2007年6月11日星期一

6-11(mon) 芒姐@蘋果 (6月號之二) + 學警出更

電 視 撈 飯 (2007-06-08)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070608&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7189888

大 宇 狐 妮 拖 累 《 學 警 》

不 出 所 料 , 席 捲 全 港 的 《 溏 心 風 暴 》 真 的 創 下 近 期 收 視 高 峰 。 縱 使 大 結 局 劇 情 被 評 為 兒 戲 及 草 率 , 很 有 落 雨 收 柴 之 感 , 但 仍 無 損 觀 眾 對 唐 家 的 熱 愛 ; 最 後 得 得 地 向 常 在 心 求 婚 一 幕 , 更 創 下 48 點 的 最 高 收 視 佳 績 , 雖 然 破 不 到 兩 年 前 《 大 長 今 》 的 50 點 紀 錄 , 但 已 算 超 額 完 成 。 上 星 期 五 播 映 大 結 局 , 銅 鑼 灣 街 上 真 的 人 少 了 , 在 食 肆 找 個 位 也 比 平 常 容 易 … … 這 種 只 會 在 80 年 代 出 現 的 「 趕 返 屋 企 睇 大 結 局 」 景 象 , 居 然 於 今 天 重 現 眼 前 !

接 著 播 映 的 《 學 警 出 更 》 有 一 定 壓 力 , 雖 然 首 集 收 視 高 開 , 但 隨 《 溏 心 風 暴 》 帶 起 的 追 劇 熱 潮 減 退 , 收 視 未 必 可 保 持 高 企 。 縱 使 有 陶 大 宇 和 郭 羨 妮 的 緋 聞 谷 宣 傳 , 但 緋 聞 出 得 太 早 已 變 成 舊 聞 , 加 上 背 妻 戀 上 同 劇 女 拍 檔 鬧 致 離 婚 收 場 , 實 屬 擊 中 師 奶 的 死 穴 , 相 信 不 少 師 奶 觀 眾 會 杯 葛 此 劇 。 神 探 張 大 勇 的 神 話 延 續 不 了 , 惟 有 靠 年 輕 一 輩 撐 著, 可 惜 吳 卓 羲 的 人 氣 已 不 復 兩 年 前 《 學 警 雄 心 》 時 佳 , 當 時 他 的 一 首 《 別 怪 她 》 正 唱 得 街 知 巷 聞 , 風 頭 一 時 無 兩 。 現 在 續 集 推 出 要 靠 他 食 糊 , 如 意 算 盤 未 必 打 得 響 !



8:30 的 輕 鬆 小 品 《 師 奶 兵 團 》 , 在 觀 眾 追 看 唐 家 爭 產 戲 追 得 肉 緊 時 , 起 到 緩 和 緊 張 氣 氛 的 作 用 , 因 此 同 樣 爭 取 到 一 班 捧 場 客 。 除 了 師 奶 找 到 共 鳴 , 普 羅 大 眾 亦 被 其 抵 死 寫 實 的 劇 情 吸 引 , 不 過 初 段 無 厘 頭 加 插 唐 寧 與 馬 國 明 的 緝 兇 劇 情 , 反 而 有 點 畫 蛇 添 足 。 鄧 萃 雯 演 起 師 奶 雖 然 不 及 去 年 《 女 人 唔 易 做 》 的 女 強 人 有 說 服 力 , 但 以 她 的 演 技 , 根 本 沒 有 角 色 可 以 難 倒 她 。 商 天 娥 的 慳 家 肥 師 奶 角 色 其 實 更 出 位 , 可 惜 撞 正 人 氣 爆 燈 的 大 細 契 , 風 頭 被 搶 , 實 屬 非 戰 之 罪 !

盼 無 綫 珍 惜 綠 葉

師 奶 演 得 好 , 三 位 老 公 的 表 現 也 值 得 讚 賞 。 謝 天 華 這 次 的 演 出 雖 然 沒 有 去 年 的 賤 Man 那 麼 出 位 , 不 過 同 樣 交 足 貨 。 在 無 綫 熬 了 20 年 的 郭 政 鴻 , 演 技 一 向 不 俗 , 但 一 直 也 是 演 一 些 三 、 四 線 的 角 色 ; 這 次 終 於 有 機 會 擔 重 一 些 戲 , 憑 替 陳 法 拉 推 油 一 幕 , 至 少 讓 觀 眾 留 下 深 刻 印 象 。 另 一 位 「 綠 葉 王 」 艾 威 , 演 甚 麼 似 甚 麼 , 可 惜 苦 無 上 位 機 會 , 今 次 的 草 根 爸 爸 拍 商 天 娥 的 慳 家 肥 師 奶 , 可 謂 一 絕 。 其 實 無 綫 應 該 多 珍 惜 這 些 演 技 精 湛 又 忠 心 耿 耿 的 藝 員 , 他 們 的 努 力 , 觀 眾 是 看 得 到 的 !

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

雖然錄起晒"學警出更”, 但係暫時一集都未睇, 反而再上個禮拜個製作特輯就睇o左…好似好勁咁, 可惜d主角一d都唔吸引! 不過我都有d興趣睇呢套劇o既, 畢竟兩年前播 “學警雄心” 時, 我都有力追過, 雖然係為o左睇苗僑偉…今輯無o左佢, 吸引力絕對係大大減低!

o個時吳唱k個感覺都ok d…可惜呢兩年o黎佢不停跌watt! 咁多個主角我最鍾意楊怡…可惜佢今輯得好少戲…同埋佢個樣真係唔同o左好多, 成個style都唔同晒…其實我prefer以前清純d o既佢 (不過唔係“學警雄心”個look, o個個look係佢咁多年來最大敗筆, 本來個樣好靚, 但係搞到成個阿姑咁!)…依家太濃裝艷抹! 可能隨住年紀漸長, 佢覺得要改變o下o卦?! 但係larp o左少少預告, 佢個look直頭同“溏心”裡面o既jackie一樣, 仲要兩套劇接住播, 唔知仲以為睇緊“溏心”添!

至於新加入o既徐子珊小姐…佢呢個look真係好唔得, 個咀好似隻鴨, 佢短髮又好鬼醜樣…點做港姐冠軍呀? 不過佢呢期拍o個d纖體廣告個look又好似索番d喎! 容祖兒小姐…佢d戲一向麻麻…同埋一有近鏡就暴露晒佢個樣o既缺點…其實佢都係專注唱歌好d囉! 仲要同場附送一jar英皇歌手…係咪一個package o黎o架?!

Oh…我曾經好喜歡o既神探張大勇, 不但止形象差o左好多, 連個look都好唔得…個樣老o左好多, 又地中海添…哎! 佢真係大勢已去喇…! 仲有, 個劇情有咩理由要陳鍵鋒暗戀郭羨妮? 有無搞錯…佢應該暗戀吳唱k o架嘛…哈哈哈!

仲有…點解次次隻主題曲都要咁難聽呀 (雖然今次已經好過上次)?!

學警雄心@芒姐再現回顧:


http://hejnom3.blogspot.com/2005_04_27_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2005_05_08_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2005_05_21_archive.html



http://hejnom3.blogspot.com/2005_05_27_archive.html



(鄧走音--- 杏+橙 (有字幕)…呢隻歌其實已經係網上流傳o左成個月, 只係我呢排先無意中睇到…又真係幾抵死, 製作幾認真添! 雖然都有少少mean…鄧“才女”係就係唱live十分有待改進, 但係今次又唔係真係差成咁o既…再差過佢o既都大有人在, 同埋佢自已唱得更差o既例子亦比比皆是…而且佢作為“偶像派”歌手…都無能期望太高o架喇! )