2009年7月31日星期五

7-31(fri) 香港亂噏

亞視由上個禮拜開始將“香港亂噏”調o左去星期一至五10:00播出…仲好似話直播添…咁犀利?

係有d新意, 同埋d藝員扮o野真係好落力…我好早之前特登錄過幾集o黎睇…係good effort, 但係有無網上講到咁精彩, 我又覺得未至於囉…呢d諷刺時弊節目, 我始終都係最buy港台的“頭條新聞”…睇足廿年都幾好睇…雖然90年代比近幾年再好d!

不過亞視有機會“抬起頭”都係好事呀…最鍾意鋤強扶弱!

好似話亞視同無綫特登揀埋同一日播o既同一個節目…“A貨超級星光大道”…亞視個版本 “亞洲星光大道”有8點收視 (o係亞視o黎講算係好高), 同埋口碑亦好過無綫o既“超級巨星” (26點收視…o係無綫星期日綜藝節目o黎講算ok o既…)! 好現象呀…有競爭先有進步嘛! 不過我未睇亞視個version…等我睇o下係咪真係好過無綫先…

呢期d娛聞繼續精彩…

首推白才女! 白姐姐果然係白姐姐...句句有骨...超抵死…


人稱白才女的白韻琴則質疑 Stephy才女之名,她說:「可能係蠢才個才,佢根本未夠級數。其實好多時面係人哋畀,架係自己丟。」 Stephy是否應改為賣樣不賣才?她好奇道:「賣樣?咁我真係要睇真啲佢個樣。」會否建議大家改買 o靚模寫真?她說:「比較兩樣嘢,肉體係乾淨,思想係污糟。」對於 Stephy解釋錯字與輸入法有關,白韻琴說:「呢啲嘢冇得賴,錯就要認,否則佢下次出嚟改稱賴小姐。」


雖然我覺得今次屎塔肥事件係校對的責任比佢本人更大…但佢當然亦都責無旁貸…其實早幾年佢出書, 大家都知道佢根本就唔係什麼“才女”, 只係佢當時紅, 大家比較“手下留情”… 依家佢大勢已去, 又唔夠d"o靚模"o靚, 傳媒梗係一沉百踩啦…不過白姐姐又真係超啜核…只係講o左幾,句但每句都一矢中的…真係唔夠佢o黎! 同埋佢又真係有資格去講o既, 畢竟佢後生時真係稱得上"樣靚身材正", 仲要論“材/才”, 都一定比時下d妹妹仔優勝…所以我覺得佢絕對寸得起呀!

另外呢單爆笑娛聞當然係william話angelababy高過吳彥祖o個段…又係笑爆咀…William你都真係ok風趣...而蘋果亦都將成件事present得好抵死…救命!


吳彥祖踩Angelababy難行天橋
William護花反擊:高過你

吳彥祖、方中信等前日為《竊聽風雲》造勢時,都開腔論 o靚模,吳彥祖不知 Angelababy是同場陳偉霆( William)的女友,提到 o靚模矮細難登大堂行 catwalk時, William即臉色一沉,忍不住護花搶着亂說,稱 Angelababy高過吳彥祖。

及後吳彥祖和 William齊齊接受訪問,對於 o靚模入侵模界,更搶去其他模特兒的工作,吳彥祖即力挺女友 Lisa S.說:「係兩種唔同嘅 model,嗰啲行唔到 catwalk, model分好多種唔同路線。」吳彥祖更不知 o靚模始祖 Angelababy是 William的女友,當現場記者打趣問 Angelababy是否適合行 catwalk時,護女心切的 William臉色一沉,但吳彥祖就反問記者 Angelababy有幾高,欠缺風度的 William即緊張搶答「高過你」,但其實 Angelababy只有 168cm,吳彥祖卻有 186cm。



(成段片都好好笑, 尤其william講完o個句: "高過你"之後現場的爆笑聲...:p)

當然唔少得我o地o既金句王黎明啦…真係愈o黎愈鍾意佢...d金句...黎明果然係黎明...very interesting!!!


金句王冇理由

金句王 Leon前晚見到前座部份觀眾,沒有拿螢光棒時突然說:「我係一個幾慘嘅人,見到人哋唔攞螢光棒,我會諗到三個理由。公司之前話有人贊助有燈嘅 bong bong棒,但係我話要嚟做乜,要帶自己會帶,唔想要畀都唔會用。我唔係話人哋,我係話我自己,我唔想逼人用。」最終他沒有講出想到那三個理由


仲有呢個“模art”都頂癮…又係攞你命三千…


尾場騷顯金句王本色
黎明封 Janice Man模 Art

前日颱風莫拉菲襲港,幸好未有影響黎明(Leon)尾場演唱會,當晚 Leon發功冧歌迷,最後全場 fans合唱《我這樣愛你》送給 Leon,令他十分感動。對於新寵文詠珊(Janice Man)初次登場表現, Leon有讚冇彈,更發揮金句王本色,指她日後必成為新一代「模 art」,即是模特兒和 artist的混合體!