2008年8月17日星期日

8-17(sun) 我o地就係蝦碌…

我o地就係奧運…我o地就係蝦碌!!!

無綫可能今年個口號真係開得太囂張喇, 終於就俾人寸到爆! 邊個叫你咁多蝦碌呀?! d主持o既表現又俾人鬧爆…其實阿叻一貫都係咁, 都唔係今日o既事…其他o個d港姐擺到明係用o黎擺o架啦 (可惜個樣又唔係真係咁靚), do姐就正常啦, 方力申其實算幾OK o架喇, 其他o個d…算吧啦!都係俾亞視o既徐嘉樂搶晒…難怪人o地可以o黎一句: “這樣就是奧運!”o黎寸番你!

以下係o係某d討論區睇到o既…雖然部份有d誇, 有d就雞蛋裡挑骨頭o左d, 但都幾好笑…
部份節錄如下:

****************************************************

方方申(好興奮) : Keyman, 我講 D 八卦野俾你聽,你想唔想聽呀?
Keyman : 我唔想聽
張嘉兒搶著說 : 我想呀..........
(原來方力申講人地游水參賽者的緋聞)

Pearl播緊tennis
A:哇..打曬落網咁wor..
B:唔知會唔會打到羅莽(音:網)呢?
A:邊個羅莽?
B:我地既同事ah..
A:哦..
(靜左)

叻:我知道姚明點解著 13號??
自答:因為佢背住中國 13億人

馬術主持:馬術呢,就係馬的比賽.... 呢隻馬跑得好快.... 呢隻馬跑得唔錯喎.... 其實馬術,真係唔錯o架... (大家都唔知佢講緊乜... )
半個鐘之後..
主持:太好啦!專家終於來到啦,可以由佢從一個專業的角度講解下...

岩岩思琦妹又有個
我諗佢係想講菲比斯前無冇古人後無來者,
但佢講: 菲比斯真係..咩古人...前無來者呀..

琴晚睇tvb
有個運動員綁緊鞋帶
個旁述好認真咁講左1句 :: 拿,佢而家就做緊綁鞋帶既動作喇.

有次講游水
顧老闆: 屎怪水匹之 (芒按: 呢個係ok好笑…不過其實講錯字又真係好正常不過)

匪夷所思菲比斯 BY 方力申

最好笑o個段當然係:

有一日
有記者到左沙田馬術場地採訪
見到一位阿叔提早離開 冇觀看整場賽事 就上前訪問

記者:我想問下你點解咁早走呀?
阿叔:我抽筋呀
記者驚訝地問:下...你點解抽筋呀?
阿叔:我...悶到抽筋呀
(芒按: 嘩…d人咁抵死o既…笑死我! 仲要係新聞報導度出喎…可惜我想上youtube搵番又搵唔到!)


****************************************************

不過咁, 其實我又覺得好多唔洗彈得咁勁o既, 好似o個jar女主持, 係就係十居其九講廢話, 但其實你又可以expect佢o地d咩呀? 係咁上下o架啦…唔通佢o地識評術咩? 講幾句廢話都ok, 係要適可而止囉…講句公道說話, 俾人鬧爆o既(前)香港網球代表李思雅其實又唔係真係差成咁, 不過佢把聲真係ok難聽, 所以都係唔好俾佢講太多o野會好d! 第一次做奧運日日o係報紙俾人鬧成咁都好慘o架喇…係一開始安排佢去做球賽評術o既人玩佢o者!!

至於o個d keep on讀錯字, 好似葉翠翠將葉(佩延) [唔記得佢個名應該點寫] 讀成葉(佩廷), 或者張嘉兒將水花講o左火花, 將火亮講o左光亮呢個就幾好笑, 同埋話佢:“劉璇陣間就會係水立方度訪問一下d體操選手~” …咁呢d講錯o野係在所難免…不過佢又未免錯太多…無綫搵呢班口才完全唔得, 樣亦都唔見得太靚o既港姐做奧運, 真係玩佢o地居多!

最唔掂其實係一級豬楊思琦小姐, 佢畢竟都做o左7年, 經驗比起呢jar妹妹多好多, 但咁多年都無進步…只係就咁講o野都甩甩cut cut, 睇到dodo姐要等佢甩甩cut cut地講完一句好簡單o既短句都已經等得好唔耐煩…無發火都好俾面你! 佢國語係幾好, 但真係零急才, 完全無做主持o既天份, 尤其一要佢訪問完人之後作總結, 佢每次都唔知自己講咩…佢其實只係樣同身材比較可觀, 無綫點解唔安排佢去拍戲, 反而要佢做最唔耍家o既主持? 又係玩佢!

反而同佢同屆o既朱凱婷就真係適合做主持多d, 幾淡定…但點解依家個妝成日化到咁濃…我以為佢同do姐用埋同一個化妝師添?! 至於我最欣賞o既阿潘…真係失去o左好多光芒…太可惜!

(劉璇訪問楊威奪全能冠軍片段)

今屆無綫最掂係搵到劉璇做主持, 佢好代表到中國體操隊, 同埋個個都會俾番幾分薄面佢…嘩! 你睇o下體操隊d妹妹仔見到佢真係雙眼發光…大大大師姐喎, 點敢唔接受你訪問…又可以擁抱o下d體操隊選手, 又可以勉勵o下佢o地, 仲可以成日數1,2,3叫d妹妹仔一齊叫: “中國加油!”…今日又見佢叫個男選手哎: “我們就是奧運!”…真係威! 同埋佢真係靚o左好多, 佢d化妝好得呀…中國女體操隊屆屆d化妝都咁恐怖 (包括佢當年d藍eye shadow都係)…其實應該叫佢去教o下d妹妹化妝呀! 雖然呢班妹妹個個就算十幾歲都好似得8歲咁, 小朋友樣其實唔化妝仲靚! 今日自由體操男金o個位小男孩, 20 歲但個樣好似未發育咁…點解會咁o架?!

今日d賽事真係幾好睇…同埋因為係禮拜日, 終於有機會睇多d現場直播, 真係好緊張…平時錄o左或者睇番重播個氣氛真係完全無得比! 由細到大都好鍾意睇奧運, 好鍾意o個種眾志成城o既感覺…所以好懷念上屆同埋96年可以o係深夜睇奧運直播o個種感覺! 起碼可以選擇捱眼瞓, 但你依家唔可以選擇唔返工咁多日去睇奧運嘛!

除o左體操, 我最鍾意當然係睇跳水啦…晶晶又真係超晒班, 完全無對手…雖然我反而鍾意吳敏霞多d, 佢態度好似謙卑d! 佢兩個都係同初出道比靚o左好多…吳敏霞睇睇o下仲有d似羅美薇! 至於郭晶晶個樣變得仲勁, 今日晚間新聞講番佢o既事跡, 播番佢96年奧運個樣…嘩, 依家簡直係“變靚d”o既人版囉…瘦o左好多, 包包面無晒, 成個look唔同晒…真係女大十八變! 當然, 我最buy的依然係伏明霞! 真係無得講…佢有一種與別不同o既氣質!

同埋今晚霍老爺去頒女子三米板呢個安排…好老土囉…sorry!

仲有呀, 無綫上個禮拜d節目安排真係超級亂晒籠…其實你一早話停播晒d劇集咪好囉, 反正四年一之, 同埋都只係兩個禮拜o者…好過依家咁忽然播一日, 忽然又唔播一日, 忽然又tun o大去11點先播…一片混亂! 你明知奧運直播呢d o野一定會超時, 要咁調來調去真係好混亂! 抵俾人鬧o既…