2007年6月14日星期四

6-14 (thurs) oh can you feel our spaghetti…?!


("學警出更"主題曲)

“oh can you feel our spaghetti…”吳唱k又俾人笑佢d英文…其實公平d講句, 聽落又唔係真係好似spaghetti o者...不過無法, 賣飛佛, Johnny deep等太深入民心, 佢俾o左人一個咁o既形象, 無得改o架喇...都話印象係最緊要o架啦!

反而第二句就真係唔睇字幕都唔知佢O翕咩...似係話”out sheep and fee”? 令我諗起”fish and chips”囉…原來佢係話“we'll overcome harship and fear…”

真係點解"學警雄心"同"學警出更"兩次o既主題曲都咁難聽o架? 不過如果比較之下, 今次呢首已經好聽好多! 上次"學警雄心"首主題曲就再難聽d…無論係首歌本身定係d人o既唱功都咁可怕...唱到亂晒籠又跟唔到拍子, 好似趕得好辛苦咁...


("學警雄心"主題曲)

睇番d片段, 楊怡o係"學警雄心"時真係清秀好多, 依家個look太濃妝艷抹喇…

呢段話fiona死都眨眼o既片段我又真係覺得得有d無o野搵o野o黎講, 雞蛋裡挑骨頭囉...


(fiona死都眨眼)