2006年9月13日星期三

9-13(wed) 鳳凰四重奏

o係講我今日要講o既o野之前, 一定要鬧一鬧o個個超級不知所謂o既天文台…上次三號風球“啡膠樽”事件已經俾人鬧(笑)到抽筋, 今次都唔吸取到教訓?! 我知打八號或者黑雨一日係會對香港經濟有好大影響, 但係都唔洗咁利字當頭, 草菅人命o架?!

上次o個個至少有十號威力o既三號波, 已經令到人行都行唔到o架啦…點知今次仲衰, 打風再加埋落雨…我已經算好彩o架喇, 由屋企到公司大部份時間都有瓦遮頭…但落雨其實真係仲大鑊過打風, 打風都係吹郁個人o者, 但落雨就成身都濕晒, 仲要踩到一腳都係水, 全日都ngup住晒, 有遮都無用!

今朝一起身見落咁大雨, 個天又黑晒, 心諗一定黑雨啦…點知你都可以只係黃雨…係咪玩o野呀? 返到公司有一段時間o係我隻窗度望出去…直頭一片漆黑, 咩都望唔到!

返工時經過天橋我直頭要開住遮,…但係都濕晒! 最頂癮係落到街諗住差一條馬路就返到公司…咁都可以“賴”o野…一見到有架的士飛緊過o黎, 已經即刻諗住走避o架喇…點知都係走避不及, 水花四濺到我成身濕晒…今次真係一裙都係! 仲要衰到要即刻見客…連吹乾條裙同對鞋o既時間都無…ngup足一整日!

天文台實在太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太過份…太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太太無能喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



今日想講o下tvb兩線“新劇”…今個禮拜上o個套“匯通天下”我真係完全無興趣…無論劇種定演員都唔太吸引我…雖然有我幾buy o既楊怡! 郭羨妮+馬浚偉+陳豪呢個combination…究竟要睇幾多次? 好心見好就收啦…何況都唔見得好! 而套劇俾我o既感覺同上次o個套古代fedex=“鐵血保鏢”差唔多…唔係我杯茶!

而另外o個線o既“鳳凰四重奏”…我就幾鍾意喇! 套劇係由同一班演員演繹四個唔同年代o既故事, 雖然兩個主角馬德鐘 (依然覺得佢個名似一個鐘[e.g.大笨鐘]多過似一個人名) 同埋佘詩曼我都唔係太buy, 但個題材真係幾新鮮幾有趣, 所以未播前已經幾期待!

錄o左差不多十集一氣過睇, 個故事都幾得意, 講由佘佘分飾o既四代女人由清末到現代o既故事, 同埋時代演變對女人社會地位o既影響…現代版佘佘得閒就會插兩句嘴講o下佢曾太婆 (即清末版佘佘) o個代女人o既慘況…幾有趣! 仲要加插好多歷史故事, 又慈禧太后, 又八國聯軍, 又日本仔攻打中國咁…真係幾得意! 我最鍾意睇就係民初o個段…好動盪啊!

其實諗到(或抄到)呢個題材o既人, 真係應記一功! 不過馬德鐘真係依舊唔討好 (其實曾經討好過一陣o既, 就係佢做配角o既時候, esp. 做主角的情敵o既年代)…如果換過第二個做男主角, 呢套劇會吸引好多!



至於陳鍵鋒個角色, 真係超級唔討好…早前已經講過, 因為佢唔簽無線經理人合約, 所以一連幾套劇都要做奸人, 上次 “潮爆大狀”做金毛飛已經超無說服力, 今次呢個敗家仔亦係吃力不討好…原來個樣+形象太乖乖仔o係娛樂圈係一個大阻礙!

D人成日話佢可以做當年o既溫兆倫接班人 (註: 各位當年無經歷過溫兆倫大紅大紫o既青年朋友們, 可能會問做“當年o既溫兆倫接班人”有咩咁好呀?! 可知溫兆倫o係八十年代尾/九十年代初, 真係無線最紅o既一線小生)…個樣係就係有d似, 但“發瘟”靠奸起家, 相信陳鍵鋒o係呢方面就“mun”d喇! 無線咁o既安排, 真係唔係玩佢, 係玩到自己囉!

…《鳳凰四重奏》故事簡介:

“《鳳凰四重奏》在時空上橫跨百年,人物上貫穿四代,講述中國女性地位百年的變化,由於題材恢宏,場景變化極大,無論在創作上或製作上都頗有難度,可謂一個挑戰。

由於故事由食店「鳳凰樓」開始,又貫穿四代人的生活,所以叫做「鳳凰四重奏」。除審視百年以來的婚姻與女性歷史外,又反思人們如何在婚姻制度備受挑戰、男女感情聚散容易的今天,重拾愛護、欣賞、包容他人的美好質性,充滿傳奇色彩的食肆「鳳凰樓」是劇中「四重奏」的百年家業。「鳳凰樓」誕生於亂世,煙沒於盛世,繼而重生於香港。當中興衰更迭的發展過程,正標誌著四代女子以血汗所銘刻的,一個屬於女人的家族歷史。

從清末封建家庭中克守婦道的堅忍媳婦,至五四時期奢言戀愛自由,私奔出走的新女性;從六七十年代香港經濟起飛下打破「男主外,女主內」的職業婦女,至廿一世紀新世代中感情輕不著地的無根女子——藉著四個互有牽連但各自獨立的故事,連同當中眾多的副線人物如童養媳、自梳女、冥婚婦人、交際花、馬姐、離婚婦人等等,建構出一幅幅充滿不同時代色彩的婦女圖像。

此劇內容之豐富,思想之深刻,足以拍成一齣百集長劇,但本故事篇幅只有約三十集,即是說,「四重奏」內四個年代的每個故事,只有約七至八集的篇幅去說。由於「四重奏」每個故事都各自獨立,要在短短七八集內完滿地表達起承轉合的變化,基本上編劇每次寫完一個時代的故事後,都要重新適應一個新故事從頭開始去寫,加上大量的資料搜集,在創作上絕不容易。好處是情節緊湊,不會讓觀眾有拖戲的感覺。而在製作上,要用一齣劇的人力物力,搭建四個完全不同年代的佈景,加上四個年代的服裝、交通、生活細節亦不相同,製作組人員的工作量可想而知。

而佘詩曼及馬德鐘皆一人分演四角,演繹上固不容義。而單是形象設計及髮型服裝等亦花了不少心思,阿佘單是拍造型照便梳了四個髮型,足要數小時之久。無論在創作上、製作上,或演員的演繹上,《鳳凰四重奏》都落足心機,絕對是一部誠意之作。”