2010年12月3日星期五

12-3(fri) 萬千星輝頒獎典禮2010

Oh, 今年“台慶頒獎禮”無啦啦改期, 之前一路話係今晚o架嘛, 無啦啦又調咗去星期日晚, 搞到人陣腳大亂, 無得即時知道賽果添…激死! 希望各位即場睇頒獎禮o既朋友記得千萬唔好sms同我講個賽果點點點…多謝合作! hehe!

今年其實我都無咩緊密地follow個頒獎禮, 不過照往年慣例, 都要循例預測吓o既…

萬千星輝頒獎禮入圍名單

奬項:最佳男主角

候選者: 吳卓羲《巴不得爸爸》、郭晉安《五味人生》、鄭嘉穎《鐵馬尋橋》、馬德鐘《搜下留情》、林峯《談情說案》、馬浚偉《蒲松齡》、鄭則士《情越雙白線》、歐陽震華《施公奇案 II》、劉松仁《摘星之旅》、黃宗澤《摘星之旅》、陳豪《公主嫁到》、林保怡《讀心神探》、黎耀祥《義海豪情》、黃日華《刑警》、苗僑偉《刑警》

芒: 黎耀祥《義海豪情》同埋陳豪《公主嫁到》之爭…其實我個人係鍾意陳豪多d…但《義海》啱啱播完, 個勢又好似勁d…可能真係會冧一個庄喎!

奬項:最佳女主角

候選者: 胡杏兒《巴不得爸爸》、徐子珊《美麗高解像》、邵美琪《老友狗狗》、米雪《五味人生》、汪明荃《女王辦公室》、蔡少芬《飛女正傳》、楊怡《談情說案》、鍾嘉欣《蒲松齡》、陳法拉《蒲松齡》、李司棋《天天天晴》、毛舜筠《天天天晴》、宣萱《施公奇案 II》、張可頤《女人最痛》、佘詩曼《公主嫁到》、鄧萃雯《義海豪情》

芒: 又係《義海》同《公主》之爭…今年我想估男女主角都冧庄! 鄧萃雯啦~!

奬項:最佳男配角

候選者: 姜大偉《巴不得爸爸》、郭政鴻《五味人生》、謝天華《老公萬歲》、吳卓羲《女王辦公室》、林嘉華《鐵馬尋橋》、黃德斌《飛女正傳》、曹永廉《飛女正傳》、陳山聰《掌上明珠》、馬國明《談情說案》、李思捷《施公奇案 II》、阮兆祥《公主嫁到》、黃浩然《義海豪情》、敖嘉年《義海豪情》、麥長青《義海豪情》、王浩信《刑警》

芒: 其實我個人覺得吳唱k喺《女王辦公室》做得幾好…王浩信喺《刑警》o既表現都比我想像中好! 仲有《鐵馬尋橋》林嘉華都好得! 但如果要我估, 我會估未攞過奬o既麥包哥哥《義海豪情》或者會大機會過上年飛躍男敖嘉年少少添喎!

奬項:最佳女配角

候選者: 陳法拉《義海豪情》、何韻詩《女王辦公室》、李詩韻《鐵馬尋橋》、唐詩詠《鐵馬尋橋》、惠英紅《鐵馬尋橋》、朱慧敏《飛女正傳》、商天娥《掌上明珠》、陳茵媺《天天天晴》、苑瓊丹《情越雙白線》、姚子羚《情越雙白線》、江美儀《女人最痛》、梁靖琪《摘星之旅》、關菊英《公主嫁到》、陳敏之《美麗高解像》、胡定欣《刑警》

芒: 如果齋講我鍾意…我會揀angelaauntie江美儀《女人最痛》仲有何韻詩《女王辦公室》…但睇個勢可能會係陳法拉《義海豪情》!

奬項:我最喜愛的電視男角色

候選者: 巴不得爸爸-楚帆(陳錦鴻)、老友狗狗-周用恭(馬浚偉)、情人眼裏高一D-恭因銅(王祖藍)、女王辦公室-施拾壹(杜汶澤)、鐵馬尋橋-顧汝棠(馬國明)、搜下留情-吳仲康(羅仲謙)、談情說案-景博(林峯)、天天天晴-郭偉龍(徐榮)、情越雙白線-何球(鄭則士)、情越雙白線-何加寶(黃浩然)、施公奇案II-施世綸(歐陽震華)、施公奇案II-枕仙(李思捷)、公主嫁到-金多祿(陳豪)、公主嫁到-金多福(阮兆祥)、義海豪情-劉醒(黎耀祥)

芒: 我估professor king有機會o架喎! 不過如果真係劉醒攞男主角, 可能男角色會俾金多祿都唔定…都ok呀!

奬項:我最喜愛的電視女角色

候選者: 巴不得爸爸-蘇鳳妮(胡杏兒)、美麗高解像-姜展鳳(伍詠薇)、情人眼裏高一D-荊止高(阮小儀)、女王辦公室-雷小鳳(汪明荃)、飛女正傳-梁巧芝(蔡少芬)、談情說案-徐小麗(楊怡)、天天天晴-明心安(李司棋)、天天天晴-井喬(毛舜筠)、女人最痛-余漫悠(滕麗名)、公主嫁到-昭陽公主(佘詩曼)、公主嫁到-司徒銀屏(陳法拉)、公主嫁到-吳四德(鍾嘉欣)、公主嫁到-丁來喜(關菊英)、公主嫁到-金太夫人(李香琴)、義海豪情-鄭九妹(鄧萃雯)

芒: 都係公主同“妹九鄭”之爭啦啩?

奬項:飛躍進步男藝員

候選者: 林子善、金剛、陳山聰、黃浩然、羅仲謙

芒: 應該都係黃浩然喇啩? 再睇埋呢期捧得佢咁勁, 應該無走雞啦!

奬項:飛躍進步女藝員

候選者: 李詩韻、姚子羚、唐詩詠、陳倩揚、羅敏莊

芒: 嘩…今年無咩邊個特別出眾喎…李詩韻其實整體係高一線, 但又唔覺得佢對比之前有飛躍喎…所以我想估羅敏莊囉!

奬項:最佳節目主持

芒: 應該都係“荃加福祿壽”-汪明荃、阮兆祥、李思捷、王祖藍啦啩?

奬項:最佳劇集

芒: “義海豪情”應該無走雞?! 雖然我個人鍾意睇“公主”呢隻劇種多d…:p

奬項:最佳綜藝資訊節目

候選者: 係咪小兒科,星星同學會,品味咖啡,霎時感動,鐵甲無敵獎門人,美女廚房,香港獨家,超級巨星,由1967開始,活著

芒: 我想揀埋“荃加福祿壽”得唔得?!

奬項:TVB.COM人氣大獎

芒: 唔識點揀? 會唔會都係林峯呢?

好…又到歷年台慶回顧時間:

2010:

http://hejnom.blogspot.com/2010_11_19_archive.html


2009:

http://hejnom.blogspot.com/2009_11_19_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2009_12_03_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2009_12_05_archive.html


2008:

http://hejnom.blogspot.com/2008_11_14_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2008_11_17_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2008_11_19_archive.html


2007:

http://hejnom.blogspot.com/2007_11_17_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2007_11_19_archive.html


2006:

http://hejnom.blogspot.com/2006_11_09_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2006_11_13_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2006_11_19_archive.html


2005:

http://hejnom.blogspot.com/2005_11_19_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2005_11_20_archive.html


http://hejnom.blogspot.com/2005_11_21_archive.html


2004:

http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_19_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2004_11_23_archive.html


2003:

http://hejnom3.blogspot.com/2003_11_17_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2003_11_19_archive.html


2002:

http://hejnom3.blogspot.com/2002_11_19_archive.html


http://hejnom3.blogspot.com/2002_11_20_archive.html


嘩, 仲有前幾日幾篇…又係”我們的老友記”, 值得加許啊…

耕耘 14年終獲李添勝賞識 宮崎隊長:想標眼淚

《義海豪情》前晚圓滿落幕,教人感動的不只是結局情節,還有監製李添勝在台上向一班觀眾完全記不起名字的小角色致敬;包括劇中一場戲共有 9句對白的楊證樺,為演好日本軍官角色,他不惜花 3日時間學習日文,其專業及敬業精神和態度令人折服,就如周星馳在《喜劇之王》中所講:「臨時演員都係演員。」

無綫前晚為《巾幗梟雄之義海豪情》和《天天天晴》兩劇大結局,在電視城舉行《天晴豪情熱滿城》派對,兩劇主要演員均有列席。節目尾聲時,《義》劇監製李添勝上台致辭,除大讚各主要演員演技出色,更特別向一班默默付出努力的小角色致敬。

搵朋友學足3日

談到《義海》的小角色,添哥說:「每位演員都演得非常出色,但演得出色又何止佢哋?戲中好多小角色、臨時演員,佢哋都全情投入,呢方面令人眼前一亮。有場戲,楊證樺飾演宮崎隊長,帶班日本兵上劉醒屋企搞人口普查,呢場戲我睇完之後個心寒晒,因為佢演得太好,啲日文流利到不得了。」

添哥指不懂日文的楊證樺為演好他在戲中僅有的一場戲,不惜向朋友求教學足 3日日文:「我打電話多謝佢,仲有好多二、三線演員好似戴耀明、李嘉同日伽等,仲有無數我遺漏咗,我趁呢個機會向 TVB全體二、三線演員講多謝,我要向你哋致敬,有咁出色嘅演員同綠葉, TVB先有好作品!」說罷全體演員拍掌,場面感人。

獲添哥點名嘉許的楊證樺現年 35歲,美國出生香港長大, 96年在美國紐約的全球華人新秀歌唱大賽中,取得當地冠軍(總冠軍為何韻詩),同年加入無綫做合約演員。對於獲添哥賞識,楊證樺昨受訪時坦言受寵若驚:「聽到有小小想標眼淚!我接每個角色都會盡心做。雖然得 9句對白,但要對得住自己,求其做會俾人笑!」

問楊證樺會否想可以上到二線甚至一線角色?他說:「做演員梗係希望有出頭天,但我心態冇分一線二線,拍劇唔係一個人力量,缺一不可,有戲做咪得囉!」楊證樺更感謝添哥對他們一班不起眼的演員如此重視:「好欣賞添哥咁有吉士,講咗我哋嘅心底話!」


仲有仲有…

《義海》小角夠搶

電影《喜劇之王》中的尹天仇曾說:「臨時演員都係演員。」《義海》中不乏名不見經傳的出色演員,雖然對白寥寥可數,但他們會演好每一幕戲。
採訪:葉雪

戴耀明( 38歲)
角色:飾演日本軍人向山達也,在戲中癡戀晴晴但慘遭冷落,他憑劇中名言「我當你係女神但你當我係乜?」成為新一代毒男代言人。
背景:本為亞視演員,轉投無綫已十多年。多擔演丑角,憑誇張演技及豐富喜劇感偶爾贏得觀眾讚賞。

莫偉文( 49歲)
角色:飾演投靠向山鐵也做繙譯的銘叔,其演技不溫不火,兼說得一口流利日語。
背景:舞台劇演員出身,曾到日本發展遊戲機生意,其間拍過日劇。回港後做特約演員,曾在《少林足球》中演四哥的跟班。

日伽( 28歲)
角色:飾演日文老師梁老師,在集中營教九妹日文。每當日軍派糧食,她與其他營友搶食的一副可憐相,演得入型入格。
背景:原名傅韻如,是 06年落選港姐,之後簽約無綫做過「千金小姐」。
由於她精通日語,故獲安排為卡通片及日劇繙譯,也有教《義海》演員日語。

李嘉( 28歲)
角色:飾演黑木少佐,日軍的殘暴不仁全刻在其猙獰面孔上,被九妹三槍轟斃後大快人心。
背景:曾是全國武術冠軍, 99年加入無綫做龍虎武師,由於普通話了得,後獲安排在 TVB8頻道任主持,《義海豪情》是他首齣劇集。