2008年3月26日星期三

3-26(wed) 古靈精探

放假睇o左幾集“古靈精探”…都ok呀, 至少吸引過“最美麗的第七天”好多! 呢套“美七”係近年令我好失望o既其中一套劇…可能真係希望愈大, 失望愈大啦! 期待o左佢兩年, 點知turn out個劇情係咁…搵戲o黎做! 睇完我都唔覺得真係話有深度又細膩過“天幕下的戀人”好多…只係賣弄慘情!

呢種“天國的雞批”式慘情韓劇feel, 用於港劇其實唔太work…我d朋友話頂唔順佢d朦鏡, 睇到眼都花埋…呢樣我又ok o既…其實佢都算拍得幾靚o架喇! 但係劇情真係無需要太慘…唔係咁先會感人o架嘛, 我反而覺得弄巧反拙! 係…現實生活中的慘人慘事多的是, 但係唔洗睇電視劇輕鬆o下都搞到咁sad…又aids, 又n種cancer, 最後個主角仲要死埋…真係未免睇得人好辛苦! 但係睇o左開頭又無理由唔睇埋落去…所以後尾反而主要係睇mk wong同唐詩詠o個段“飛甩雞毛”…起碼有時都有得笑o下, 同埋佢o地o個段好似仲sweet d!

唔知點解鄭嘉穎同周麗淇合作三次, 有兩次niki都要不得好死…o岩o岩重播完o既翡翠戀曲又係咁, 今次又係咁…仲要兩次都搵夏萍出o黎講o下“和合二仙”…唔知阿王心慰監製係咪對“和合二仙”有個情意結呢?

講番新o個套“古靈精探”, 又唔係話特別好睇, 但係輕輕鬆鬆鄧梓峰一向都有捧場客…起碼容易消化嘛! 同埋郭晉安又真係觀眾緣爆燈o既…未必係有好多瘋狂粉絲o個隻, 但係一定無咩人唔鍾意佢囉…情況同關詠荷一樣! 所以關詠荷o係“同事三分親”同vincent o個段惜位嘴戲, 雖然突兀非常…第二個一定俾人話, 但係佢就唔會, 證明佢又係觀眾緣爆燈! 其實如果佢真係唔肯拍親熱戲, 咁擁抱交待咪算囉…好過o係呢個年代仲玩吳君麗式粵語長片借位親熱…有d搞笑!

查o下案, 猜o下謎…簡簡單單笑o下都幾好! 同埋郭晉安係旺無得講o架喇! 佢又真係得天獨厚o既…廿年o黎都係同一個樣…呢個世界真係唔公平…哈! 由我o地小學第一次睇佢做“城市故事”開始, 個樣幾乎無老過…同埋都算幾靚仔, 超級討好o個隻! (佢最唔得o個排, 算係95年去o左唱歌o個期…) 你睇o下當年被喻為哥哥o既接班人…嘩, 佢個樣居然同依家廿年後43歲都無咩大分別…勁! 仲要尋日睇報紙話佢o個仔提早出世…睇到d相, 作為一個bb已經算幾靚仔, 至少輪廓分明, 有d真係會一pat咁睇唔到個樣o架嘛! 同埋歐倩佁依家個樣都好幸福呀!

呢套劇好似係曾華倩出番o黎拍劇之後第一套 (?!), 仲同佢個緋聞男友馬國明一齊拍, 可惜無咩對手戲! 其實搵佢做女主角咪仲好, 應該會受落過郭羨妮 (不過平心而論, 郭羨妮今次做男人婆o既角色已經討好過平時好多…可能係無綫特登設計俾佢用o黎“洗底”之作)…郭晉安拍曾華倩…都幾有噱頭呀…令我諗起細個都好鍾意睇o既“嬴單傳奇”, 佢o地都係做一對…雖然我更加鍾意睇“萬家傳說”, “成功路上”, “同居三人組”etc.!

咁曾華倩係咪會同郭政鴻配成一對呢? 郭政鴻我又係ok buy…所以呢套劇我都幾鍾意, 起碼有幾個我幾buy o既演員 (不過個人認為曾華倩主持節目做得更好, 因為佢轉數快, 同埋講o野超抵死…我唯一一次日日追看“婦女節目”, 都係因為有日唔覺意睇到“女人.come”, 俾佢o既抵死吸引o左…佢even講星座, 教煑[食送], 或者做訪問都超級抵死…笑爆嘴! …所以我希望無綫會cast佢做多d節目主持!

仲有, 其實今次羅敏莊都做得ok…佢做呢d誇誇張張, 大癲大肺角色好過“天機算”o個d含羞答答少女好多!

居然仲見到又係八十年代o既歐瑞偉…令人諗起當年o既“大運河”, “蜀山奇俠”etc….o個時佢都有主角或者第二男主角做o下, 後來唔知點解唔見o左…再到近年出番o黎已經係做中生喇! 佢中途去o左邊呢?