…好驚…不老的傳說啊!!! Oh, 仲有後期少少o既朱茵, 魯文傑哥哥, 姚安娜姐姐! 相信我o地o個個年代o既小朋友, 尤其係我呢d咁愛懷舊的人, 見番佢o地…真係會好感動! 唔係講笑, 係真係由個心裡面感動番出o黎o個隻!

仲要有埋曾華倩姐姐, 張國強哥哥, sunny哥哥, 同怪獸嚴秋華都有…相信比我再早兩代的朋友, 都會好感動…而我就係睇到“前閃電”年代最感動o既一群! 同埋真係好鍾意譚玉瑛姐姐囉…佢講o野個感覺好authoritative! 成個校長咁…一個字: 型!


(超經典歌曲: 1984年“共享陽光”…呢首歌我好鍾意聽o架!)


(另一版本:“共享陽光”閃電傳真機版…有jay姐姐, 譚玉瑛姐姐, 芷珊姐姐, 仲有文哥哥, ben哥哥同埋麥包哥哥…當然, 後來已經俾“夏季sha la la”取代o左! 一講開呢d懷舊o野…真係講十日都講唔完!)

之後o既“後閃電”到“至net小人類”年代o既代表…情挑三哥o既張美妮姐姐, 唐韋琪姐姐, 蔡子健哥哥, 蓋世寶姐姐…其實應該仲有佢舊愛patrick哥哥…點知佢就做o左另一個身份…得獎歌手…呢期力捧嘛!!!

發覺真係好多代o既主持都全部仲o係tvb…不過已經去o左唔同崗位, “東張西望”o既芷珊姐姐 永遠負責訪問佢d舊愛…仲有居然無啦啦入o左戲劇組負責情挑三哥o既張美妮姐姐, 同埋“爸爸閉翳”o既家齊…麥包哥哥etc.!

至於壓軸最經典至尊兒歌得獎歌曲係“烏卒卒”…我覺得都算係好實至名歸! 兒歌天后呢個名堂…松松姐姐又真係當之無愧! 一路聽松松姐姐唱呢首歌同睇埋後面d片段…個心真係la下la下…你明唔明o個種感覺? 可能真係因為我o地成長於o個個年代, 係我o地童年的集體回憶啊! 唔知依家d小朋友仲識唔識呢首歌呢? 又或者唔知細我十年o個d, 都有無聽過呢首歌呢?!


(“烏卒卒”MV…真係好經典! 聽到幾乎想喊…唔知點解…真係those were the days…我的小學年代啊!)

其實另一個o係兒歌界都有一定地位o既應該係唐韋琪姐姐…佢首“長腿叔叔”又係經典…雖然同松松姐姐o既經典程度係有一定距離, 但松松姐姐o既地位都叫做有人肯定, 佢就係完全提都無人提o下…真可憐!

至於其他d得獎金曲, 基本上係俾TVB藝員攏斷…以前真係會因為首兒歌紅而得獎, 好似松松姐姐可以一年拿三首兒歌金曲, 有d不知名o既主唱者都會得獎, 近幾年真係變晒質, 變成宣傳旗下藝員o既show, 無咩意思…所以都好耐無好落力咁睇喇…但今次因為有回顧, 所以即刻加晒分!

除o左回顧o個part, 其他就係似年青版台慶…全部力捧花旦小生…林峰, 黃宗澤, 鄭嘉穎, 佘詩曼, 胡杏兒, 廖碧兒, 鍾嘉欣, 湯盈盈…再無啦啦叫埋d經理人合約的藝員出現乘機大晒冷…鄧健泓, 司徒瑞祈, 楊秀惠, 仲有女生宿舍個前成員macy…好似話都係o岩o岩簽o左經理人約!

依家d兒歌真係未聽過…廖碧兒同胡杏兒有隻咩 “朱古力與雲呢嗱”咩? 真係未聽過…不迥幾鍾意睇佢兩個一齊…令人諗起 “律政新人王”的好拍檔ling ling同jessica! 不過佢o地唔敢唱live…扣分! 林峰又係唔敢唱live…都要扣分! 平心而論, 唱得最好o個個反而係常在心鍾嘉欣…佢仲要係唱live添!

唯一最好聽o個隻歌就係kenny+deep+泳兒+鍾舒曼o個隻“小學館”…但真係唔知幾時變o左兒歌囉?!

家燕姐個大女搞咩? 以前個樣都ok…依家去o左外國幾年大o左幾個碼, 個樣仲搞成咁…仲有佢件紅衫…娘到唔娘…我以為佢準備自殺添!

鄭嘉穎…雖然我都幾buy, 但係佢o既身份真係有d尷尬…基本上回顧緊o個班人, 係同佢同一個年代…但係佢就要拍埋細佢十年有多的mk wong身邊一齊宣傳新歌…佢唱“棒球小子”o既時候, mk wong分分鐘仲讀緊小學…不過真係不得不讚佢年近40, 真係保養得超好, 拍埋mk wong度佢仲煞食d添!

同埋其實我覺得o個隻咩“軍曹三”都唔好聽o既…唱“強劍泰文版”好好多啦! 其實我真係唔明點解隻青蛙 (係咪青蛙o黎?!) 會咁紅呢? 又唔係靚又唔係得意 (喜歡牠的朋友請不要打我!)…又keroro, tamama咁…我成日都覺得好好笑…好似粗口咁!

仲有…點解阿局長李少光個仔李霖恩, 前幾年睇報紙, 唔係話佢終於識諗退出o左娛樂圈啦咩? 點解依家又返番o黎做“放學ICU”? 佢真係咁留戀娛樂圈?!

唔好意思…呢篇真係太長…因為講開童年回憶…真係特別高興…停唔到口! 下期繼續…