2006年3月9日星期四

3-9(thurs) 天生一對

呢排好耐無入去yesasia個site度睇, 今日偶然按入去, 居然睇到呢d留言, 真係高興到忍唔住笑出o黎…哈哈! 多謝晒你呀, Nicole! 你真係讚到我天上有地下無! 讚美o既說話…受晒…!

…“It's a very vivid account of the TV masterpiece "The Return of the Condor Heroes"!!! Mxxxxx is a gifted writer - a truly bilingual TV critic of the time!”

“這是一篇很能喚起大眾回憶的文章, 文筆很好, 內容也十分豐富, 看得出作者在資料搜集方面花過不少心思! 如果不是看到這篇文章, 也差點記不起劉德華曾與蔣麗萍以古裝扮相擔任過83年度香港小姐的表演嘉賓(該是張曼玉參選那一屆吧)呢! 期待作者能繼續多寫, 讓我們拭目以待!”…


In Association with YesAsia.com



上個禮拜睇o左楊千嬅同任賢齊套“天生一對”…本來無咩期望, 但turn out都ok好睇! 呢套講乳癌o既電影, 幾警世呀…劇情亦不太無聊! 最正係有一大jar無線藝人擔綱演出, 仲要係我最鍾意o既80年代藝員!

首先係我偶像邵美琪做千fa個婦科醫生, 又有張兆輝, 仲有林家棟…全部都係呢期杜琪峰core o既班底…“大事件”呀, “黑社會”呀都係呢班人, 估唔到今次完全唔同劇種都有佢o地…可見杜琪峰係一個好念舊o既人…一路都咁關照tvb o既兄弟姊妹!

今次仲多o左幾個…全部都係呢期無線d電視劇成日見到o既藝員…“施公奇案”o既秦煌同李麗麗, 又有“天幕下的戀人”o既許紹雄, 仲有林家棟個friend郭少云...連“本草”個果珍 (艾威) 都有添…真係以為睇緊無線劇! 最意想不到係幾乎廿年無見o既龔慈恩都有嘛…呢期睇“楚留番之蝙蝠傳奇”先成日見到佢…以為去番廿年前o既tvb!

Image hosting by Photobucket

頭先睇完"難兄難弟"大結局, 又話聽日播"陀槍師姐"喇喎...但係節目表仍然係寫“大鬧廣昌隆”, 真係令人無所適從! 播"陀槍"都好, 呢個我想睇番...但只限第一輯!

"難兄難弟"結局真係幾好睇, 睇得人幾感動...主力重申番劇名本身o既"難兄難弟"主題! 臨尾奇哥同寶珠頒"終身成就獎"俾謝源, 再播番由佢o地做臨記到做大明星o既片段, 配上原聲碟track10隻“誰更重要”…終於重新憶起點解當年我會喜歡呢首歌…就係因為睇o左呢段片段! 初時買隻原聲碟返o黎, 都無咩聽過呢隻歌!